Skocz do zawartości
Jagna

Potrzebna diagnoza, moto gaśnie na niskich obrotach

Recommended Posts

Spokojnie. Tylko spokój może nas uratować ;)

w piątek chłopaki będą podmieniać fajkocewki, filtr paliwa oraz może ten czujnik położenia przepustnicy - to już pisałam. Poproszę ich jeszcze o regulacje zaworów.

skutki powyższego nie omieszkam opisać.

Może się nie pomylę, bo jednocześnie auto oddaję do innego mechanika ;)

wentylator chodzi mi ok., nigdzie nie pisałam, że jest z nim problem, tylko, że moto się rozgrzało na tyle, że wentylator chodził. Włącza się tak jak to zwykle w GSach, czyli często.

Zapalonej kontrolki temperatury jeszcze w życiu w moim egzemplarzu nie widziałam.

Czy filtr znów zarzygany olejem - zobaczę w piątek, nie mam czasu go teraz rozkręcać...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spokojnie. Tylko spokój może nas uratować ;)

w piątek chłopaki będą podmieniać fajkocewki, filtr paliwa oraz może ten czujnik położenia przepustnicy - to już pisałam. Poproszę ich jeszcze o regulacje zaworów.

skutki powyższego nie omieszkam opisać.

Może się nie pomylę, bo jednocześnie auto oddaję do innego mechanika ;)

wentylator chodzi mi ok., nigdzie nie pisałam, że jest z nim problem, tylko, że moto się rozgrzało na tyle, że wentylator chodził. Włącza się tak jak to zwykle w GSach, czyli często.

Zapalonej kontrolki temperatury jeszcze w życiu w moim egzemplarzu nie widziałam.

Czy filtr znów zarzygany olejem - zobaczę w piątek, nie mam czasu go teraz rozkręcać...

.

.... zacznijcie od filtra paliwa powinno wystarczyć.. :-P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Historia zakończyła się regulacją zaworów. Po której problem znikł. Przy okazji wymieniłam też aku, ale problem był po stronie zaworów. Moto miało najechane 42 000 i pewnie nigdy nie regulowane zawory.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hmmm...

ja do tej pory stawiałem na filtr paliwa i co? filtr wymieniłem w sierpniu a w czwartek znowu zaczął mi fiksować. Dojechałem do miasta bez problemu, załatwiłem co było do załatwienia, co zajęło mi godzinę, odpalam motocykl i znowu na wolnych obrotach mi gaśnie. Nie pomagało wyłączanie, wyjmowanie kluczyka itd. itp. a musiałem jechać... po jakimś czasie przeszło mu. i już dojechałem do celu bez problemu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

heh przez grube gacie czuje ze to nie zawory :D

a kostki rozłączone i podłączone po regulacji wentyli :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba masz grube gacie :)

a jakie kostki masz konkretnie na myśli? bo jest ich parę do rozłączenia przy okazji regulacji/sprawdzania zaworów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem podobna przypadłość od tak se potrafił zgasnąć czasem po 2 minutach a czasem częściej

Wypiąłem wszystkie kostki które mogłem i spryskałem preparatem "kontakt"

Edytowane przez Grymol

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aha i to stanowi regułę? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję, wolę jakieś zwiewne koronki i tiule podziwiać na odp. modelce. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja też, ale mam do pana prośbę panie Alik proszę zerknąć na me ...

Alik - zostałeś wezwany do zajrzenia pod gacie :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam dokładnie to samo co Jagna, wymienię najpierw jeszcze akumulator bo czasem nie chce kręcić nawet po jeżdżeniu. Ktoś jeszcze miał podobny przypadek, że moto samo gaśnie?

Edytowane przez Michal750

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Michał, u mnie końcowo poszła pompa wody. Dokładniej wyrobily się plastikowe zębniki. Po wymianie motek jak nowy.

Być może się przegrzewal...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No ale to miałaś jakieś 8000km później. Tobie pomogła regulacja zaworów.

Michał zaczął bym jednak od akumulatora. Skoro nie chce kręcić. ..

Mój po 'sezonie' miał prawie suchy aku. I notorycznie był problem z odpalaniem i trzymaniem obrotów. Po zalaniu i naładowaniu odpaliłem od razu i bez problemu. Ale czy to reguła okaże się jak trochę temperatury się podniosą a motocykl wróci do codziennego użytku.

Edytowane przez Marcin N

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Warto jeszcze sprawdzić, czy w gnieździe bezpieczników nie poluzował się bezpiecznik chyba 15A (zresztą każdy) - mi po poluzowaniu czasem gasł podczas jazdy jak złaził z obrotów. Po dopchnięciu bezpiecznika było ok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×