Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 do tej pory mialem na krotko do aku podpiętą, ale gniazdo było schowane pod siedzeniem. Dzisiaj wyjąłem ją na zewnątrz i umieściłem ją w tym dolnym plastiku w okolicy kraniku paliwa. Pojawia się tylko pytanie do których kabli podpiąć, żeby działała tylko po stacyjce i nie zrobiła żadnych zwarć (bezpiecznik na kablu + już jest) Czemu po stacyjce bo czasami zostawiam pod chmurką i jak ktoś by się zaciekawił i zdjął zaślepkę w razie opadów deszczu miałbym niespodziankę, a tak to spokój ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 256 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 O podłączeniu gniazda zapalniczki było już dużo napisane, użyj wyszukiwarki. np. http://f650gs.pl/top...h__1#entry65869 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 Przez przekaznik puść. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 Podłącz do aku a przekaźnik sterowany z pozycji albo lepiej ze świateł krutkich. Będzie pod napięciem "po kluczyku" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 I tutaj: http://f650gs.pl/topic/3185-gniazdo-zapalniczki-co-zrobic-zeby-bylo-funkcjonalne/page__view__findpost__p__94022 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 koło aku masz przekaźnik.. tam się wepnij! miejsce lekko dziwne.. nogami nie zaczepiasz o ładowarkę? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 (edytowane) Jak wpisywalem w wyszukiwarce to lbo wychodzily posty o przejsciowkach dla gs albo info, ze brak tematow stad ten post Dzieki jutro powalcze dalej koło aku masz przekaźnik.. tam się wepnij! miejsce lekko dziwne.. nogami nie zaczepiasz o ładowarkę? Ok Spr ten przekaznik przy aku (o ktory doklaie chodzi), chcialem przy kierownicy podpiac (gdzies kolo zegarow), ale nietety w st nie ma tam za duzo miejsca Edytowane 26 Czerwiec 2012 przez Qbik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 nietety w st nie ma tam za duzo miejsca No tak ... w F jest idealne miejsce przy zegarach i na przekaźnik i na gniazdo, ale w ST to ciasno jest ;) Jakby ktoś pytał skąd wiem to odpowiadam - osobiście montowałem. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 26 Czerwiec 2012 Można też na kierownicy.. kwestia dorobienia sobie uchwyty.. można np. z tych uchwytów z lampek do roweru coś poskładać.. albo wyciąć z aluminium jakiś mały płaskownik, nadać mu przyzwoity kształt i później przymocować gdzieś.. ludzka fantazja! Choć jak byś chciał to teraz zmienić to będziesz miał już dziurę w boczku. Ale powiedzcie sami... wersja ST ma ładniejsze te boki, gdzie kolega zamontował swoje gniazdo.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 Tu masz jeden... to akurat motor koleżanki, też Ewka. W nim właśnie jest tak, że g.zapal. jest podłączone do tego przekaźnika i działa tylko wtedy kiedy moto jest odpalone... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 27 Czerwiec 2012 ok zamontowane z oddzielnym przekaźnikiem o jakim wspominał kolega Rampus i działa ok Dzięki za pomoc Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
paroff 201 Zgłoś ten post Napisano 30 Czerwiec 2012 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
paroff 201 Zgłoś ten post Napisano 30 Czerwiec 2012 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
paroff 201 Zgłoś ten post Napisano 30 Czerwiec 2012 Ja kupiłem gotowy zestaw z przekaźnikiem 50 zł tylko skrócić kable musiałem bo za długie .Prosta sprawa podpinamy bezpośrednio do akumulatora czerwony czarny a żółty od przekaźnika np do kabla lampy nawet jest fajny paten fabryczny na to nie cze ba zrywać izolacji:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 30 Czerwiec 2012 A ja wole na wache wydać niż inwestować w zapalniczkę piździesiąt zeta albo i więcej. Moja kosztowała mnie 8 zł. Jakiś metr kabla z garażu + kostka na 2 piny plus gniazdko na kablu. Zapalniczke z kablem wożę w schowku. Jak jest mi potrzebna,to podpinam ją pod kostkę pod siedzeniem i mam prąd. Kabel do ładowania nawigacji mam dość długi,więc z gniazdem na kierownicy byłaby plątanina. A tak to porządek i co najważniejsze działa równie dobrze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2017 Ja przypadkowo odkryłem wolno zwisającą kostkę z wejściem podobnym jak na kierunkowskaz. Między prawym lagiem a obudową na wysokości kostki kierunkowskazu. Podłączyłem tam dodatkowe oświetlenie i usb/gniazdo zapalniczki montowane do kierownicy. Fka była z 99' 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Hawk1985 24 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2021 Ja zrobiłem sobie rozdzielacz napięcia, 4 zabezpieczone linie po zapłonie, bezpieczniki łatwo dostępne.Na bezpieczniki standardowe, duży przekaźnik samochodowy, przykleiłem do obudowy bezpieczników.Sygnał po zapłonie wzięty bajpasem z widocznego bezpiecznika.Wytapatalkowano Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach