Skocz do zawartości

Recommended Posts

wyskoczyly kreski zamiast glownych kilometrow i co odpale jest wyzerowany ale sie kreci moze ktos wie o co chodzi z tym

dzieki za rady

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napięcie Ci spada - spróbuj z nowym / innym akumulatorem ;)

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak jak napisał Jarek. Prądu mało...hmmm...no właśnie, napięcie spada, czy prądu mało? Bo to dwie różne rzeczy, a ja lajkonik.:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję Jarku. Coś mi zaczyna świtać...aaa, to słońce za oknem. ;) :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A moe, to nie jest kwestia napięcia ani natężenia, tylko po prostu Jarkowi82wrze kabelki pocieniały w motocyklu. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam podobny problem - licznik niby ma pokazywać 50 a czuję że to 18-20 - ale diagnoza raczej inna - "kabelek" ;) raczej nie pocieniał i napięcie szczególnie z wiosną to raczej rośnie a nie maleje - no może spada trochę natężenie - ale tylko trochę - nie do końca tak jak w teorii :-P :P - choć może rzeczywiście inny akumulator...?Pzdr :beer:

Edytowane przez Wojbm6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A moe, to nie jest kwestia napięcia ani natężenia, tylko po prostu Jarkowi82wrze kabelki pocieniały w motocyklu. :D

Nie odrobiłeś lekcji z wcześniejszego wpisu ;)

Kabelki pocieniały to R urosło, a wzór dalej zostaje ten sam I=U/R - nawet w motocyklu ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie odrobiłeś lekcji z wcześniejszego wpisu ;)

Kabelki pocieniały to R urosło, a wzór dalej zostaje ten sam I=U/R - nawet w motocyklu ;)

No to jak R urosło, to mianownik się zwiększył, a przepływ prądu jest ograniczony średnicą drucika. Czyli, że jak R większe, to napięcie mniejsze. Chyba, że U w stosunku do R rośnie nieliniowo...muszę chyba wrócić do podręcznika fizyki dla klasy 6 lub 7...:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak czy owak jak "prądu" jest za mało to licznik się zeruje - rozrusznik ma duży apetyt - potrafi zeżreć cały dostępny "prąd" ;)

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli prąd "prądowi" nierówny. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam ale nawet jak jest odpalona sa nadal kreski w glownych kilometrach i jak jest naladowana to samo a odplala i śmiga bez problemow

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jarku - opisz to wszystko możliwie najdokładniej jak potrafisz. Krok po kroku. Z tego co napisałeś do tej pory nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi. Jakie kreski, jakie zerowanie przy odpalaniu ??? Porób zdjęcia, może filmik - inaczej będzie trudno coś więcej powiedzieć niż zostało już powiedziane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A czy moto masz od nowego? Stało się to gdy był już w twoich rękach, czy wcześniej?

Mam takie niejasne podejrzenie, że ktoś korygował przebieg. Możliwe też, że to kłopoty z instalacją (stykami przewodów) przy zegarach. Może styki się zasyfiły i dlatego źle wyświetla?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wyskoczyly kreski zamiast glownych kilometrow i co odpale jest wyzerowany ale sie kreci moze ktos wie o co chodzi z tym

dzieki za rady

Oki - zamiast cyfr licznika pojawiają się jakieś kreski, ale dalej nie rozumie. Z treści wynika, że co odpalenie się zeruje czyli wychodzi na to, że w którymś momencie cyferki się pojawiają i licznik działa i wyświetla poprawnie do następnego odpalenia - z tym,że następny wpis całkowicie burzy mi taką konstrukcję myślową.

Co znaczy się kręci ???

witam ale nawet jak jest odpalona sa nadal kreski w glownych kilometrach i jak jest naladowana to samo a odplala i śmiga bez problemow

Może chodzi jednak o zegar ???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może chodzi jednak o zegar ???

Jakby montowali w GS-ach Casio G-Shock, to nie byłoby problemów. :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam.Odpalam i jest wyzerowany kreca sie kilometry normalnie a jak chce przejść do głównego zegara sa tylko kreski poziome.Motor mam kilka miesiecy jest to 2007 rok ma 10.000mil przelotu mysle ze nie byl cofany licznik widac to po stanie w jakim jest.Na poczatku bylo ok wydaje mi sie zestalo sie to od momentu jak kiedys mi kichnela i zgasla na chwile ale zaraz odpalia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam.

Odpalam i jest wyzerowany

( rozumie że licznik pokazujący przejechane kilometry - tak czy nie )

kreca sie kilometry normalnie a jak chce przejść do głównego zegara sa tylko kreski poziome.

( Nie rozumie - co znaczy "przejść do głównego zegara" )

Motor mam kilka miesiecy jest to 2007 rok ma 10.000mil przelotu mysle ze nie byl cofany licznik widac to po stanie w jakim jest.Na poczatku bylo ok wydaje mi sie zestalo sie to od momentu jak kiedys mi kichnela i zgasla na chwile ale zaraz odpalia

Próbuję zrozumieć co się dzieje, ale bez Twojej pomocy będzie ciężko.

Odpowiedz może na proste pytania:

- Podchodzisz do motocykla i przekręcasz kluczyk - na liczniku przejechanych kilometrów jest ?

- Odpalasz Motocykl i na liczniku przejechanych kilometrów jest ?

- Jedziesz i na liczniku przejechanych kilometrów jest ?

- Co znaczy, że chcesz przejść do głównego zegara ? ( z czego na co? )

Może tak będzie łatwiej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Któryś z wymienionych może być licznikiem "przebiegu dziennego" [zwał jak zwał] - ale hgw który.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie ma głownych kilometrow przebiegu jaki ma sa tylko kreski a jak odpalam to jest wyzerowany i sie kreci normanie gasze odpalam i leci znowu od zera

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może tak?:

Nie ma głownych kilometrow przebiegu jaki ma. Sa tylko kreski, a jak odpalam, to jest wyzerowany i sie kreci. Normanie gasze - odpalam i leci znowu od zera.

Szanuj swoich czytaczy, proszę. Chcemy Ci pomóc, a Ty jeszcze utrudniasz :(

Edytowane przez mygosia
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sądzę, że chodzi o to, że całkowity przebieg pokazuje kreseczki, a licznik przebiegu dziennego pokazuje po bożemu przejechane kilometry, ale tylko do momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym włączeniu jest wyzerowany.

O to chodzi?

A jak wygląda sprawa z zegarem pokazującym godziny? Też się resetuje?

Masz wersję z komputerem czy bez (duży wyświetlacz LCD czy mały)?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×