mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2015 450 ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2015 450 ma zębatkę napadową w osi wahacza, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2015 800tka. Przód i koło od jakiegoś kata. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 17 Lipiec 2015 F650GS Twin - tylko ten model ma tak zamontowany regler. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2015 F650GS Twin - tylko ten model ma tak zamontowany regler. nie, 800 przed liftem tez 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2015 Ale sądząc po kołach i tarczy to kastrat Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2015 Ja bym powiedział, ale nie wiem czy mogę. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2015 Ja bym powiedział, ale nie wiem czy mogę. ;) Odnosnie quizow i obrazkow to admini powinni dac Ci stala blokade ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 18 Lipiec 2015 Odnosnie quizow i obrazkow to admini powinni dac Ci stala blokade ;) Pewnie by dali ino nie umiejo. ;-) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2015 Umoejo ino nie chco :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 576 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2015 Koła są w ogóle od czapki (jakieś akcesoryjne) chyba nawet bezdętkowe. Po samym wyglądzie nie da się jednoznacznie określić mocy silnika. Natomiast na moje oko jest to twin o pojemność 798 cm3. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 8 Lipiec 2016 Z FB Świat Motocykli Drodzy, potrzebujemy krótkich opinii użytkowników BMW F 800GS! Chcemy się grubo rozpisać na temat tego modelu. Do materiału dorzucimy wybrane spośród Waszych wypowiedzi z komentarzy poniżej... Oby nie były za długie, wystarczą 2-3 zdania :D Popiszcie się kreatywnością ;) Także piszcie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lucasviz 20 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2016 Ktoś z Was miał takie przygody? Marzy mi się 800 setka w przyszlosci, ale te fotki nie zachęcają.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Tak wszyscy, ogólnie jesteśmy trochę pojebani i kupujemy właśnie te motocykle, żeby poszorować łokciami po asfalcie znienacka. :lol: 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 (edytowane) Ja widziałem kiedyś fotkę jak w singlu poszły lagi w ten sposób plus recenzję że te motocykle są beznadziejne. http://www.motorcyclenews.com/news/2008/september/anybody-who-rides-an-early-f650gs-needs-to-see-this/ Wytapatalkowane z magicznego pudełka Edytowane 18 Sierpień 2016 przez xel Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Piotrek 3 746 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Ktoś z Was miał takie przygody? Marzy mi się 800 setka w przyszlosci, ale te fotki nie zachęcają.. 2 lub nawet 3 fotki to nie 800 setka więc nie jest tak źle ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lucasviz 20 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Mam tych zdjęć więcej- kumpel co smiga KTM 990 z jakiegos powodu lubuje sie w przesylaniu mi ich. Na kolejnych sa tylko 800 z pękniętą główką ramy. Xel- przejechałem singlem już 40 tys km i ten motocykl jest zajebisty, część z tego po naprawdę kiepskich drogach i offie. Jeśli lagi miały by jakąś wadę to napewno, by się u mnie ujawniła. Teraz moto ma 90 tys i jedyny problem to pompa wody. Parę razy slyszalem już o tych pękających ramach w 800 i dlatego pytam- chcialbym wiedzieć czy są to sporadyczne przypadki, może wina użytkowników, czy problem jest większy? Ma ktoś z Was 800 i śmiga nią po offie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 kup ktm-a . poślę ci zdjęcia główek pomarańczowych ram po dotknięciu do krawężnika ;-) . kratownicowe ramy maja to do siebie , że się gną pod główką po uderzeniu - nie jest ważne czy w krawężnik czy w wielką dziurę w ziemi ;-) . taka ich uroda . i nie ma znaczenia czy to ktm , bmw huska czy inny pies - wszystko się pognie gdy przekroczysz granicę elastyczności czyli osiągniesz kres ugięcia /niewielki z reszta/ ramy obliczony przez projektanta . kratownica ma cię uchronić przed śmiercią lub poważnymi obrażeniami biorąc na siebie zbyt duże obciążenie - rama z grubej prostej rury tego nie zrobi i w motocyklach do off-u nie ma takich ram , wszystkie są kratownicowe . mniej się gną ramy w lekkich motocyklach , ale mniej to nie znaczy że się nie gną wcale ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Mario, dawaj te zdjęcia, czekam. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 (edytowane) Seb ja rozumiem że ty nie widziałeś nigdy podwiniętej ramy w ktm-ie , ale moje oczy widziały tego sporo . większość używanych rc125 czy duke-ów 125/390 na aukcjach w opcji "uszkodzone" ma ramy do wymiany . zawias jest cały rama złom . w zeszłym tygodniu mój znajomy przywiózł z ubezpieczalni 390 i 690 z takim uszkodzeniem - jak przywiezie następne , co zapewne niedługo nastąpi - to ci podeślę fotki . w zeszłym roku miał tak samo pacnietego super duke 1290 , podwiniecie było mniejsze bo rama z innego materiału , ale fakt był identyczny . ramę naprawiła pewna firma na śląsku , zlecał klient nie importer . w galeriach firm naprawiających ramy jest trochę ktm-ów ;-) http://motogarage.co...zacje/ktm-950-r na przykład , czyli nic nie jest wieczne i pancerne . tu masz druga sztukę z tej samej firmy od prostowania , lepiej widac gdzie to się pogięło : http://motogarage.com.pl/pl/realizacje/ktm Edytowane 18 Sierpień 2016 przez mario2007 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Mario, nie zrozumieliśmy się. Pokaz mi przykłady jakiejkolwiek innej marki, której rama pekla od normalnej eksploatacji, nie podczas wypadku. I nie jeden, a wiele takich samych uszkodzeń w jednym i tym samym modelu. Jak wachacz w w dużym czy główka w małym gieesie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 to samo nie pęka - to splot wydarzeń i okoliczności . projekt odlewu wahacza był zapewne ok , wykonanie formy w chińskiej fabryce mniej ok , materiał nie do końca dokładnie wlany w formę /błędy w odlewnictwie się zdarzają / i mamy klopsy ;-) . zanim ktoś doszedł że było słabo to towar poszedł w świat . poza tym co to jest normalna eksploatacja - latanie po dołach nie do końca jest zawarte w instrukcji obsługi i eksploatacji tych pojazdów , użykownik robi to na własne ryzyko . później fabryka ma sposób na odlanie się w razie pęknięcia wahacza . to że kupujemy motocykl klasy "podróżnego enduro" nie znaczy że kupiliśmy enduro ;-) . połamać na dołach i dziurach można wszystko - zawsze później jest co wklejać w googla i płakać nad wahaczem odlanym niedokładnie w państwie środka . Seb to się nie łamie na autostradzie czy asfaltowej równej drodze - to dziury i doły załatwiły ten wstydliwy temat . inna sprawa że odlanie w ten sposób wahacza zamiast zrobienia go z profilu skrzynkowego czy innego zamkniętego w procesie spawania jest błędem BMW . ale kto się do tego przyzna ? taniość produkcji ma pierwszeństwo . ja nie twierdzą że szkopy nie robia błedów - wszyscy je robią . za parę lat większość motocykli dostępnych w europie będzie made in india , china , malaysia i tak dalej . takich fotek będzie więcej . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 18 Sierpień 2016 Mam terenówkę - porządną, a i tak się psuje. To tylko maszyny, a las i doły wszystko wykończą. Krótko mówiąc, przyroda nie lubi maszyn na swoim terenie ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2016 Mario, nie dorabiaj do tego ideologii Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 19 Sierpień 2016 Seb, nie wiem czy na prawdę uważasz że tylko w BMW może strzelić rama, czy prowokujesz, czy o co Ci chodzi.... ale takich zdjęć mogę Ci dostarczyć duuuuuużo więcej: I uwaga, uwaga! Nieśmiertelny wahacz KTMa :o 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach