sebeszczyn_18 58 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 Już wiem o co chodzi. Robota tłumika zbiegła się z zainstalowaniem prze zemnie halogenów 2x55W. Krótko mówiąc. Na zlot w Częstochowie jechałem na "starym" tłumiku ale z włączonymi halogenami. Efekt? w trasie 5.5 l/100km. Teraz z nowym tłumikiem znów w trasie + włączone halogeny (otwarcie sezonu w Bełchatowie) 5.4 l/100km. Także, Łasica, rób tłumik - spalanie nie wzrośnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dominik 124 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2014 Ja z ciekawości kupiłem drugi tłumik, żeby go "odetkać" wg f650.com, tak jak zrobił to też sebeszczyn. Według mnie akustycznie szału nie ma. Jest trochę głośniejszy, na pewno nie pali więcej, ale mam wrażenie, że lepiej pracuje przy niższym zakresie obrotów - nie szarpie tak jak wydaje mi się, że to miało miejsce. Przełożę niedługo z powrotem to dam znać czy mi się wydawało :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pit202 27 Zgłoś ten post Napisano 30 Wrzesień 2014 gwoli ścisłości , wyciągamy ten element z tutoriala tak żeby powstała dziurka i na tym koniec ? w razie "W" można go potem wspawać :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach