Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 18 Maj 2012 No tego to Jacek raczej nie doświadczy, podobnie mnie też już blisko :-D hehe A z inne beki, cox w tamtym roku miał mega wielką szybe w DL. W pogodne dni sprawdzała się super natomiat w deszczu nic nie było przez nią widać. Tak przynajmniej mówił CoX Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 18 Maj 2012 hehe A z inne beki, cox w tamtym roku miał mega wielką szybe w DL. W pogodne dni sprawdzała się super natomiat w deszczu nic nie było przez nią widać. Tak przynajmniej mówił CoX Dokładnie taki efekt był w RT: bardzo dobra ochrona przed wiatrem ale w deszczu trzeba było szybę lekko opuścić, żeby krople deszczu nie zostawały na szybie kasku bo nic nie było widać :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JolKar 178 Zgłoś ten post Napisano 19 Maj 2012 A ja mam turystyczną szybę i obniżane siodło i nikły wzrost. Dobra ochrona przed wiatrem, ale jak pada deszcz lub jest ciemno, muszę siedzieć "na paluszkach", żeby patrzeć nad nią, a nie przez nią ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 19 Maj 2012 Przy tej szybie w najwyższym położeniu patrzę i tak ponad nią i to jest plus. W 650 miałem na szybie deflektor i faktycznie chroniło przed wiatrem ładnie ale trzeba było przez niego patrzeć i w kiepskiej pogodzie dupa. ↲ Wczoraj jadąc 140 wychyliłem się obok szby i dopiero poczułem faktyczną różnicę :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 To ja przeproszę właściciela wątku, Jacka Elektrciana, że mu pośmiecę, ale nie chcę zakładać nowego, podobnego, traktującego o akcesoryjnej szybie do twinów z linii GS. Giselle został zakupiona razem z małą owiewką, która dosyć skutecznie chroniła...zegary. Przy 120 km/h zdmuchiwało mnie z kanapy. Co tam. Nawet przy 90 musiałem się mocować do Giselle na rzepy i taśmy klejące. Dosyć szybko zdecydowałem się wstawić wyższą szybę od F800GS. Wiało trochę mniej i było zdecydowanie lepiej, ale do ideału brakowało bardzo, bardzo dużo. Kolejna decyzja: deflektor od Darkojaka. Mały się nie sprawdził, ale duży znakomicie poprawił przepływ powietrza na kasku. Oczywiście były szumy i odczuwalne zawirowania, ale było już lepiej. Nadal jednak nie to, czego oczekiwałem. Kolega z bratniego forum F800GS, wystrugał mi wysoką szybę, którą dokręciłem do oryginalnej i usztywniłem wspornikami domowego wyrobu. Teraz było o wiele lepiej niż z deflektorem Darkojaka, ale nadal nie to, czego szukałem. Przez cały czas grzebałem po necie w poszukiwaniu owiewkowo-szybowego św. Gralla do Giselle. Cena Desierto z TT mnie przerażała. Ponadto bardziej praktyczna wydała mi się szyba Miage 2, robiona przez Kanadyjczyków (ci z Was, którzy oglądają "South Park" wiedzą, co myśleć o Kanadyjczykach ;) ). Cena pozornie o wiele lepsza niż Desierto, bo tańsza o dobrych 700 zł, ale tak naprawdę, po doliczeniu kosztów przesyłki i ewentualnych opłat (cło, VAT) wyszłoby podobnie. Mirage 2 jednak IMO jest fajniejsza, bo ma sprytną półkę np. na nawigację. Punktem zwrotnym w całej historii były poszukiwania szyby czynione przez Elektriciana. Dzięki temu zwróciłem uwagę na dwuczęściowy wynalazek Wunderlicha (nie należy tłumaczyć tego słowa jako "lichy cud" ;)). Cena niezła, chociaż nie tanio. Jednakże wiedziałem, że szyba musi być nieco szersza i tak wyprofilowana, żeby powietrze szło na boki, a nie na łeb. Ta na dodatek miała jeszcze regulację góra-dół i spełniała (BYNAJMNIEJ* ze zdjęć :D) inne oczekiwania. Dzięki pomocy, uprzejmości i pomocnej dłoni Komira w ostatnią sobotę szyba trafiła w moje ręce, a wczoraj ozdobiła czoło Giselle. Przede wszystkim ślicznie wygląda. Poza tym jest naprawdę cicho. Myślałem najpierw, że Giselle się zepsuła, bo w czasie jazdy do moich uszu zaczęła docierać taka ilość dźwięków generowanych przez podzespoły Giselle, że sądziłem, że zaraz się rozpadnie. A tak naprawdę, to przestałem słyszeć wiatr. :D Wrażenia mogę opisać jako zbliżone (ale tylko troszkę zbliżone) do jazdy na R1200GS. ;) Jest więcej niż dobrze. Dodatkowo wygląda, że Giselle nieco mniej pali. Nie wiem jeszcze o ile mniej, ale to sprawdzę. Z minusów - musiałem zdjąć osłony na dłonie, bo przy ekstremalnym skręceniu kierownicy w lewo lub w prawo minimalnie haczyły o szybę. Nad tym jeszcze popracuję. Zdjęcia zamieści zapewne Admin Pawel, bo jak wiemy Admin wie wszystko i ma wszystko. ;) 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 No to gratulacje, Czekam z niecierpliwością na zdjęcia na Giselle. Po wyjęciu z pudełka wyglądała naprawdę zacnie :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 No to gratulacje, Czekam z niecierpliwością na zdjęcia na Giselle. Po wyjęciu z pudełka wyglądała naprawdę zacnie :beer: Admin Pawel ma wszystko. Ja nie dam rady wrzucić, bo komóra ledwie zipie i muszę ją zregenerować prądem. Dodatkowo szarpnąłem się na Garmina eTrexa 30 czy jakoś tak. Jak potestuję solidniej, to dam znać, co to za cudo, ale na razie zdaje egzamin. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Nooo... Gratulancje. :) kiedy wpadniesz na kawe pokazac sie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Adminie Pawle!!! foty Leffowej szyby!!!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Nooo... Gratulancje. :) kiedy wpadniesz na kawe pokazac sie. Się postaram jutro, bo będę w pobliżu, czyli na Dominikańskiej. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Normalnie po byku jest! :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Trza przyznać, że końkretnie wygląda :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Trza przyznać, że KOŃkretnie wygląda :D No mówię: po byku jest. :lol: Jechałem dzisiaj trochę na stojaka i jakoś tak ją sprytnie zrobili, że widzę zegary również gdy jestem spionizowany. :) Muszki oczywiście lądują gdzieś tam na górnej krawędzi szyby od kasku, ale jest naprawdę cacy. :) Co do kosztów: za szybę runąłem łącznie 900 zł. Teraz mam na sprzedaż w dobrej cenie wysoką owiewkę do twina (oddam za dobre pieniądze) i kanapę, także do twina...i jeszcze kamerę "wideło" wszystkoodporną. ;) Jak sprzedam, to może nawet na plus wyjdę. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Fajna jest ta szybka. A możesz górną część odkręcić do latania off? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 28 Maj 2012 Odkręcić się da, ale za dużo z tym roboty. W zupełności wystarczy opuścić ją na dół i zablokować w najniższym położeniu. Naprawdę bardzo fajny pomysł Wunderlicha z tymi blokadami. :) Prosty i szybki. Szybę można opuścić i zablokować bez zatrzymywania się. Z podnoszeniem już nie jest tak hop siup, ale i tak jest bardziej niż łatwo. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Piękna szyba i faktycznie na motocyklu wygląda o wiele lepiej niż sote :) Ale fotek skromnie, a gdzie fotki od strony wewnętrznej, Leffku to jest poglądowy topic i należy się całościowa informacja, miejsca montażu i inne techniczne ciekawostki i fotki :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Widziałem live - szybka i mocowanie genialne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Piękna szyba i faktycznie na motocyklu wygląda o wiele lepiej niż sote :) Ale fotek skromnie, a gdzie fotki od strony wewnętrznej, Leffku to jest poglądowy topic i należy się całościowa informacja, miejsca montażu i inne techniczne ciekawostki i fotki :) Się poprawię i postaram się wszystko zamieścić jak trzeba. :) Nie wcześniej jednak niż wieczorem. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Piękna szyba i faktycznie na motocyklu wygląda o wiele lepiej niż sote :) Ale fotek skromnie, a gdzie fotki od strony wewnętrznej, Leffku to jest poglądowy topic i należy się całościowa informacja, miejsca montażu i inne techniczne ciekawostki i fotki :) Popieram, więcej fotek. Sam szukam jakiegoś złotego środka :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Reddys, nie szukaj złotego środka. W tym wypadku konieczne są rozwiązania radykalne (dla portfela). ;) Przez dwa i pół roku przećwiczyłem z 5 albo sześć różnych rozwiązań z szybami, owiewkami i deflektorami. Wydałem na tę zabawę z 600 zł (to daje ok. 230 zł na rok). Niestety, gdy zaczynałem eksperymenty, to nie wiedziałem, że coś takiego jak Wunderlich istnieje, nie wiem też czy w 2009 r. mieli już taką szybę w ofercie. Niemniej jednak teraz jest dobrze. Poza tym myślę, że ciekawe informacje mogłaby nam zapodać Lara Ściemniara ;) :D która ma twina i to z szybą od BMW a'la R1200GS. Lara, jesteśmy żądni wieści od Ciebie... @-;-- 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 971 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 No mówię: po byku jest. :lol: Jechałem dzisiaj trochę na stojaka i jakoś tak ją sprytnie zrobili, że widzę zegary również gdy jestem spionizowany. :) Muszki oczywiście lądują gdzieś tam na górnej krawędzi szyby od kasku, ale jest naprawdę cacy. :) Co do kosztów: za szybę runąłem łącznie 900 zł. Teraz mam na sprzedaż w dobrej cenie wysoką owiewkę do twina (oddam za dobre pieniądze) i kanapę, także do twina...i jeszcze kamerę "wideło" wszystkoodporną. ;) Jak sprzedam, to może nawet na plus wyjdę. :D Kupowałeś przez jakiegoś sprzedawcę w Polsce? Niestety ta moja dodatkowa szyba MRA jest nieszczególna i po przejechaniu tych kilkudziesięciu kilometrów i to w nowym , czytaj ciasnym kasku, głowa trochę boli w czym duży udział mają turbulencje. PozdrawiaM Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Skorzystałem z uprzejmości forumowego kolegi - Komira. No i znów wyszło, że pizda jestem. Komirku, zapomniałem podziękować za pomoc przy załatwianiu szyby. Naprawiając własną niezgrabność towarzyską i obyczajową dziękuję pięknie Komirowi, bo bez jego pomocy szyby jeszcze bym nie miał i kosztowałaby mnie zdecydowanie więcej. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 971 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Zobaczymy jak się spisze Wunderlich z przesyłką. Jakby co to mam szyby do sprzedania :cool: PozdrawiaM Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 30 Maj 2012 Reddys, nie szukaj złotego środka. W tym wypadku konieczne są rozwiązania radykalne (dla portfela). ;) Przez dwa i pół roku przećwiczyłem z 5 albo sześć różnych rozwiązań z szybami, owiewkami i deflektorami. Wydałem na tę zabawę z 600 zł (to daje ok. 230 zł na rok). Niestety, gdy zaczynałem eksperymenty, to nie wiedziałem, że coś takiego jak Wunderlich istnieje, nie wiem też czy w 2009 r. mieli już taką szybę w ofercie. Niemniej jednak teraz jest dobrze. Poza tym myślę, że ciekawe informacje mogłaby nam zapodać Lara Ściemniara ;) :D która ma twina i to z szybą od BMW a'la R1200GS. Lara, jesteśmy żądni wieści od Ciebie... @-;-- Niestety, ale mają tylko wersję do CSa. :-( Widać, że śrubki nie pasują... Ehhh.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach