Skocz do zawartości
larencase

Wybór pomiędzy dwoma motorkami

Recommended Posts

Wszystko ladnie i pieknie mozemy sobie dyskutowac czy piekne, czy ladne, oszczedne, paliwozerne... Dla mnie zalety BMW sa cztery - dosc solidna sprawdzona konstrukcja gaznikowa, ktora mozna naprawic w warunkach garazowo-polowych w miare koniecznosci; spory rynek czesci zamiennych; tania w zakupie dosc ekonomiczna w utrzymaniu; wiedza na wyciagniecie reki w razie problemow - w tym takze to forum.

To dlaczego Osoba jeździ na Pomarańczy? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zawieszenie? Kozacki Wyglad? Waga? + pozostale zalety z BMW.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dodam jeszcze - dozbieraj do wtrysku. Nie spiesz się z zakupem a znajdziesz 01r taniej niż niejeden z 99 czy 00r.

Na jaki wtrysk? W aprilli czy w BMW bo już się gubię

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeden pies. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co my biblioteka? Sprawdz w wikipedii ;)

F650 byly/sa tylko z gaznikami. Wtrysk ma

dopiero GS.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sam zakupiłem niedawno ST jako pierwszego sprzęta. Oglądałem jedną aprille i jedyna rzecz jaka mnie do niej przyciągała to cena (rocznikowo można kupić młodszego sprzęta). Jak dla mnie pegaso wygląda mega-zabawkowo - nie wyobrażam sobie "ciorać" go po lesie. Moja rada taka - kup obojętne którego - za kilka miesięcy Ci się znudzi i poszukasz sprzęta z większa ilością tłoków :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moja rada taka - kup obojętne którego - za kilka miesięcy Ci się znudzi i poszukasz sprzęta z większa ilością tłoków :)

Niekoniecznie, ja przesiadłem się z V-ki na singla:) Zamierzony i przemyślany wybór:) Czy megazabawkowo - kwestia gustu:)

Wtryski weszły w obie firmy w tym samym roku. Tak na cito bez zagłębiania - apka ok. 8k pln a bmw 12k pln (01r). Za 4 k można się ubrać i jeszcze kawał europy zwiedzić :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niekoniecznie, ja przesiadłem się z V-ki na singla:) Zamierzony i przemyślany wybór:) Czy megazabawkowo - kwestia gustu:)

Wtryski weszły w obie firmy w tym samym roku. Tak na cito bez zagłębiania - apka ok. 8k pln a bmw 12k pln (01r). Za 4 k można się ubrać i jeszcze kawał europy zwiedzić :)

Zgadza się kolego, aprili-e biore pod uwagę tylko ze względu na cene, silnik, hamulce i wygląd podobny do BMW.

Ogólnie fajny motorek tylko brakuje tam znaczka BMW.

Boje się że będę tego mocno żałować. Ostatnio właśnie ze względu na cenę kupiłem samochód Peugeota zamiast 530d dodam że poprzednimi samochodami były same bemki. I strasznie tego żałuje, przez całe moje życie motoryzacyjne jeszcze nigdy nie władowałem tyle kasy w naprawy samochodu co w tego francuzika.

Nic ceh żeby z motorem było tak samo. Z drugiej strony co moge oczekiwać po f650 z połowy lat 90-tych...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Smiem twierdzic, ze niezawodnosci. To proste w budowie maszyny, tam nie ma sie co zepsuc za bardzo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skoro lubisz BMW, to sie nei zastanawiaj :)

motocykl kupuje się sercem, a nie rozumem - i nie zawsze jest to logiczny wybór ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio właśnie ze względu na cenę kupiłem samochód Peugeota zamiast 530d dodam że poprzednimi samochodami były same bemki. I strasznie tego żałuje, przez całe moje życie motoryzacyjne jeszcze nigdy nie władowałem tyle kasy w naprawy samochodu co w tego francuzika.

Nic ceh żeby z motorem było tak samo. Z drugiej strony co moge oczekiwać po f650 z połowy lat 90-tych...

Ja też ostatnio zmieniałem autko:) Wcześniej 4 lata przelatałem w almerze i oprócz eksploatacji nic się z nim nie działo. Przyzwyczajony do japońskiej niezawodności zmieniłem również na japońca - mazdę. W 3-mce poznałem budowę auta tak, że mogę serwis założyć:) (zawieszenie, silnik, elektronika)

Tak, że pod kontem awaryjności nie ma co wybierać. Tak moto jak i autka. 90% to poprzedni jeździciel.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a ja kupilem Pegaso zamiast F650 i jestem bardzo zadowolony. Jest troche wyzszy, moim zdaniem ladniejszy, oczywiscie jest tanszy.

Nie psuje sie, nie mam wiekszych problemow z czesciami, nie ma problemu z wiedza - forum Aprilii jest spokojne ale konkretne, serwisowki w sieci - silnik to Rotax, ktorego kazdy rozsadny mechanik zna, wszelkie potrzebne mi akcesoria udalo mi sie skompletowac - bez wyciskania portfela na maksa.

Czy kupisz F650 czy Pegaso - bedziesz zadowolony. To jest praktycznie taki sam motocykl!

Dobra - nie ma zadnego fajnego znaczka, do lansu -5 punktow - ale akurat dla mnie to zaleta - wszystkie te wojenki o to, ktora marka jest lepsza, czy pomaraczowe jest fajne, i czy Bedziesz Mial Wydatki mecza mnie niesamowicie a wsrod wielkich dyskutantow Pegaso nie wzbudza zadnych emocji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Posiadacze 650 i 800 też chyba nie są traktowani przez innych posiadaczy BMW zbyt poważnie, bo przecież nie mają boxera... :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla mnie od zawsze było i już chyba tak pozostanie że BMW to synonim bezawaryjności i poskładanie motocykla czy samochodu z głową.

Nie chodzi tylko o to aby kierowca i pasażerowie czuli komfort, osiągi, bezpieczeństwo. Ale o jego zaawansowanie. Doświadczenie konstruktorów BMW jest ogromne.

Pracuje w międzynarodowej firmie motoryzacyjnej. Ciągle mam styczność z najnowszymi samochodami. Dodam że ciągle największe wrażenie robi na mnie BMW.

W motocyklach też chyba mają dobrą opinię wkońcu GS 1200 okrążają cały świat wokół.

Nie zgadzam się z opinią że awaryjność powodują tylko poprzedni właściciele.

Taki głupi przykład tvn turbo emituje program "turbo kamera" ile razy bohaterem było tam BMW?

bo ja widziałem już chyba wszystkie marki i to po kilka razy, ale bawarki jeszcze nie miałem przyjemności.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Posiadacze 650 i 800 też chyba nie są traktowani przez innych posiadaczy BMW zbyt poważnie, bo przecież nie mają boxera... :mrgreen:

Teraz może okazać się, że boxerowcy nie są traktowani poważnie przez właścicieli K1600 ;-)

W koñcu prawdziwe BMW to 6 w rzędzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Posiadacze 650 i 800 też chyba nie są traktowani przez innych posiadaczy BMW zbyt poważnie, bo przecież nie mają boxera... :mrgreen:

:) Ot, grajdolskie kompleksy, ale mamy tu dość dobrą tradycję :) (moja mojszość jest mojsza :)))))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odgrzewam kotleta :D ..

Pytanie dotyczy wymienionych modeli , Pegaso i F 650.

Czy mają takie same ramy ? Punkty montażowe itp.. Chodzi mi o przełożenie ori gmoli z Pegaso i nie wiem czy mi to siądzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×