Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 Regulacja i czyszczenie gaźników się kłania. Miałem takie same objawy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wojbm6 482 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 Regulacja i czyszczenie gaźników się kłania. Miałem takie same objawy. To nie jest diagnoza :-P tylko leczenie. Diagnozę postawił Komir - ze wygląda to na .... Najprościej zweryfikować to sprawdzając wygląd świec po dłuższej jeżdzie ( parę km żeby dobrze rozgrzać silnik) - kolor wtedy powinien być szaro-jasno brazowy. Jezeli będzie ciemny (zakładam że świece są sprawne) to mieszanka jest za bogata (dostaje zbyt dużo paliwa albo zbyt mało powietrza) Trzeba sprawdzić na początku stan filtra powietrza a jezeli jest OK to w dalszej kolejności stan gaźników. O gaźnikach poszukaj w wątku Alika o tym elemencie. To tak na początek :-P Powodzenia :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wiktor 13 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 A żeby sprawa była jeszcze ciekawsza - po pracy siadam na motka i próbuję odpalić. Pierwszy, drugi, trzeci raz nieudany. Kręci ale nie pali. Nawet żul podszedł pożulić na piwo. Za 5 czy 6 razem motek odpalił. Gdy czekałem na zagrzanie się silnika zobaczyłem że spod lagów coś mi się dymi - jakiś tłusty płyn musiał skapnąć na wydech... Olej? W weekend oddam motka jednak na przegląd do profesjonalisty ;/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 olej albo pyn chłodzący. Popatdz w tamtej okolicy, może sam coś znajdziesz. Najłatwiej oddać i niech ktoś robi. Ale co tam. Kto bogatemu zabroni ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 Tam od razu płyn… a może benzyna z cylindra wyciekła przez nieszczelny kolektor? Po tych kilku próbach mogło być różnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 To chyba by poznał po zapachu :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 To chyba by poznał po zapachu :) Może miał katar. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wiktor 13 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 To chyba by poznał po zapachu :) Hehehe... :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wiktor 13 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 No więc ciecz na wydechu (zaraz pod zegarami) to olej... Dzisiaj znowu tam był i znowu trochę się podsmażył przy uruchamianiu silnika.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 olej Pan ten olej :) a poważnie to skąd? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 Poci sie sruba spustowa? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 Pewnie ze zbiornika oleju w ramie , albo z pod węża olejowego . Grzecznie klęknij i pooglądaj jak to wyglada od dolu do góry . ? Widać gdzieś smużki , krople ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 Stare, sparciale przewody olejowe moga tak robic. Wyciska na laczeniu z rama. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wiktor 13 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2012 Jutro postaram się pooglądać motka (chociaż i tak go chcę oddać na sprawdzenie). Książkę serwisową mam - może jakoś się uda. Łańcuch już sobie wyregulowałem, nawet przejechałem ponad 100 km i koło mi nie odpadło :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JeyJey 3 040 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2017 Może kogoś zainteresuje poniedziałek biedronka. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2017 (edytowane) Ale żeś kotleta od.....ł Chociaż temat wiecznie żywy to: nie mogłeś wstawić np tu? Edytowane 26 Październik 2017 przez Pszemo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2017 te ładowarki z lidla/biedry/itd są fajne , tylko kurde trzeba rozbebeszyć pół motocykla a potem poskładać . i tak w kółko . założyłem boscha c3 za trochę inne pieniądze / 120 ?/ ale jest dzielony kabel w połowie więc zakładasz do aku na stałe . jak chcesz podpiąć to ściągasz wodoszczelną zaślepkę i ładujesz . jak nie potrzebujesz to odpinasz i w drogę . poza tym krokodylki lubią same z siebie się przemieścić . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2017 Nie koniecznie... 1. Wstawiasz sobie normalne gniazdo zapalniczki podpiete pod akumulator i przez nie ladujesz wtykiem zapalniczki. 2. Wyprowadzasz z akumulatora kostke i spinasz z prostownikiem. koszt takiem modyfikacji ~10zl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2017 Można też 1 kabelek od + schować pod kanapą a masę bezpośrednio do silnika podpiąć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Debian 742 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2017 Idąc tym tropem to pod kanapą mamy już wyprowadzony ( + ) i ( - ). Pierwszy na pinie 6 drugi na 4 Ja ładuję przez pełnowymiarowe gniazdo zapalniczki podpięte bezpośrednio do akumulatora. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JeyJey 3 040 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2017 13 godzin temu, Pszemo napisał: Ale żeś kotleta od.....ł Chociaż temat wiecznie żywy to: nie mogłeś wstawić np tu? Przemo kurde wysyłałem tapatalkiem i nie mogłem znależć innego tematu nawet używając szukajki . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 481 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2017 (edytowane) A od jutra w lidlu prostowniki po 59. Że tak dospamuję w złym wątku Edytowane 27 Październik 2017 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2017 ale ten prostownik ma krokodylki nie jest dzielony kabel . o to mnię chodziło - tani jest ale nie do końca użyteczny . nie ma wtyczki do zapalniczki , nie ma niczego poza krokodylkami czyli wymaga rozbierania motocykla albo modyfikacji samego siebie do standardu dzielonego . nie wspomnę że po modyfikacji do gniazda zapalniczki w BMW nie zadziała bo nie jest kompatybilny z can BMW ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2017 Proste i tanie a nawet działa.Taka sama kostka jest podpięta przez bezpiecznik w samochodzie i wyprowadzona obok akumulatora, nawet pokrywy nie zdejmuje.Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 28 Październik 2017 Proste i tanie a nawet działa.Taka sama kostka jest podpięta przez bezpiecznik w samochodzie i wyprowadzona obok akumulatora, nawet pokrywy nie zdejmuje.Wysłane z mojego S60 przy użyciu TapatalkaRaby, to ty masz lidlowski prostownik przerobiony? Możesz pokazać najlepiej w linkach co kupowałeś do przerobienia oprócz prostownika?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach