Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 (edytowane) Po wczesniejszym problemie z filtrem (akcesoryjnym) paliwowym chcialem wymienic przewod paliwowy, odpialem aku, zdjalem bak wymienilem przewod. Zlozylem wszystko i pojawil sie problem, jak chce odpalic to zero reakcji, elektryka jest bo swiatla i kontrolki sie pala, ale jak chce odpalic nic Null nada Dodam ze rano jezdzilem i palil bez problemu Sprawdzilem kostki wszystko jest podpiete nicprzypadkowo nie rozpialem Ma ktos jakis pomysl? Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez Qbik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 Zacznij od sprawdzenia kostek, rozłączyć i ponownie złączyć, sam przycisk też można sprawdzić. Zobacz, czy przewody do przekaźnika są podłączone, tu przy akumulatorze. Słychać pompę paliwa? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 (edytowane) ST nie ma pompy. Jak jest cisza to coś nie styka - moze bezpiecznik jakis poszedl? I co oznacza, ze nie chce odpalic - kręci ale nie ciągnie czy nawet rozrusznik nie rusza? Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez Marcin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 (edytowane) Zero reakcji jakby prad nie dochodzil, chyba namierzylem winowajce, kolo akumulatora na prawo od jest "cos" chyba przekaznik z czego ida kable do rozrusznika i jak poruszylem kablem, puknalem to udalo sie odpalic. I tu pojawia sie pytanie czy jest mozliwosc spr co tam nie styka czy jak dziala to zostawic? Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez Qbik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 Hmm, przekaźnik? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 Chyba tak, moze tam sie w srodku cos poluzowac? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 24 Czerwiec 2012 W środku są styki jak nadpalone to po prostu nie zawsze łapią styk i nie przekazują prądu na rozrusznik ale powinno być słychać klepanie samego przekaźnika(cewka zworka) może wsuwka od strony zasilania sterowania była zaśniedziała jak poruszałeś zaczęła przewodzić i gra, Przeczyść te konektorki i styki i posmaruj wazeliną techniczną. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach