Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czy ktoś tutaj zna się na VAGu? Mój Seat zaczął wariować i potrzebna mi pomoc diagnozie. Kabel mam z dawnych czasów, ale laptop, który miałem pod niego poszedł ze 2 lata temu do nowego właściciela.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

http://allegro.pl/listing.php/search?string=viaken&description=1&category=28413&country=1

Proponuję Viaken mam 2 interfejsy od nich i są ok.

Tan telefon co masz masz ma Androida więc kup sobie interfejs z Bluetoo i po wgraniu odpowiedniego programu do tel dasz rade zdiagnozować auto.

Samochody do diagnostyki Vag to Audi, Skoda, Vw. Seat

Postaraj sie o program Torque tylko w pełnej wersji na Androida , za pomocą interfejsu z Bluetoo połączysz sie z komputerem auta i odczytasz kody błędu i je skasujesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Mam tel bez androida bo to iphone ;)

2. Kabel na usb mam. Laptoka z winda do dyspozycji tez.

3 potrzebny mi dzialajacy program oraz pomoc w konfiguracji

4. Problem jest z wariujacym licznioiem i klima. Podejrzewam jakis problem z plusem lub masa silnika.

Dzieki za chec pomocy. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik jakiego masz windowsa??

Z tego co wiem to Vaga ciężko zainstalować po 7.

Jak chcesz program to masz tu (powinny działać bo to moje):

http://chomikuj.pl/centrino233/Auta/VAG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

na Rodziców lapku mamy starą dobrą windę xp. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tam sa 3 Vagi - najlepiej sciągnij tego co ma chyba 9Mb. Tam jest witaminka do niego :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki Centrino - zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak już będziesz miał błędy, to prześlij może się coś podpowie.

Tez mam z grupy vag;)

A co dokładnie Ci się dzieje z samochodem? Jaki motor?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motor AUY - świruje licznik i climatronik - czasem po odpaleniu miga climatronik przez 8-10 sekund i potem juz „swieci” normalnie.

Do tego dochodzi zachowanie licznika - w trakcie jazdy bywa, że licznik nie pokazuje prędkości, a rolę tą przejmuje wskaźnik paliwa. :shock: Nie dość, że nie widać ile jadę, to co chwilę pokazuje mi, że "bitte tanken” :)

Moim zdaniem albo styki w liczniku albo masa silnika (bezpiecznik główny - skrzyneczkę niedawno wymieniałem na nowy). Kable wiązki w tylnej klapie nie są przetarte (jeszcze).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A było coś tam grzebane, wymieniane, wyjęte aku?

Styki to jedna rzecz, a może trzeba jakiś sterownik jeszcze raz zaprogramować/zakodować.

Czasem jak wymienia się jakiś sterownik i nie zrobi się kodowania, to wychodzą kwiatki.

Na vagu z tego co pamiętam jest możliwość zrobienia testu tablicy rozdzielczej/ kontrolek.

Zobaczymy jakie błędy wyskoczą.

Ja służę Vagiem ale w Wawie;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jutro grzebanie przy skuterach i inwentaryzacja mojego - jakich śrubek brak, jakich drobiazgów, aby zacząć skladanie - może w pt podłaczę kabel do lapka i zainstaluję VAGa. Dzięki za odzew. Odezwe się tutaj lub na PW.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam audi, ale zamysł elektryki jest podobny, jak coś to popytam po mądrzejszych głowach;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czasem po odpaleniu miga climatronik przez 8-10 sekund i potem juz „swieci” normalnie.

Za niskie lub za wysokie ciśnienie gazu. Biorąc pod uwagę, że dzieje się to przy odpalaniu to jest to za niskie ciśnienie. Trzeba nabić klimke.

Ewentualnie może być jeszcze czujnik wysokiego-niskiego ciśnienia. Nie wiem gdzie on się u Ciebie znajduje ale z reguły w VW jest umiejscowiony na filtrze gazu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli nikt jej nie w ostatnim czasie nie nabijał, to raczej za niskie ciśnienie.

Ilość czynnika powinna być podana na wlepce.

W audi czujnik jest przy chłodnicy po prawej stronie stojąc przodem do auta.

Jeżeli czujnik, to można wymienić samemu, o w serwisie klimy ściemniają, że czynnik ucieknie z układu i kasują sporo, a tak nie jest, ponieważ jest zaworek :

Ale pierwsze co, to podpiąć Vaga i zobaczyć jakie są błędy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

VAG jutro. Dziś KTM. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to czekamy z niecierpliwością.

Niemal jak na informacje o Vengoshowym motku ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

alik z ciekawosci co to za seat? :cool:

Edytowane przez raby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wykop nie wykop - co mnie interesuje to pytam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co pamiętam to alhambra po 2000roku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak można nie wiedzieć co to jest Seat??? :shock:

co to za seat? :cool:

JEST a ZA robi roznice

Polecam :cafe3: z rana :-P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo to jest hiszpańska technologia i niemiecki temperament :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

×