Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 Patrze na tę moją wyobdzieraną kierownicę rocznik 2002 i pomyślałem o zmianie. Na allegro znalazłem dwa modele: Uniwersalną: http://allegro.pl/kierownica-aluminium-bmw-650-f-dakar-r13-od-2001r-i2236072191.html Dedykowaną do GSa (chyba): http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas-bmw-650-f-dakar-r13-od-2001r-i2245166835.html Moze ktoś przerabiał już ten temat, czyli: - ogolnie, czy skomplikowana to operacja z przełożeniem manetek, dzwigni,linek, przelacznikow? z czym jest najwiekszy problem? - a konkretnie: czy kierownica uniwersalna, jest na tyle uniwersalna, ze da rade zalozyc tam np. podgrzewane manetki, czy handbary, w szczegolnosci chodzi mi tu o wewnetrzny gwint po bokach? Czy moze ta dedykowana jest lepszym rozwiazaniem i eliminuje problemy uniwersalnej? Dzieki za pomoc. Pozdroovka. Ritchie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 uniwersalnej nie polecam, bo się zarobisz :-D jeżeli chcesz typową od GS-a, to musisz pamiętać, że jak masz oryginalne manetki grzane, to musi być kiera dostosowana do tego, a jak masz manetki grzane jakiejś firmy zewnętrznej, to może być zwykła. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Wymiana jest w miarę prosta, tylko zrób zdjecia jak Tobie szły kable przed demontażem, zwłaszcza linka gazu, bo jak źle ją puścisz, to się za bardzo naciągnie. Wiem, bo tak mi się zrobiło :-D to jest końcówka kiery z oryginalnymi grzanymi manetkami: a tu cały temat: http://f650gs.pl/top...manetki__st__40 Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez bajer Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Czyli wychodzi na to, ze w przypadku oryginalnych manetek wystarczy nawiercic kierownice, zeby puscic kabel srodkiem. Gorzej wyglada sprawa z handbarami i ciezarkami na koncu, czyli pozostaje kupno jakiegos zestawu montazowego-uniwersalnego lub zalozenie uniwersalnych handbarow ;) Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez Ritchie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 no nie do końca nawiercić, jak zobaczysz na fotce, to tam jest jeszcze taki płaski frez, dzięki któremu oryginalne manetki z kablem mogą się obracać (gaz) i kabel się nie utnie :-D Oryginalna kiera bez przystosowania do grzanych manetek nie ma tego frezu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 No to moto idzie pod mlotek ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 No to moto idzie pod mlotek ;) to podaj jakąś cenę wywoławczą :mrgreen: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 A że tak się spytam co się dzieje z twoją kierą, że chcesz ja zmieniać?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 A że tak się spytam co się dzieje z twoją kierą, że chcesz ja zmieniać?? już nieaktualne, wystawił moto na "Nowości z Oto-Moto :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 Poobdzierana, jak to na dziesięcioletnim moto - wystawiłem Dakara na sprzedaz, jesli pojdzie, to nieaktualne ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 No przecie pomalować można Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 Machnąłem w dwóch miejscach markerem, ale znaćr óżnicę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2012 Sprzedajesz bo kierownica jest obdrapana? Oj Ritchie, Ritchie ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Ritchie 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2012 Sprzedaje, bo kupuje osiemsetkie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2012 Logiczne, do pierwszego zadrapania ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 Odświeżam temat bo po ostatnich wydarzeniach kierownicę mam jeszcze bardziej krzywą niż miałem i lewa manetka nie grzeje więc nadaje się tylko do Jarkowego serwisu ;-) Czy ktoś wie czy pojawiły się jakieś ciekawe zamienniki które maja możliwość założenia grzanych manetek czy będę musiał prostować to co zostało, no i gdzie ew, mogę to zrobić żeby było dobrze? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 Pamiętaj że oryginalna kiera ma wewnątrz dziurę na kable grzanych manet akcesoryjne ich nie mają :) wydakarowane z błota... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 No właśnie myślałem, że może ktoś mądry wpadł przez ten czas od ostatniego postu w tym temacie i wymyślił taką z dziurą na kabelki :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 Odświeżam temat bo po ostatnich wydarzeniach kierownicę mam jeszcze bardziej krzywą niż miałem i lewa manetka nie grzeje więc nadaje się tylko do Jarkowego serwisu ;-) Czy ktoś wie czy pojawiły się jakieś ciekawe zamienniki które maja możliwość założenia grzanych manetek czy będę musiał prostować to co zostało, no i gdzie ew, mogę to zrobić żeby było dobrze? Ja prostowałem w tym roku parę razy i jest w miarę ok, ale po którymś razie trzeba było dać nakładkę w miejscu zgięcia (do spawania demontaż kiery), bo się przełamała. Estetyka średnia, ale działa. A prostowanie, to rura na koniec kierownicy i tyle. Oczywiście bez manetek i przy pomocy drugiej osoby. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 181 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2014 Ja prostowałem w tym roku parę razy i jest w miarę ok, ale po którymś razie trzeba było dać nakładkę w miejscu zgięcia (do spawania demontaż kiery), bo się przełamała. Estetyka średnia, ale działa. A prostowanie, to rura na koniec kierownicy i tyle. Oczywiście bez manetek i przy pomocy drugiej osoby. I jak Ci się jezdzi ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach