kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 2 Lipiec 2012 (edytowane) Dziś zaprezentowano nowości na 2013: W skrócie: nowe plastiki, ABS w standardzie, mniejszy twin dostaje trochę koni i 1 tarczę hamulcową więcej :-) Inf. prasowa https://www.press.bm...tem=node__7588# fotki np. tu: http://www.motorrado...79/fsuebersicht Można sobie też poklikać, bo są już dostępne na niemieckiej stronie: http://www.bmw-motorrad.de/ Edytowane 2 Lipiec 2012 przez kptBurek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bartek 244 Zgłoś ten post Napisano 2 Lipiec 2012 jak tak dalej pójdzie to co roku będą nowy lift robili Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 2 Lipiec 2012 Poprawka ;) Pierwsze egzemplarze powinny być wrzesień/ październik ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bawarka 2 260 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 To może się załapię na khaki!! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Ciekawe ile będzie kosztowała 800 z tymi wszystkimi bajerami (trakcja, regulacja zawieszenia). Może się okazać, że blisko krówki lądujemy... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 ... ale za jakie grzechy 700 ? :o Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Pewnie, żeby 2 motocykle nie nazywały się 650? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 (edytowane) ... Wyedytowałem bo po skopiowaniu tekstu z adv znowu wyszła szopka! jak kiedyś zauważył admin :oops: Edytowane 3 Lipiec 2012 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 - Zewnętrzny reflektor LED dla F800GS (opcja); to ktoś nieźle potłumaczył "auxiliary" na "zewnętrzny" :-D chodzi o dodatkowy (Zusatzscheinwerfer ;-)) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 ale nie będzie koloru czornego :-( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
TAGDB 275 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/bmw-f700gs-oraz-bmw-f800gs-nowosci-2013/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 A ja myslalem, ze 650GS ma 48KM a nie 71? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 A ja myslalem, ze 650GS ma 48KM a nie 71? 48 ma G650GS, a F650GS ma 71.Dlatego pisałem o zróżnicowaniu nazw. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MTBiker 2 175 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 (edytowane) eee tam popierdulki dla grzecznych panienek ...48 czy 75 KM ... ani mocy ani powaznej wagi ;) wszyscy wiedza ze 130KM nowy R1250GS chlodzony woda to bedzie jedyny prawdziwy motocykl marki ze smiglem ( i to najlepiej w wersji adventure special edition tripple black ) :lol: tylko on bedzie gwarancja i pewnikiem udanego wyjazdu zarowno wokol komina jak i calego globu p.s taki wieczorny żarcik ;) czasem mnie nachodzi na dwa moto zamiast Xsa ale potem zawsze sie jakis pomysl na wyjazd pojawia i plany zmian w stajni ochodza precz Edytowane 3 Lipiec 2012 przez MTBiker 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Czyli WSZYSTKIE GS'Y maja 71 KM czy od ktoregos roku? Bo caly czas wydawalo mi sie, ze starsze GS maja taka sama moc jak eFka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Odkąd wprowadzili twina. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Czyli WSZYSTKIE GS'Y maja 71 KM czy od ktoregos roku? Bo caly czas wydawalo mi sie, ze starsze GS maja taka sama moc jak eFka. Teraz modele idą następująco:G650GS: Singiel, 48KM F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM F800GS: Twin 800, 85KM, R1200GS, Boxer, chyba 105KM. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 Aj si, dziękować :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 3 Lipiec 2012 p.s taki wieczorny żarcik ;) czasem mnie nachodzi na dwa moto zamiast Xsa ale potem zawsze sie jakis pomysl na wyjazd pojawia i plany zmian w stajni ochodza precz Jakby co, to daj znać :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 5 Lipiec 2012 Teraz modele idą następująco: G650GS: Singiel, 48KM F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM F800GS: Twin 800, 85KM, R1200GS, Boxer, chyba 105KM. Sam jesteś przydławiony Loganku. Ja bym powiedział, że F800GS jest raczej nadmuchany. ;) Co do F700GS, droga słuszna, ale nie do końca. Z w miarę lekkiej maszyny (199kg) zrobili w miarę cięższą (209kg), a F800GS, który ma ważyć 214kg to już naprawdę blisko R1200GS. Zwiększanie mocy i mom. obr. w F700GS, to IMO raczej nieporozumienie. Max. moment obrotowy, który jest wyższy niż w starej wersji o zaledwie 3Nm, przy znacząco wyższych obrotach, będzie zmuszał do kręcenia silnika. Wystarczyło wsadzić inne napędy (np. te z F800GS) i już byłoby o wiele lepiej. I na jakiego wała komu ESA w tych motkach?! Na dzień dobry się napaliłem, ale teraz stwierdzam, że chyba zostanę przy Giselle albo dotychczasowym F800GS. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 6 Lipiec 2012 Sam jesteś przydławiony Loganku. Ja bym powiedział, że F800GS jest raczej nadmuchany. ;) Co do F700GS, droga słuszna, ale nie do końca. Z w miarę lekkiej maszyny (199kg) zrobili w miarę cięższą (209kg), a F800GS, który ma ważyć 214kg to już naprawdę blisko R1200GS. Zwiększanie mocy i mom. obr. w F700GS, to IMO raczej nieporozumienie. Max. moment obrotowy, który jest wyższy niż w starej wersji o zaledwie 3Nm, przy znacząco wyższych obrotach, będzie zmuszał do kręcenia silnika. Wystarczyło wsadzić inne napędy (np. te z F800GS) i już byłoby o wiele lepiej. I na jakiego wała komu ESA w tych motkach?! Na dzień dobry się napaliłem, ale teraz stwierdzam, że chyba zostanę przy Giselle albo dotychczasowym F800GS. ;) ESA Będzie tylko, jako opcja ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 761 Zgłoś ten post Napisano 6 Lipiec 2012 Teraz modele idą następująco: G650GS: Singiel, 48KM F650GS: Twin 800, przydławiony, 71KM F800GS: Twin 800, 85KM, R1200GS, Boxer, chyba 105KM. F650GS singiel, do roku 2007 - 50KM Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 7 Lipiec 2012 I jeszcze nowy 1250GS na 2013 r. http://www.cycleworld.com/2012/06/27/spied-2013-bmw-r1250gs/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 8 Lipiec 2012 Dobra pojemność, dobra pojemność :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2012 Zobaczcie co Huska zrobiła z G650 http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-air/husqvarna-tr-650-strada-i-terra-przedstawione,art873.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach