DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 (edytowane) witam serdecznie proszę o info,jakie ma przeznaczenie otwór który znajduje się w miejscu mniej więcej zaznaczonym na fotce na czerwono ? widnieje również na filmiku w załączniku na czas podglądu 5 min i 27 sek Edytowane 17 Marzec 2012 przez DARIUSZ243 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 A co sie z nim dzieje? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 (edytowane) podczas postoju motocykla zauważalny wyciek ( kapanie ) płynu chłodzącego nie ciągłe ! od samego początku (kapie ) po wymianie z zeszłego sezonu gdy zmieniłem płyny z wody na płyn , wylałem cały poprzedni płyn napełniłem w chłodnicy do pełna ,następnie w zbiorniczku wyrównawczym również do połowy i się zaczęło obecnie zbiorniczek pusty nie zaprzeczam że nie jeździłem w zimie ,lecz kapanie zaczęło się wcześniej jesienią ale się nigdy nie zagotował dobre chłodzenie wentylator nie włanczał się tak szybko jak na poprzednim płynie wcześniej czegoś takiego nie było(kapania ) Edytowane 17 Marzec 2012 przez DARIUSZ243 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 781 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 (edytowane) Masz do wymiany uszczelniacze i prawdopodobnie ośkę pompy płynu. Ta wilgoć z dziurki o tym mówi ;) Zestaw naprawczy w BMW jakieś 155.- PLN Edytowane 17 Marzec 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 Co racja to racja. Plus olej. I filtr - przy okazji :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 781 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 Z tym, że olej ( jak jest świeży ) można uratować, a filtr przy okazji :lol: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 Co racja to racja. Plus olej. I filtr - przy okazji :D nie zauważyłem w oleju jego zmian w konsystencji na żadszy czy zmieniony kolor . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 Masz do wymiany uszczelniacze i prawdopodobnie ośkę pompy płynu. Ta wilgoć z dziurki o tym mówi ;) Zestaw naprawczy w BMW jakieś 155.- PLN czy mowa jest o tych uszczelniaczach jak i o ośce , które wymieniane są wyżej na filmiku ? a a dla czego wcześniej było nie zauważalne :-o .( czy może byłem mało zainteresowany) :? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Marzec 2012 zpsuło się przez zimę? wypłukał się syf od wody? etc. etc. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 zpsuło się przez zimę? wypłukał się syf od wody? etc. etc. więc jak wspomniałem do wymiany uszczelniacze z filmiku ? czy mogę prosić namiary ,lub zna stronę gdzie mogę to zakupic ? pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 781 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 Jak muszę mieć oryginalne części to ja kupuję w BMW Sikora ( Bielsko-Biała ) http://www.bmw-sikora.pl/o_nas/kontakt/dane_firmy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 (edytowane) Jak muszę mieć oryginalne części to ja kupuję w BMW Sikora ( Bielsko-Biała ) http://www.bmw-sikor...takt/dane_firmy :) dziękuję a jeśli nie muszę mieć orginalnych to gdzie mogę szukać ? Edytowane 18 Marzec 2012 przez DARIUSZ243 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 781 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 (edytowane) :) dziękuję a jeśli nie muszę mieć orginalnych to gdzie mogę szukać ? Ciepła niedziela to trudny czas dla chłopaków - nie siedzą przed komputerem ;) - może wieczorkiem coś więcej dorzucą - gdzie, co i jak ... Z nieoryginalną ośką będzie raczej ciężko ( chyba ) - wymiana samych uszczelniaczy może być rozwiązaniem częściowym, ale jak się jeździ koło komina a kasy brak to lepiej wymienić same uszczelniacze, niż nie zrobić nic (chyba) - wszystko zależy w jakim stanie to wszystko jest, a to można ocenić właściwie tylko w realu ;) W skład uszczelnienia pompy / oski wchodzą 2 simeringi - do GS'a to 10x26x7 ( ja płaciłem 2x 2,44.- PLN - cena detaliczna może być wyższa! ) Przypuszczam, że do F będzie to samo - trzeba sprawdzić ;) Edytowane 18 Marzec 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 to można ocenić właściwie tylko w realu ;) W skład uszczelnienia pompy / oski wchodzą 2 simeringi - do GS'a to 10x26x7 ( ja płaciłem 2x 2,44.- PLN - cena detaliczna może być wyższa! ) Przypuszczam, że do F będzie to samo - trzeba sprawdzić ;) Jak sam napisałeś najlepiej ocenic w realu w jakim stanie jest wszystko ,więc jak tam zajżę będę wiedział dokładnie w jakim stanie jest ośka dzięki za wymiar ale co prawda sam nie jesteś pewien ? pozdrawiam serdecznie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 781 Zgłoś ten post Napisano 18 Marzec 2012 ...sam nie jesteś pewien ? Com napisał napisałem ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach