Skocz do zawartości
MTBiker

[2007] BMW G650X Challenge

Recommended Posts

P1010617-2.JPG

Model BMW G 650 Xchallenge

Rok 2007

Silnik Chłodzony cieczą, jednocylindrowy, 4-suwowy, DOHC, 4 zawory na cylinder

Pojemność skokowa 652 ccm

Średnica x skok tłoka 100 x 83mm

Stopień sprężania 11.5:1

Zasilanie Wtrysk paliwa

Zapłon / rozruch CDI / elektryczny

Moc maksymalna przy 53 KM (39 KW) przy 7000 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 5250 obr/min

Skrzynia biegów 5 biegowa

Sprzęgło Wielotarczowe, mokre

Końcowe przeniesienie napędu Łańcuch o-ring

Zawieszenie przód Marzzochi 45mm USD, widelec teleskopowy, skok 269mm

Zawieszenie tył Aluminiowy wahacz, amortyzator gazowy, skok 269mm - czyli poducha Continentala znana z HP2 Enduro

Hamulec przód Pojedyncza tarcza 300mm, zacisk dwutłoczkowy Brembo

Hamulec tył Pojedyncza tarcza 240mm, jednotłoczkowy zacisk Brembo

Opona przód 90/90-21

Opona tył 180/80-18

Wysokość siedzenia 930 mm (opcja obnizane siedzenie -20mm)

Masa 'na sucho' : 144 (Xchallenge), 147 (Xmoto), 148 (Xcountry) kg

Masa 'zalana' (90 % paliwa): 156 (Xchallenge), 159 (Xmoto), 160 (Xcountry) kg

Zbiornik paliwa 9.5 litra

Edytowane przez MTBiker

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zamienniki czesci oryginalnych;

Klocki hamulcowe:

Przod:

EBC FA209/2

LUCAS/TRW MCB 671

Ferodo FDB2006

SBS 674

Tyl:

EBC FA213

Lucas/TRW MCB 672 LF

Ferodo FDB2005

SBS 675

Hydrauliczny czujnik stopu tyl (by MAGMAR)

Larsson PN 1400102 - hydrauliczny automat stopu M10x1,00 śruba drążona na 1 przewód

Lozyska kol

lozysko przod 2 x 20x42x12mm. SKF 60042RSH

simerringi przod 2 x 25x42x7mm R23

lozyska tyl 2 x 20x42x12mm. SKF 60042RSH

lozysko tyl takze 2 x 25x47x12mm SKF 60052RSH

simerringi tyl 1 x 32x47x7mm R23 + 1 x 32x42x7mm R23

Łozyska wachacza:

BK3026 25x37x26 - typ BK - zamkniete z jednej strony - prawa strona

HK2526 25x32x26 - typ HK - otwarte - lewa strona

simerring 30x37x4 R26\SC

2 simerringi 25x32x4 R23\TC

Lozyska glowki ramy

SKF 320/28x 28x52x15

Lozysko rolki lancucha (x2 na kazda):

8x22x7

Filtr paliwa

Mahle KL315 - niedostepny :/

Filtry oleju:

K&N: KN151

HiFlo: HF151

Delo: #7

Champion: X305

Mahle: OX119

Uszczelniacze przedniego zawieszenia:

Ariete ARI120 - uszczelniacze wewnetrzne 45x58x11

Ariete ARI081 - uszczelniacze zewnetrzne

Dzwignie:

Regulowana dzwignia hamulca: Honda nx650 - L1B-MAN

Swiece:

NGK DR8EB

NGK DR8EIX

Przerwa 0.6-0.7mm

Akumulator:

Varta LF -> Varta part# 508 901 015

Yuasa YTZ10S

zebatki

przod BMW F650 Dakar

tyl Husqvarna TE - wymaga zmiany srub mocujacych na standardowe enduro/mx

tyl supersprox stealth 1515-47

Niezweryfikowane:

pompa paliwa:

BOSCH part #: 0 580 453 465

VDO part #: 993 784 025 A

sprzeglo rozrusznika

KTM 58440026000

Filtra paliwa - zamiennik, montaz i modyfikacje

http://advrider.com/...&postcount=4397

Edytowane przez MiKo
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

huhu piękna kopalnia informacji - wielkie dzięki MTBiker :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ewentualnie mała poprawka:

Masa własna na sucho bez ABS = 144kg

Gotowy do jazdy zatankowany na 90% bez OW (opcjonalne wyposażenie) = 155kg

Tak mam napisane w instrukcji ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Takie pytanie, bo jakoś nie udało mi się doszukać w necie co do liczby wyprodukowanych GXów,w latach 2007-2009, chodzi mi szczególnie o Xchallenga. Pozdro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze mna jak z dzieckiem - mowisz masz:

G650X bylo produkowane we wspolpracy z Aprilia S.p.A., Noale, Italy (Piaggio Group) - slady tego mozna znalezc zreszta na niektorych czesciach

X Challenge 3899 sztuk

X Moto 2692

X Country 6462

Z tych 3899 sztuk w niemczech sprzedano 889 sztuk. Reszta swiata zakupila 2871 sztuk.

Pozostaje 139 sztuk ktore albo zalegaja gdzies w magazynach, sa na czesci, albo zniszczono podczas testow.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×