Skocz do zawartości
kptBurek

[2013] F700GS i F800GS

Recommended Posts

Dziś zaprezentowano nowości na 2013:

W skrócie: nowe plastiki, ABS w standardzie, mniejszy twin dostaje trochę koni i 1 tarczę hamulcową więcej :-)

Inf. prasowa

https://www.press.bm...tem=node__7588#

fotki np. tu:

http://www.motorrado...79/fsuebersicht

Można sobie też poklikać, bo są już dostępne na niemieckiej stronie:

http://www.bmw-motorrad.de/

Edytowane przez kptBurek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poprawka ;) Pierwsze egzemplarze powinny być wrzesień/ październik ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe ile będzie kosztowała 800 z tymi wszystkimi bajerami (trakcja, regulacja zawieszenia). Może się okazać, że blisko krówki lądujemy...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

... ale za jakie grzechy 700 ? :o

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie, żeby 2 motocykle nie nazywały się 650?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...

Wyedytowałem bo po skopiowaniu tekstu z adv znowu wyszła szopka! jak kiedyś zauważył admin :oops:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

- Zewnętrzny reflektor LED dla F800GS (opcja);

to ktoś nieźle potłumaczył "auxiliary" na "zewnętrzny" :-D

chodzi o dodatkowy (Zusatzscheinwerfer ;-))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale nie będzie koloru czornego :-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja myslalem, ze 650GS ma 48KM a nie 71?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja myslalem, ze 650GS ma 48KM a nie 71?

48 ma G650GS, a F650GS ma 71.

Dlatego pisałem o zróżnicowaniu nazw.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

eee tam popierdulki dla grzecznych panienek ...48 czy 75 KM ... ani mocy ani powaznej wagi ;)

wszyscy wiedza ze 130KM nowy R1250GS chlodzony woda to bedzie jedyny prawdziwy motocykl marki ze smiglem ( i to najlepiej w wersji adventure special edition tripple black ) :lol:

tylko on bedzie gwarancja i pewnikiem udanego wyjazdu zarowno wokol komina jak i calego globu

p.s

taki wieczorny żarcik ;)

czasem mnie nachodzi na dwa moto zamiast Xsa ale potem zawsze sie jakis pomysl na wyjazd pojawia i plany zmian w stajni ochodza precz

Edytowane przez MTBiker
  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli WSZYSTKIE GS'Y maja 71 KM czy od ktoregos roku? Bo caly czas wydawalo mi sie, ze starsze GS maja taka sama moc jak eFka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli WSZYSTKIE GS'Y maja 71 KM czy od ktoregos roku? Bo caly czas wydawalo mi sie, ze starsze GS maja taka sama moc jak eFka.

Teraz modele idą następująco:

G650GS: Singiel, 48KM

F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM

F800GS: Twin 800, 85KM,

R1200GS, Boxer, chyba 105KM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

p.s

taki wieczorny żarcik ;)

czasem mnie nachodzi na dwa moto zamiast Xsa ale potem zawsze sie jakis pomysl na wyjazd pojawia i plany zmian w stajni ochodza precz

Jakby co, to daj znać :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz modele idą następująco:

G650GS: Singiel, 48KM

F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM

F800GS: Twin 800, 85KM,

R1200GS, Boxer, chyba 105KM.

Sam jesteś przydławiony Loganku. Ja bym powiedział, że F800GS jest raczej nadmuchany. ;)

Co do F700GS, droga słuszna, ale nie do końca. Z w miarę lekkiej maszyny (199kg) zrobili w miarę cięższą (209kg), a F800GS, który ma ważyć 214kg to już naprawdę blisko R1200GS.

Zwiększanie mocy i mom. obr. w F700GS, to IMO raczej nieporozumienie. Max. moment obrotowy, który jest wyższy niż w starej wersji o zaledwie 3Nm, przy znacząco wyższych obrotach, będzie zmuszał do kręcenia silnika. Wystarczyło wsadzić inne napędy (np. te z F800GS) i już byłoby o wiele lepiej. I na jakiego wała komu ESA w tych motkach?! Na dzień dobry się napaliłem, ale teraz stwierdzam, że chyba zostanę przy Giselle albo dotychczasowym F800GS. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sam jesteś przydławiony Loganku. Ja bym powiedział, że F800GS jest raczej nadmuchany. ;)

Co do F700GS, droga słuszna, ale nie do końca. Z w miarę lekkiej maszyny (199kg) zrobili w miarę cięższą (209kg), a F800GS, który ma ważyć 214kg to już naprawdę blisko R1200GS.

Zwiększanie mocy i mom. obr. w F700GS, to IMO raczej nieporozumienie. Max. moment obrotowy, który jest wyższy niż w starej wersji o zaledwie 3Nm, przy znacząco wyższych obrotach, będzie zmuszał do kręcenia silnika. Wystarczyło wsadzić inne napędy (np. te z F800GS) i już byłoby o wiele lepiej. I na jakiego wała komu ESA w tych motkach?! Na dzień dobry się napaliłem, ale teraz stwierdzam, że chyba zostanę przy Giselle albo dotychczasowym F800GS. ;)

ESA Będzie tylko, jako opcja ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz modele idą następująco:

G650GS: Singiel, 48KM

F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM

F800GS: Twin 800, 85KM,

R1200GS, Boxer, chyba 105KM.

F650GS singiel, do roku 2007 - 50KM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra pojemność, dobra pojemność :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×