Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2010 Dzięki za miłe słowa w powitalni :lol: . Mam pytanko do tych z obniżonym zawieszeniem/kanapą. Jaką macie teraz wysokość siodła? Bo ja jestem lekko podłamana - mam problem z utrzymaniem YBR 250 na kursie... A ma toto 805 mm w siodle. Swobodnie (czyli jedną pełną stopą+ druga na paluszkach) czuję się dopiero na YBR 125, która ma podobno 780 mm. A F 650 GS z obniżonym zawieszeniem ma 790 lub 765. Dla mnie to istotna różnica - każdy cm. Szczególnie, że GS jest "nieco" cięższy niż yamaszka na której się uczę. Wybieram się na "próby wysokościowe" do dealera BMW, ale obawiam się, że obniżonych zawieszeń to oni na stanie nie mają... :evil: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2010 Zwykły GS ma 78cm więc jak je obniżają to mają jeszcze mniej, dasz radę :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Klod 71 Zgłoś ten post Napisano 4 Czerwiec 2010 witam Dakar 870 mm Zwykły GS standard 780 mm obnizony 750 mm Pozdrawiam KLOD Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 7 Czerwiec 2010 Klod, ale jako obniżony masz na myśli obniżone siodło czy zawieszenie czy jedno i drugie? Bo taki właśnie maksymalnie poobniżany zakupiliśmy dla mojej lepszej połówki. Nie pamiętam wysokości siodła, ale coś mi się wydaje że mogło to być 72 cm. Obniżone zawieszenie jednak strasznie kaleczy ten motocykl i jazda we dwójkę jest męczarnią a osłona silnika bardzo się przydaje na każdej kamienistej drodze. Natomiast do latania solo przez kobietkę wagi piórkowej wciąż będzie ok. Jagienka, dla porównania powiem Ci, że moja małżonka ma 164 i też słabo sięgała na YBR250. Na "damskim" GSie siedziała już wygodniej i mogła podeprzeć się całymi stopami. Jeśli zabraknie Ci 2-3 cm to zawsze można bardziej wpuścić lagi w półki - odrobinę można zyskać :lol: Ja tam teraz tylko podwyższam:D i siodło, i zawiechę :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 A czy mógłby ktoś fachowym okiem zerknąć na: http://otomoto.pl/bmw-f-bmw-f-650-gs-id ... 92738.html oraz http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =131508702 Oba już obniżone :lol: Mam spore wątpliwości co do ściągania z Włoch... Będę wdzięczna za wszelkie komentarze :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sledziuj 1 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Ten Włoch wygląda bardzo dobrze i przebieg może być prawidłowy. Jeżeli ma książkę to raczej sprzedawca nie kłamie. Wydechy nie są nazbyt przepalone i motocykl nie wygląda na zbytnio zużyty z zewnątrz. Jedyne co jest dziwnym to śrub przy filtrze oleju, jest jakaś wystająca i dziwna (chyba, że 2 sparki tak mają :lol: ) Najlepiej obejrzeć osobiście. A ten Niemiec trochę drogi (dochodzą koszty sprowadzenia, jest rok starszy i ma większy przebieg), ale zastrzeżeń tam raczej nie będzie. Prywatny sprzedawca z Niemiec na 99% Cię nie oszuka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 dłuższa śruba właśnie przy pokrywce filtru oleju to klema "0" - w innym miejscu jest śrubka z gumową nasadką - to klema "+" - w nowszych modelach służy to do ładowania aku bez rozbiórki :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sledziuj 1 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Dzięki za informację ja takich gadżetów nie posiadam i nie wiedziałem tego :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzyzak 308 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Ten Niemiec wyglada na model przed zmianą na 2spark - wnosze po błotniku przednim, bo zdjecia sa kiepskie i niewiele widac. Jednak Niemcy to pewnosc, popieram sledziuja. Co do Włocha - slyszalem, ze 90% włochow ma krecone liczniki, dlatego ludzie nie lubia moto z Włoch, ale jesli ten faktycznie ma ksiazke, to moze i przebieg jest oryginalny. Ten jest juz 2 spark, czyli po zmianie kosmetycznej i silnikowej - na 2 swiece. Jesli chodzi o zdjecia to stan jest super extra jak dla mnie. Ja mam GSa z 2004 z UK i takiego stanu motocykla bym sobie życzył. Ładny zadabany motor, wiec jesli mialbym wybrac to skłaniał bym sie ku włochowi. Ale wiadomo, najlepiej sama obejrzyj i wez kogos, kto chlodno spojrzy na transakacje, a nie bedzie sie napalał. :lol: Zycze powpodzenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 344 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 W tym "Włochu" coś mi nie gra z naciągiem łańcucha. 8 tysi a on na samym początku, przy takim przebiegu był by już wymieniony? Poza tym to ładniutki. powodzenia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Dla mnie podejrzane we Włochu jest to, że nie posiada żadnych nalepek (serwisówek) na wahaczu, chyba w modelach po 2004 roku też tam powinny być? (chodzi mi o info na temat naciągu łańcucha i ciśnienia w kołach). pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 właśnie !!! to to ! dokładnie na zdjęciach z bliska wyglądają dla mnie jak świeżo odmalowane srebrnym sprayem, razem ze śrubami tylnego koła :lol: ale pomyślałem że mam obsesje i że nie wszędzie musi być koniecznie błoto :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pitersc 24 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 Też mi coś w nim brzydko pachnie, ale bez obejrzenia na żywo to tylko gdybanie... Oczywiście nie zdziwiłbym się gdyby jednak wszystko było ok. Gdzieś na forum już o tym czytałem, ale nie potrafię już do tego wrócić - jak mocno można obniżyć Dakara samą kanapą, zawiasem lub łącznie - seria z tego co pamiętam ma ~87cm ? Czy może niepotrzebnie panikuje i 180cm plus ta wysokość jest ok ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 ja mam wersję lejdis chyba bo niski jest , siedzi się na nim jak na ławce na przystanku ;), jak będziesz we wrocku to zapraszam na próbę :D http://allegro.pl/item1071774882_bmw_f6 ... oclaw.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 a i mam do niego jeszcze oryginalny niski amor nr ...653 to mogę Ci wymienić na miejscu, bo teraz jest zamontowany tuningowy wyższy troszke ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sledziuj 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 http://allegro.pl/item1071774882_bmw_f650_gs_f_650_gs_2002_wroclaw.html Milo skąd masz taką bajerancką nakładkę na zegary? :D Pochwal się ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 pędzelek, paleta cz-b akwarelek i jechane ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 a to naklejka imitująca karbon ;) na allegro można kupić, w poprzednim sprzęcie całą owiewkę przednią tym obkleiłem i farba nie schodzi w 100% wodoodporna :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sledziuj 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 A jak to robiłeś, że tak dokładnie Ci to wyszło? Jakaś metoda? ;) Bo akurat przypadkiem parę tygodni temu kupiłem rolkę takiej foli w Lidlu w jakiejś przecenie, może się nada. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2010 to jest naklejka zrobiona z folii termokurczliwej, nic trudnego -chęci, opalarka i 6 z techniki w podstawówce wystarczą ;) a zapomniałem dodać że tarłem tą naklejkę jak muchy zmywałem w poprzedni sprzęcie i dalej jak nowa :D nawet po roku czasu :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 16 Czerwiec 2010 A Włoch się już sprzedał - nawet nie zdążyłam przyjrzeć mu się osobiście. Może się pojawi na forum za jakiś czas? Co do braku naklejki: sprzedający stwierdził, że zeszła w trakcie mycia karcherem ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 16 Czerwiec 2010 Co do braku naklejki: sprzedający stwierdził, że zeszła w trakcie mycia karcherem ;) eee! z tego mi tu wynika tyle tylko, że pinokio-sprzedający ma bardzo długi nos :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2010 A Włoch się już sprzedał - nawet nie zdążyłam przyjrzeć mu się osobiście. Może się pojawi na forum za jakiś czas? Co do braku naklejki: sprzedający stwierdził, że zeszła w trakcie mycia karcherem ;) ja jeszcze nie sprzedałem :D jak coś zapraszam, myję go karcherem i moje naklejki się nie zmywają :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jagna 2 844 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2010 Wracam do tematu z powodu nabycia eFki :D niestety nie obniżonej. Będę wdzięczna za porady jak mogę (i za ile mniej więcej) ją obniżyć. Pierwsze to oczywiście siedzenie, ale co można zrobić z zawieszeniem? Jeździć się na niej da, ale chciałabym poczuć się nieco bardziej pewnie , tudzież komfortowo. Przepychanie moto do tyłu na paluszkach wygląda przekomicznie :? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2010 Gratki z okazji nabycia eFki. Nie pękaj, z tym da się żyć. Ja ze swoim tez miałem problem na początku zanim go ogarnąłem. Po prostu trzeba tak "szczwanie" parkować żeby było później łatwo wyjechać :D To by mogło pomóc : http://www.koubalink.com/bmwdakar.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach