makumba 6 Zgłoś ten post Napisano 29 Czerwiec 2012 Hej jak w tytule zakładał ktoś do 650tki na tył felge 18 cali? jeśli tak to chętnie posłucham uwag czy bez problemu mieści się opona w wachaczu i takie tam... pozdr makumba. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
makumba 6 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 nikt nie ma koła 18" w 650 gs z tyłu ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 nie, a co? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 raczej to zupełnie się nie da na oryginalnym wahaczu, nawet jak wejdzie to amor byś musiał mieć sztywny jak w ścigu żeby nadkola nie rozpierd@#$ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 Wygląda na to, że się da: Easy assembly, just install your brake disc, and a tire (and ABS parts if necessary). Please understand that ALL F650GS come with a 17" rear wheel. Because this wheel is larger, it will raise the back of your GS 1/2 inch, or more if you buy a fat tire too. This larger wheel can fit with the original 112 link chain and a 14T front srocket, but when it's time to buy a new chain we recommend using 114 or more if you are using larger sprockets. http://www.touratech-usa.com/Store/PN-300-0021/Rear-Wheel-18-inch-F650GS-Black-Excel-Rim-and-G650GS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 (edytowane) Ale wydechów to już nie wypolerowali.. :oops: Edytowane 5 Lipiec 2012 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 18 cali i TKC? bez sensu :roll: ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 18 cali i TKC? bez sensu :roll: ;-) continental z touratechem mają chyba podpisaną umowę............ do zdjęć :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 6 Lipiec 2012 co to w ogóle za gumka recepturka? ja bym już motozy pchał ;) tylko czy taki sportowy profil by się znalazł? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
makumba 6 Zgłoś ten post Napisano 6 Lipiec 2012 nie, a co? a to, że właśnie chciałbym porozmawiać z kimś kto takowe użytkuje, zdjęcia widziałem czyli się da, ale mimo wszystko zanim się zdecyduję chciałbym sie dowiedzieć pare rzeczy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 22 Sierpień 2012 (edytowane) Ja sie przymierzam do przeplecenia tylnego kola na 18". Jesli projekt nie upadnie to bede to robil na zime. Wiem, juz u kogo, na jakich podzespolach i mniej wiecej za ile. Zakupilem juz nawet zebatke 15 na przod. Na tyle zostanie oryginal. Nie ma w sprzedazy o 1 lub 2 zeby wiekszych :(. Z przeliczen wyszlo mi identyczne przelozenie przy 18" jak obecne z 17" calowym kolem przy zebatce zdawczej 15. Touratech przez jakis czas dawno temu do kitu rallye i kola 18" proponowal dedykowany wahacz za odpowiednie pieniazki (2-3cm dluzszy). Z tego co pamietam szybko zniknal z oferty. Z forum advrider.com mozna sie dowiedziec ze bez problemu da sie upchnac 18" w oryginalny wahacz. Pozostaje tylko kwestia ciut dluzszego lancucha aby mozna bylo kolo bardziej odsunac do tylu. Przy mniejszej zebatce zdawczej 4-6 ogniw wiecej powinno wystarczyc. Edytowane 22 Sierpień 2012 przez Mutomb Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 (edytowane) Kolejna fotka pogladowa Edytowane 25 Sierpień 2012 przez Mutomb Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 Abstrahująć od koła. Tylna owiewka ma jakąś dodatkową funkcję, której nie zauważam? Wygląda ohydnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 A to nie ejst jakaś modyfikacja zbiornika? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 Abstrahująć od koła. Tylna owiewka ma jakąś dodatkową funkcję, której nie zauważam? Wygląda ohydnie. Z tego co kojarze powinny byc zbiorniki na wode lub dodatkowe paliwo. Moze nie sa zalozone? A wyglad rzecz gustu. Mnie tez specjalnie nie przekonuje ale to czyste rejli. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 Może i zbiorniki - widać jakiś wężyk. Ale strach pytać ile litrów to może zatankować - oryginalny bak, baki z boku owiewek, bak za siedzeniem... pewnie z 50l i zasięg ponad 1000 km :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mehow 57 Zgłoś ten post Napisano 25 Sierpień 2012 Abstrahująć od koła. Tylna owiewka ma jakąś dodatkową funkcję, której nie zauważam? Wygląda ohydnie. Kit rally Touratecha, w sumie 51l pojemności. Zbiornik na wodę jest pod silnikiem. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Sierpień 2012 Dzięki Mehow. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
megagame 113 Zgłoś ten post Napisano 28 Wrzesień 2012 Troszkę się sam zastanawiałem nad kołem 18" ale po przeczytaniu opinii ludzi, którzy takie przeróbki robili nie poczułem potrzeby żeby wydawać kasę na tą zmianę. Jeżeli koło itak trzeba zmienić to czemu nie spróbować, ale tak bez potrzeby to szkoda kasy - zysk będzie znikomy (jeżeli w ogóle wyczuwalny). Zamiast tego lepiej podwyższyć sobie kierownicę, dużo daje w terenie a koszt niewielki :). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ArturS 133 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2012 (edytowane) Też nie widzę większego sensu przeróbki na 18'. Crossa z tego i tak nie będzie, a nieco lepsza dostępność opon offowych nie rekompensuje wydanej kasy. Ja za taką przyjemność zapłaciłem prawie 6 stówek z mocniejszymi szprychami, ale zwyczajnie nie miałem wyboru, bo oryginał (też 18) nie dość, że był zwichrowany, to jeszcze uteniony, a szprychy łamały się przy pierwszej próbie odkręcenia. Kupno używki w moim przypadku mijało się z celem, bo koło w dobrym stanie to 300-400zł :? Edytowane 29 Wrzesień 2012 przez ArturS 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2012 Podwyzszenie kierownicy juz mam, kierownice o zmiennym przekroju tez. Ostatnio przerobilem kokpit. Nastepne bedzie kolo. Nie kazda przerobka musi miec sens z zalozenia budzetowego. Wiem, ze kasy wlozonej w ten motocykl nigdy nie odzyskam ale kazdy ma jakies hobby. Jeden lubi puscic 5 setek w jedna nocke na imprezie a drugi sobie kupic wzmocniona obrecz 18". Posmigac sobie ukochanym sprzetem na MOTOZ DESERT bezcenne. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2012 Wiem, ze kasy wlozonej w ten motocykl nigdy nie odzyskam ale kazdy ma jakies hobby. Jeden lubi puscic 5 setek w jedna nocke na imprezie a drugi sobie kupic..... Ja też to wiem :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ArturS 133 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2012 Niestety dostępność DESERTów na zadek jest mocno ograniczona :evil: Do ostatniej chwili miałem nadzieję, że pokażą się u dystrybutora - niestety lipa i na Bałkany zakładałem E09. Przedni Desert sprawdził się idealnie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach