leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2012 (edytowane) To coś dla Mygosi w związku z jej postem. 2min25sek :) http://www.youtube.com/watch?v=7yQBZQM7fPE&feature=player_detailpage#t=145s Edytowane 20 Marzec 2012 przez leff Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 20 Marzec 2012 Spokojnie. Tylko spokój może nas uratować ;) w piątek chłopaki będą podmieniać fajkocewki, filtr paliwa oraz może ten czujnik położenia przepustnicy - to już pisałam. Poproszę ich jeszcze o regulacje zaworów. skutki powyższego nie omieszkam opisać. Może się nie pomylę, bo jednocześnie auto oddaję do innego mechanika ;) wentylator chodzi mi ok., nigdzie nie pisałam, że jest z nim problem, tylko, że moto się rozgrzało na tyle, że wentylator chodził. Włącza się tak jak to zwykle w GSach, czyli często. Zapalonej kontrolki temperatury jeszcze w życiu w moim egzemplarzu nie widziałam. Czy filtr znów zarzygany olejem - zobaczę w piątek, nie mam czasu go teraz rozkręcać... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
WINO 1 534 Zgłoś ten post Napisano 29 Marzec 2012 Spokojnie. Tylko spokój może nas uratować ;) w piątek chłopaki będą podmieniać fajkocewki, filtr paliwa oraz może ten czujnik położenia przepustnicy - to już pisałam. Poproszę ich jeszcze o regulacje zaworów. skutki powyższego nie omieszkam opisać. Może się nie pomylę, bo jednocześnie auto oddaję do innego mechanika ;) wentylator chodzi mi ok., nigdzie nie pisałam, że jest z nim problem, tylko, że moto się rozgrzało na tyle, że wentylator chodził. Włącza się tak jak to zwykle w GSach, czyli często. Zapalonej kontrolki temperatury jeszcze w życiu w moim egzemplarzu nie widziałam. Czy filtr znów zarzygany olejem - zobaczę w piątek, nie mam czasu go teraz rozkręcać... . .... zacznijcie od filtra paliwa powinno wystarczyć.. :-P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
makumba 6 Zgłoś ten post Napisano 21 Październik 2012 i jak się historia skończyła? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2012 Historia zakończyła się regulacją zaworów. Po której problem znikł. Przy okazji wymieniłam też aku, ale problem był po stronie zaworów. Moto miało najechane 42 000 i pewnie nigdy nie regulowane zawory. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 760 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2012 hmmm... ja do tej pory stawiałem na filtr paliwa i co? filtr wymieniłem w sierpniu a w czwartek znowu zaczął mi fiksować. Dojechałem do miasta bez problemu, załatwiłem co było do załatwienia, co zajęło mi godzinę, odpalam motocykl i znowu na wolnych obrotach mi gaśnie. Nie pomagało wyłączanie, wyjmowanie kluczyka itd. itp. a musiałem jechać... po jakimś czasie przeszło mu. i już dojechałem do celu bez problemu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Makiand 100 Zgłoś ten post Napisano 28 Październik 2012 Czyli Jarek miał rację:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 1 Listopad 2012 heh przez grube gacie czuje ze to nie zawory :D a kostki rozłączone i podłączone po regulacji wentyli :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 1 Listopad 2012 Chyba masz grube gacie :) a jakie kostki masz konkretnie na myśli? bo jest ich parę do rozłączenia przy okazji regulacji/sprawdzania zaworów. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2012 (edytowane) Miałem podobna przypadłość od tak se potrafił zgasnąć czasem po 2 minutach a czasem częściej Wypiąłem wszystkie kostki które mogłem i spryskałem preparatem "kontakt" Edytowane 3 Listopad 2012 przez Grymol Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2012 Aha i to stanowi regułę? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 3 Listopad 2012 Z reguły Moje gacie prawdę Ci powiedzą :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 5 Listopad 2012 Dziękuję, wolę jakieś zwiewne koronki i tiule podziwiać na odp. modelce. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 5 Listopad 2012 Ja też, ale mam do pana prośbę panie Alik proszę zerknąć na me druty (tylko proszę bez kosmatych myśli :D ) http://f650gs.pl/topic/2096-gdzie-jest-przerywacz-w-f650cs-2004/page__fromsearch__1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 5 Listopad 2012 Ja też, ale mam do pana prośbę panie Alik proszę zerknąć na me ... Alik - zostałeś wezwany do zajrzenia pod gacie :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Michal750 1 Zgłoś ten post Napisano 25 Styczeń 2015 (edytowane) Mam dokładnie to samo co Jagna, wymienię najpierw jeszcze akumulator bo czasem nie chce kręcić nawet po jeżdżeniu. Ktoś jeszcze miał podobny przypadek, że moto samo gaśnie? Edytowane 25 Styczeń 2015 przez Michal750 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 25 Styczeń 2015 Michał, u mnie końcowo poszła pompa wody. Dokładniej wyrobily się plastikowe zębniki. Po wymianie motek jak nowy. Być może się przegrzewal... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 760 Zgłoś ten post Napisano 25 Styczeń 2015 (edytowane) No ale to miałaś jakieś 8000km później. Tobie pomogła regulacja zaworów. Michał zaczął bym jednak od akumulatora. Skoro nie chce kręcić. .. Mój po 'sezonie' miał prawie suchy aku. I notorycznie był problem z odpalaniem i trzymaniem obrotów. Po zalaniu i naładowaniu odpaliłem od razu i bez problemu. Ale czy to reguła okaże się jak trochę temperatury się podniosą a motocykl wróci do codziennego użytku. Edytowane 25 Styczeń 2015 przez Marcin N Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
chemik333 79 Zgłoś ten post Napisano 25 Styczeń 2015 Warto jeszcze sprawdzić, czy w gnieździe bezpieczników nie poluzował się bezpiecznik chyba 15A (zresztą każdy) - mi po poluzowaniu czasem gasł podczas jazdy jak złaził z obrotów. Po dopchnięciu bezpiecznika było ok. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach