Skocz do zawartości
leff

Technika jazdy poza asfaltami (ale nie upieram się)

Recommended Posts

I jak tu gościowi pomóc w takiej sytuacji? Da się podnieść tak leżącą krówkę samemu?

Pewnie by trzeba było jaką dźwignię zrobić z pieńka.

Edytowane przez pepsi001

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie żebym się chwalił i supermenem żadnym nie jestem ale R1200GS ADV bez problemu sam podniosłem jak mi się obaliła po tym jak nogawka spodni zahaczyła mi się o kolektor i ni jak nogi nie mogłem postawić. :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To tylko 230kg ;) Crosstourer waży 270 :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i ta nie leży na płasko tylko do góry kopytkami i do tego jest sklinowana.

Edytowane przez pepsi001

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skoro mowa tutaj o technice,to może CÓŚ takiego,kto prÓbował ??????? :twisted:

Edytowane przez ahela

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przeczytałem artykuł w nowym Świecie Motocykli i padłem. Autor stara się udowodnić, że na przejażdżki do lasu naked jest tak samo skuteczny (a nawet lepszy) od turystycznego enduro (argumentuje to głównie tym, że można go łatwiej podnieść po wywrotce :lol:). W tym celu porównuje Hondę CB1000R z Crosstourerem :lol: (lepszego "enduraka" do porównań nie mógł wziąć) . Najbardziej podoba mi się stwierdzenie "Bez wątpienia Crosstourera łatwiej jest przygotować do długiej wyprawy. Ułatwiają to stelaże kufrów. Ale do wielu nakedów także można je złożyć" :lol:. Szkoda, że nie wspomniał, że do Hondy CB1000R można też założyć kostki :lol: Wg autora pozycja za kierownicą w nakedzie jest tylko trochę bardziej niewygodna o kanapie nic nie wspominał ;-). Okres zimowy dopadł chyba i redakcje motocyklowe i nie mają o czym pisać. Polecam artykuł w ramach poprawy humoru :-)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wtrącę tylko kilka słów: Crosstourer nie ma stelaży, ponieważ Honda zaprojektowała tył tak, żeby dedykowane kufry wpinać w konstrukcję moto (optymalizacja szerokości).

Autor jest doopa, skoro jedzie do lasu na "turystycznym enduro", żeby się przewracać. Do przewracania są "letkie łenduro" typu KTM 525 :D

Nie napisali gdzieś, że Hąłda sponsorowała tekst? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Skoro mowa tutaj o technice,to może CÓŚ takiego,kto prÓbował ??????? :twisted:/>

W sumie to niektÓre elementy Bawarka na zlocie ;)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach


Jaką twarz ma młodziutką ten nasz Dakarowy - co spełnione marzenia robią z nami ;)
Co się stanie jak kostki założy i się trochę oswoi z nowym nabytkiem :D
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co się stanie jak kostki założy i się trochę oswoi z nowym nabytkiem :D/>

Jak to co?

Bedą nowe kręgi w kukurydzy :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poczytałem, poczytałem i skoro idzie zima może również bym trochę wiedzę teoretyczną uzupełnił :-]

Może ktoś wie gdzie można na necie zdobyć wspomniane wcześniej filmy "dual sport riding techniques" ??

Ew. inne ciekawe filmy instruktażowe.

Będę wdzięczny za info.

pozdr.

Edytowane przez -danielsan-

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poczytałem, poczytałem i skoro idzie zima może również bym trochę wiedzę teoretyczną uzupełnił :-]

Może ktoś wie gdzie można na necie zdobyć wspomniane wcześniej filmy "dual sport riding techniques" ??

Ew. inne ciekawe filmy instruktażowe.

Będę wdzięczny za info.

pozdr.

http://vimeo.com/6467774

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czyli ogólnie rzecz biorąc do lasa w ogóle nie można wjeżdżać... a my na "turystykach", po nocy do Vengosha, budziliśmy niedźwiadki :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czyli ogólnie rzecz biorąc do lasa w ogóle nie można wjeżdżać... a my na "turystykach", po nocy do Vengosha, budziliśmy niedźwiadki :lol:

Ta droga, którą jechaliście jest udostępniona dla ruchu kołowego, oznaczone drogi w cywilnych (nie ofrołdowych) nawigacjach najczęściej są legalne do jazdy. Nie jest prawdą co opisuje powyższy artykuł, że do lasu w ogóle nie można, np. w puszczy bydgoskiej jest kupę dróg szutrowych oznaczonych niebieską tablicą "udostępnione dla ruchu kołowego i turystycznego"

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"udostępnione dla ruchu kołowego i turystycznego"

Niemożliwe, żeby ustawodawca zgodził się wpuścić Dakarowego na takie drogi ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niemożliwe, żeby ustawodawca zgodził się wpuścić Dakarowego na takie drogi ;)

To stara ustawa ja wtedy jeszcze nie jeździłem ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czołem,

Ma ktoś może w posiadaniu wspomniane w wątku DVD Dual Sport Riding Techniques?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Fakt, trochę odgrzałem kotleciora :D Filmiki z youtubka są mi znane, poluję akurat na tą konkrtną pozycję, ale dzięki piękne :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×