Skocz do zawartości
kptBurek

[2013] F700GS i F800GS

Recommended Posts

Zobaczcie co Huska zrobiła z G650 http://www.motogen.p...one,art873.html

strada_1.jpg

terra_1.jpg

Może i brzydale (choc to kwestia gustu), może i bez znaczka BMW, ale reklamowane walory wagowe, terenowe oraz moc silnika wygladają obiecująco... ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe jaka będzie cena. Napewno bardziej to terenowe niż Sratatao.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stalowy subframe i rama, wahacz chyba też stalowy stąd wysoka waga - na sucho 166 kg i mokro 184 kg.

Ale zawieszenie konkretne, prześwit spory i 58KM - IMO fajna baza pod advenczera, mnie się podoba :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe jaka będzie cena. Napewno bardziej to terenowe niż Sratatao.

I mam nadzieje, ze nizsze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak powinno działać :)

Chociaż, zdaje się, że to nie jest ten najnowszy model - może Wy wypatrzycie.

Bo jako CBFiarz raczej BMWiczki nie do końca mam rozpracowane.

Edytowane przez Asimi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To R1200GS. A co sie stalo temu Teleleveru... Jazda na kole? Skoki? Moze jakis domorosly mechanik cus zle zmontowal? Nie mam pojecia ale pierwszy raz widze cus takiego a BMWe sprzedala juz ich... jesli dobrze pamietam w jakiejs gazecie bylo napisane ponad pol miliona.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to jest wersja dla tych, którzy sie zastanawiają nad przesiadką z Czopa na enduro, taka przejściówka :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak właśnie poprzez różne fora rozsiewają się historie typu... model tego motocykla (x) jest do dupy bo się psuje ... o tak - w ten oto sposób :-D :beer:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, czy może ktoś z Was testował F700 GS. Czynię przymiarki do tego modelu i chętnie poczytam opinie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jeśli sporo jeździłeś i to 700 może być trochę mała, choć na pewno daje więcej frajdy niż singiel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jeśli sporo jeździłeś i to 700 może być trochę mała, choć na pewno daje więcej frajdy niż singiel

mała jest jak zamontujesz obniżoną zawiechę, jak ma Bajerka, jak masz normalną, to możesz zamontować sobie Dynamic ESA.

W Kryśce (650 Twin) jest zamontowany napęd od 800, po testach 700 stwierdziłem, że jej też tego brakuje, więc wymieniłem :-D

Leffu się ścigał z 800 i nie dała rady mu uciec ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a tam a tam moja Pscółka jest najlepsiejsza na świecie - najlepsiejszość kończy się jak gonie 1200 :P jak dla mnie bardzo fajne moto, poręczne i na działkę nim dojadę ( w sensie piachy, wertepy itd a ja zielona jestem jeżeli chodzi o zjazd z czarnego) faktycznie muszę rozkulać Pscółkę np. na autostradzie - nie jest to robal, który za dotknięciem manetki wyrwie z kopyta do przodu, ale rozkulana już pójdzie z tego co pamiętam 195 (albo 187-nie pamiętam) ;) dla mnie idealne moto (poza momentami, gdzie przydałby się większy zryw pt " Bajer pomyślał-Bajer wyprzedził- Bajerka zobaczyła, pomyślała i została, bo nie ma takiego przyspieszenia " ;)

nie miałam kiedy sprawdzić napędu nowego, więc tu się nie wypowiem, jak dam radę to jutro przetestuje. pytaj śmiało co chcesz wiedzieć.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no dobra - dla mnie mały Twin zrobił się za mały - nie pod względem prędkości, mocy (też zmieniłem zebatki na wzór 800), tylko wysokości, pozycji na kierownicą, a może po prostu po 3 sezonach się przyzwyczaiłem :-)

Edytowane przez tomekm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Umówię się na jazdę testową, tak będzie najlepiej, bo wszystko jest subiektywne :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wczoraj miałem dwugodzinną przyjemność pojeździć maszynką F700 GS. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Sprzęt łatwy i poręczny w miejskich korkach. Świetnie ustawiony środek ciężkości. Dawał większą swobodę poruszania niż moja była 650-ka. Trasa szybkiego ruchu też nie robi na nim wrażenia. Przy 140 - 150 jedzie bardzo stabilnie. Miałem niestety niską, seryjną szybę i pierwsze co, to trzeba ją wymienić na wyższą turystyczną, bo jazda staje się walką z wiatrem i szybciej się po prostu bałem. Kolejna rzecz do wymiany, to niezbyt wygodna kanapa. Jest w opcji za dopłatą 412 zł fajne, komfortowe i lekko podniesione siodło. W to warto celować, zwłaszcza, że dla osób w okolicach 180 cm daje lepszą pozycję za sterami i dla nóg. Silnik dynamiczny, daje maszynce niezłego kopa, choć według mnie ma mały moment obrotowy i trzeba pilnować przy ruszaniu obrotów, bo potrafi zgasnąć. Jest mniej elastyczny niż w testowanym przeze mnie wcześniej Transalpie XL 700. Testowana wersja miała poza seryjnym ABS-em, kontrolę trakcji i elektroniczne sterowanie tylnego zawieszenia. Jeśli mam być szczery, to opcje zbędne, bo nie odczułem jakiejś zasadniczej różnicy w komforcie jazdy, a przy mocniejszym ruszaniu na piasku koło i tak traciło przyczepność, więc kontrola trakcji działa średnio. Zresztą w salonie wcale nie zachęcali do tych dodatków. Lepiej dołożyć do grzanych manetek, handbarów, centralnej stopki, siodła itp.

Myślałem że po jeździe moje dylematy odejdą w zapomnienie, ale niestety są i męczą mnie ze zdwojoną siłą. Ugruntował je też trochę sprzedawca w salonie mówiąc, że jednak lepszym wyborem dla mnie będzie 800-tka. Nie podejrzewam go o usilną chęć wciśnięcia droższego o 6 tysięcy sprzętu, bo przy niektórych dodatkach jak szyba czy kufry proponował ze względu na cenę rozwiązania akcesoryjne innych producentów bądź rynek wtórny. Nie pozostaje teraz nic innego jak jazda testowa na ciut większym bracie. Pytam tylko, gdzie granica tego szaleństwa, bo zaraz okaże się, że najlepszy będzie R1200GS. Jest tylko jeden szkopuł...brak sponsora, a środki raczej skrojone na najmniejszy model. A może warto poczekać jeden sezon i odłożyć na 800-tkę. Ach te odwieczne dylematy małego żuczka...

Edytowane przez Artekles
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Warto odpuścić kufry i duperele w tym sezonie i wziąć łosiemset :)

Pozdrawiam.

A

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja jak bym dosięgała do ziemi to wolałabym 800-tke :P a tak serio, serio to składam meldunek po wypróbowaniu nowej zębatki - BOSKO!!! Nawet Bajer zauważył, że zamiast mozolnie zbliżającego się punktu w lusterkach, jestem po prostu za nim :lol: zupełnie inny motocykl przy -1 zębie. Co do Twoich rozważań - szyba to była pierwsza rzecz jaką ja chciałam koniecznie, już, natychmiast wymienić - wymieniłam na wyższą, a potem deflektor jeszcze dołożyłam i teraz jest miodzio. Przy wczorajszych testach na autostradzie dopiero później zorientowałam się, że nie urywało mi głowy.

także jeżeli wybierzesz 700-tke to szyba koniecznie.

Co do kanapy to nic nie powiem - ja mam lady i jest mało wygodna ale jest niska !

reasumując, ja tam uwielbiam moją Pscółkę, ale i tak i tak wiem, że za 1-2 sezony będę nieco marudna, a jeżeli chcesz śmigać więcej niż do pracy i sklepu to ja bym skłaniała się ku 800'tce

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W 8secie też zrzuciłem 1 ząb na zdawczej i rzeczywiście zupełnie inny sprzęt :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

reasumując, ja tam uwielbiam moją Pscółkę, ale i tak i tak wiem, że za 1-2 sezony będę nieco marudna, a jeżeli chcesz śmigać więcej niż do pracy i sklepu to ja bym skłaniała się ku 800'tce

no przecież już rozmawialiśmy z Pawelcami, że załatwią Ci obniżoną R1200GS :-D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szprychy i jedna tarcza z przodu?

800 czy twin?

11750616_984796454893229_221544770495029172_n.jpg?oh=3a04a431326aa015aa6dbba9a82bc291&oe=560EF252

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×