tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 ha, wrocielem ze swiecacym sie "check enginem" - ponad 1kkm, więc jest dobrze ;-) - jak zmienię "ząbki" w motku, to pojade na komputer i sie okaże Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2012 ha, wrocielem ze swiecacym sie "check enginem" - ponad 1kkm, więc jest dobrze ;-) - jak zmienię "ząbki" w motku, to pojade na komputer i sie okaże no napisz co jeszcze się świeci oprócz żółtego trójkąta, a najlepiej trzaśnj fotę :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2012 (edytowane) foto dzisiaj zrobie - świeci się żółty trójkąt, na wyświetlaczu świeci się symbol silnika i napis "service" (dlugo, go nie kasowalem) tak to wyglada: Edytowane 6 Maj 2012 przez tomekm Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2012 Po lewej o ile się nie mylę to: -czerwona kontrolka klocków lub ciśnienia w oponach? -żółta kontrolka poziomu paliwa co widoczne jest na głównym wyświetlaczu jako zasięg 68km - żółta kontrolka ostrzegawcza że "coś jest nie na tak" być może skorelowana z tym, że masz na głównym wyświetlaczu przejechane 48835 km i za jakieś 1000-1200 km powinieneś udać się do serwisu Ale może Electrician ma inny pomysł? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MTBiker 2 175 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2012 (edytowane) 1. Pierwsza czerwona kontrolka to albo: wylaczony ABS albo uszkodzenie powodujace ze ABS nie bedzie dzialal 2. W instrukcji obslugi http://www.ascycles....2012/F650GS.pdf napisano ze zblizajac sie do planowanego przegladu przy uruchamianiu powinien na chwile wyswietlic napis serwis i albo pokazywac date - jesli mija czas od ostatniego serwisu, albo ilosc km - jesli dystans) Jesli pali sie wykrzyknik i napis service jest caly czas - oznacza to ze albo data, czy kilometry poprzedniego serwisu nie zostaly ustawione, albo przejechano wiecej km 3. Engine check - bez podpiecia kompa zeby odczytac i wykasowac bledy sie raczej nie obejdzie - blad komputera mogl byc chwilowy spowodowany/badz objawiajacy sie np opisywanymi przez Ciebie problemami z praca zwiazanymi z mala iloscia paliwa i przerywaniem Edytowane 7 Maj 2012 przez MTBiker 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2012 No i co ja mam jeszcze napisać jak już wszystko napisaliście :) Dodam tylko że ta czerwona gaśnie dopiero jak ruszysz (pewnie chodzi o poprawność działania czujników abs) a Tomasz do fotki odpalił tylko silnik nie jadąc stąd ona widoczna. A na kompa trzeba pojechać i zobaczyć co to za błędy i czy należy się niomi martwić czy nie. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2012 Tomek, dzwoń do Zdunków i umów się, jako forumowicza nie powinni Ciebie zerżnąć. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 407 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2012 Tomek, możesz mieć zasyfioną pamięć komputera błędami. Ja też muszę zaciągnąć Giselle do doktora, żeby się pod nią podłączył i wyczyścił. Giselle, gryzie, szarpie, stawia opór. ;) Cuda mi się działy (pisałem wyżej) przy słabym aku. Słaby, oznaczał nie to, że nie chciał kręcić, ale gdy np. ruszając spod świateł gasł mi, to musiałem odczekać kilka sekund, żeby go znów odpalić. Od razu nie chciał. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2012 Tomek, dzwoń do Zdunków i umów się, jako forumowicza nie powinni Ciebie zerżnąć. To ladnie tam witaja sie z klientami... Kazdemu z forum od razu sciagaja spodnie? :shock: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 035 Zgłoś ten post Napisano 8 Maj 2012 To ladnie tam witaja sie z klientami... Kazdemu z forum od razu sciagaja spodnie? :shock: no, i od razu kieszenie na lewą stronę wywracają, dlatego najpierw trzeba pojechać na rozpoznanie walką! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 problemem okazał się zablokowany wentylator chłodnicy (taki był błąd) Rozbierając motocykl po powrocie z Bieszczad zauważyłem (a raczej Paweł zauważył), że nie obraca się wentylator chłodnicy. Był zablokowany ... grudką błota. Rozebrałem, wyczyściłem, a "check" dalej się palił. Pomogło skasowanie błędu. Skorzystałem z pomocy http://www.spec-motorcycle.pl/ (Robert) - podłączył, skasował błędy, skasował serwis, ustawił koleją datę/przebieg serwisu, zbadał parametry pracy silnika, pogadał i pojechał... Koszt niewielki, dużo mniejszy niż u konkurencji. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 A jaki sprzęt koleś użył do podłączenia się pod komputer ( zbieram opinie bo mam w planach rozwoju dokupić sobie taki sprzęt) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 (edytowane) mega macs 50 + masa interfejsów - mógł podłączyć w zasadzie dowolny motocykl na wtrysku Edytowane 21 Maj 2012 przez tomekm Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 takim czyms tak Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 21 Maj 2012 takim czyms tak dokladnie + przejściówa Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 22 Maj 2012 Super Tomasz . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach