Skocz do zawartości

Recommended Posts

4 minuty temu, artex napisał:

A ja wymieniłem szybę na ADV, żadnych turbulencji czy innych opowieści które ci serwowali nie zauważam, główna różnica to całkowite zdjęcie wiatru z górnej części ramion, jest mega.

Pokaż Panie zdjęcie jak to wygląda, bo ja od dłuższego czasu mam właśnie problem z wiatrem, który odbija się od ramion i włazi pod kask. Strasznie mnie to irytuje, może eykombinuję jakiś szeroki deflektor, albo coś .....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak jeździłem z szybą Airflov Givi na F700GS  to miałem wrażenie że mi strasznie latem duszno , jak opuszczałem ją niżej to miałem turbulencje na kasku . Na Tigerze z szybą turystyczną mogłem jechać do stówki z otwartą szczęką w C3 Pro i to był jedyny motocykl na którym w tym kasku było ok - nie parował wizjer jak padało i nie musiałem otwierać szyby . Podbródek wywaliłem dawno bo nie było czym oddychać . 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A ja wymieniłem szybę na ADV, żadnych turbulencji czy innych opowieści które ci serwowali nie zauważam, główna różnica to całkowite zdjęcie wiatru z górnej części ramion, jest mega.
Nie jest też bez wad... ano brakuje czasami odpowiedniej wentylacji za nią, ale tak już musi być... coś za coś.. dobrze chociaż że jest jakoś tam regulowana

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 minut temu, dakarowy napisał:

coś za coś..

Ano dokładnie, trzeba też się liczyć ze znaczącym spadkiem atrakcyjności. Porównajcie sobie np. tego białego kloca z czerwonym kocurem za nim:

E6-BE7-FB1-2-DB0-42-A9-BF3-E-C312-E0-CB4

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ano dokładnie, trzeba też się liczyć ze znaczącym spadkiem atrakcyjności. Porównajcie sobie np. tego białego kloca z czerwonym kocurem za nim:
E6-BE7-FB1-2-DB0-42-A9-BF3-E-C312-E0-CB4-E8-C.jpg
Wiadomix

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Umiecie ranić...
Tak to już jest.. z kaskami

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ano dokładnie, trzeba też się liczyć ze znaczącym spadkiem atrakcyjności. Porównajcie sobie np. tego białego kloca z czerwonym kocurem za nim:
E6-BE7-FB1-2-DB0-42-A9-BF3-E-C312-E0-CB4-E8-C.jpg
"wporzo Moto" i "popierdółka"?

Wysłane. Po prostu wysłane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 20.04.2021 o 18:47, artex napisał:

A ja wymieniłem szybę na ADV, żadnych turbulencji czy innych opowieści które ci serwowali nie zauważam, główna różnica to całkowite zdjęcie wiatru z górnej części ramion, jest mega.

@artex

No i tu mnie prawie przekonałeś do rozważenia zmiany szyby na Adv.

Najlepiej byłoby przejechać się za taką i taką szybą.

Na razie +3 na termometrze, deszcz ze śniegiem i 7-9 w skali Beauforta...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
56 minut temu, cykli napisał:

@artex

No i tu mnie prawie przekonałeś do rozważenia zmiany szyby na Adv.

Najlepiej byłoby przejechać się za taką i taką szybą. 

Na razie +3 na termometrze, deszcz ze śniegiem i 7-9 w skali Beauforta...

Mogę Ci wysłać na testy moją, tylko żebyś pojeździł ;)

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Od kilku dni mam w końcu tego Airoha Commandera, narazie zrobiłem jednego dnia po lasach 160km. Jutro mam nadzieję protestować go dalej. Jak na początek dziwna budowa skorupy, musiałem wziąć rozmiar XXL żeby pasował na mój baniak, mimo że np. w Nexxie XD1 miałem rozmiar XL, a w Shoei Neotec L moja dyńka jak widać rośnie z wiekiem .. tak to jest z głową pełną pomysłów

Jak narazie jedyna niedogodność, to ucisk lewego ucha ale coś tam wyrzeźbię, pewnie siekierą

Co do kaksu.. wydaje się, że jest bardziej przewiewny jak Nexx wizjer jeszcze szerszy niż w Nexxie i na plus nie.ma aż takiego zakrzywienia szyby, co w Nexxie, przy uchylone szybie "w terenie" potrafiło trochę zmieniać odczucie pofałdowania terenu , czyli tu na plus. Kask wydaje się być dosyć solidnie wykonany, choć czy materiały z których jest wykonany wytrzymają tyle co w Nexxie to śmiem wątpić pasek z zapięciem typu DD jakiś taki dziecięcy.. wąski, krótki

Skorupa wydaje się wizualnie sporo mniejsza i bardziej opływowa niż w Nexxie, waga ta sama choć Airoh robi wrażenie lżejszego

Poza tym jak narazie to nowy kask, a o ile dobrze pamiętam, na początku Nexx też miał u mnie praktycznie same plusy

Reszta, po czasie jak się wjezdżę

Plusy dodanie to spory wybór kolorystyki no i funkcjonalność. Jak dodać do tego cenę, za którą udało mi sie go kupić (1050zł) to nie ma konkurencji w tego typu garnkach .. jak ktoś się waha, to może śmiało kupować, polecam 6f6dd238f6d9baccfa52da26786d6.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ładna cena, ja dałem te dwie stówki więcej. Ja w moim zrobiłem 500+, nic mnie nie ciśnie, za to wyściółka się wypina w jednym miejscu przez kabel od interkomu (bo farbyrczna dziurka jest za mała na wtyczkę). Ja to wcześniej tylko w sportowo-turystycznych integralach jeździłem, więc dla mnie jest MEGA przewiewny i niestety podobnie głośny, choć znowu zmieniłem kask w tym samym czasie, co szybę na motorze, więc może to też mieć jakiś wpływ. Przy jeździe nakedem w granicach stówki dla mnie jest całkiem spoko, gejsem podobnie. Może też słuchałem ostatnio złej muzyki, ale mam wrażenie, że gra gorzej niż w HJC. Choć to raczej oczywiste; kask jest głośniejszy, więc głośniej szumi w uszach, więc muzyka gra ciszej. Na jakiekolwiek latanie dłuższe niż piętnaście minut po mieście, uważam, że zatyczki do uszu to must-have.

Wytapatalkowano z magicznego pudełka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Xel, zdradzę Ci pewną tajemnicę. Muzyka bez kasku brzmi o wiele lepiej. Więc spróbuj go zdjąć.

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale wtedy muchy w zęby wchodzą...

Wytapatalkowano z magicznego pudełka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Marcin N napisał:

... Muzyka bez kasku brzmi o wiele lepiej...

pewnie że tak, ale po co się pozbywać łączenia przyjemności ? :default_icon_razz: ...jak mam wkładać zatyczki to wolę takie które brzęczą przyjaznym bitem :default_icon_mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Od kilku dni mam w końcu tego Airoha Commandera, narazie zrobiłem jednego dnia po lasach 160km. Jutro mam nadzieję protestować go dalej. Jak na początek dziwna budowa skorupy, musiałem wziąć rozmiar XXL żeby pasował na mój baniak, mimo że np. w Nexxie XD1 miałem rozmiar XL, a w Shoei Neotec L moja dyńka jak widać rośnie z wiekiem .. tak to jest z głową pełną pomysłów
Jak narazie jedyna niedogodność, to ucisk lewego ucha ale coś tam wyrzeźbię, pewnie siekierą
Co do kaksu.. wydaje się, że jest bardziej przewiewny jak Nexx wizjer jeszcze szerszy niż w Nexxie i na plus nie.ma aż takiego zakrzywienia szyby, co w Nexxie, przy uchylone szybie "w terenie" potrafiło trochę zmieniać odczucie pofałdowania terenu , czyli tu na plus. Kask wydaje się być dosyć solidnie wykonany, choć czy materiały z których jest wykonany wytrzymają tyle co w Nexxie to śmiem wątpić pasek z zapięciem typu DD jakiś taki dziecięcy.. wąski, krótki
Skorupa wydaje się wizualnie sporo mniejsza i bardziej opływowa niż w Nexxie, waga ta sama choć Airoh robi wrażenie lżejszego
Poza tym jak narazie to nowy kask, a o ile dobrze pamiętam, na początku Nexx też miał u mnie praktycznie same plusy
Reszta, po czasie jak się wjezdżę
Plusy dodanie to spory wybór kolorystyki no i funkcjonalność. Jak dodać do tego cenę, za którą udało mi sie go kupić (1050zł) to nie ma konkurencji w tego typu garnkach .. jak ktoś się waha, to może śmiało kupować, polecam 6f6dd238f6d9baccfa52da26786d6720.jpg

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka


Dodam po czasie minusy..
Jeden to pinlock, paruje przy temp. bliskiej zeru, wg mnie jest to niedopuszczalne, nawet jeśli się pocisz w terenie, bo dzień wcześniej wypiłeś skrzynkę piwa
Druga rzecz, przypadek z dzisiaj, zgubiłem śrubę wraz z podkładką, mocujące szybę Na szczęście bardzo fuksiarsko znalazłem ją wraz z podkładką kawałek dalej w piasku, to niebywałe szczęście Zaraz sprawdziłem drugą i ta też już była luźna. Wygląda na to, że luzuje się od samego otwierania i zamykania szybki

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Confused 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja u siebie dokręcam co jakiś czas w HJC. Też się luzuje, nie zgubiłem nigdy, ale gdy raz przeciągnąłem to zacząłem mieć problemy z płynnym otwieraniem. 

Zaparowanie na mrozie to już nie wiem, może coś w konstrukcji nawiewów. Ale  u mnie paruje gdy mam kominiarkę i przykryty nos, wtedy 'dmucham' szparami obok nosa, jakby w górę prosto na szybke (mimo że kominiarka ma jamochłona z bardziej przezroczystego materiału, więc tamtędy powinienem upuszczać parę). Rozwiązaniem jest odsłonięcie nosa i ust, wtedy nie paruje, chociaż przy dłuższej jeżdzie potrafi brakować 'ciepełka' na twarzy. Taki efekt bardzo podobny do kombinacji maseczki i parujących okularów.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlaczego nie szczekowiec: 
1. Ciężki. 
2. Mniej bezpieczny. 
3. Glosniejszy. 
4. Otwierana szczęka do niczego się nie przydaje.
 5. Jazda z otwartą szczęka jest niemożliwa (Shoei Multitec)- opór powietrza odchyla głowę. 
6. Wyższa cena za generalnie gorszy kask. 
7. Przydatność do interkomu i okularów taka sama w integralu jak i w szczękowcu. 

Od siebie polecam zerknac sobie na ten filmik, dobra recenzja dwóch najpopularniejszych w ostanim czasie:

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
22 minuty temu, kowal8 napisał:

Dlaczego nie szczekowiec: 
1. Ciężki. 
2. Mniej bezpieczny. 
3. Głośniejszy. 
4. Otwierana szczęka do niczego się nie przydaje.
5. Jazda z otwartą szczęka jest niemożliwa (Shoei Multitec)- opór powietrza odchyla głowę. 
6. Wyższa cena za generalnie gorszy kask. 
7. Przydatność do interkomu i okularów taka sama w integralu jak i w szczękowcu. 

1. Heh

2. Dlaczego?

3. Hmm

4. Bzdura

5. E-tam

6. Bzdura nr 2

7. Nie zgodzę się 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sam na to wpadłeś ? Czy złe doświadczenia P Kowal 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, ben napisał:

Sam na to wpadłeś ? Czy złe doświadczenia P Kowal 

Pewnie kolega mu mówił :default_cafe2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 minut temu, Pawel napisał:

Pewnie kolega mu mówił :default_cafe2:

:cafe4:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, kowal8 napisał:

Dlaczego nie szczekowiec: 
1. Ciężki. 
2. Mniej bezpieczny. 
3. Glosniejszy. 
4. Otwierana szczęka do niczego się nie przydaje.
 5. Jazda z otwartą szczęka jest niemożliwa (Shoei Multitec)- opór powietrza odchyla głowę. 
6. Wyższa cena za generalnie gorszy kask. 
7. Przydatność do interkomu i okularów taka sama w integralu jak i w szczękowcu. 

Od siebie polecam zerknac sobie na ten filmik, dobra recenzja dwóch najpopularniejszych w ostanim czasie:

 

8. Nie nadaje się w Bieszczady:D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Mario 6na9 napisał:

8. Nie nadaje się w Bieszczady:D

Za to na plażę idealny ... ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×