Skocz do zawartości
larencase

Wybór pomiędzy dwoma motorkami

Recommended Posts

Cześć wszystkim,

trochę czasu nie zaglądałem do was, ale wiecie jak dziś jest z pracą...

Po długim namyśle i opini innych postanowiłem wybrać motor pomiędzy dwoma BMW F650 lub Aprilia Pegaso 650.

Zawsze i pod każdym względem byłem zwolennikiem BMW, lecz czytając artykuły na temat Pegaso często padało zdanie lepiej wykończona niż BMW.

Gdybym miał wybierać pomiędzy F 650 GS a Pegaso wybrał bym bez namysłu Bemke.

Doradźcie co jest lepsze który mniej pali, podobno silniki mają te same tylko ilością zaworów się różnią, jak z częściami itd...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy jesteś pewien, że pisząc o lepszym wykończeniu Pegaso, autorzy na pewno mieli na myśli kwestie estetyczne? :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie tego nie wiem, nie oceniajcie mnie jako eksperta bo mało wiem i przyznaje się że jestem laikiem pod względem motocykli itd.

Do Pegaso skłania mnie konstrukcja silnika ma już wtrysk a nie gaźnik podobno mniej pali i hamulce takie same jak BMW. Wygląd no cóż ne jest to BMW i nigdy nie będzie, ale ma dwa tłumiki :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra. To ja sobie już pożartowałem, a teraz na serio. Na twoim miejscu rozważyłbym Pegaso. Chyba trochę tańsze, konstrukcja ta sama, a między BMW a Pegaso nie ma tych różnic jakościowych, co między dawną Ładą a Fiatem 125. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do Pegaso skłania mnie konstrukcja silnika ma już wtrysk a nie gaźnik podobno mniej pali i hamulce takie same jak BMW. Wygląd no cóż ne jest to BMW i nigdy nie będzie, ale ma dwa tłumiki :D

Który rok rozpatrujesz? Wtrysk pojawił się chyba w obu przypadkach po 2001r. W BMW doszedł ABS i pas napędowy jednak tu cena już sporo wzrasta względem pegi.