Skocz do zawartości
kptBurek

[2013] F700GS i F800GS

Recommended Posts

450 ma zębatkę napadową w osi wahacza,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

F650GS Twin - tylko ten model ma tak zamontowany regler.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

F650GS Twin - tylko ten model ma tak zamontowany regler.

nie, 800 przed liftem tez

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym powiedział, ale nie wiem czy mogę. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym powiedział, ale nie wiem czy mogę. ;)

Odnosnie quizow i obrazkow to admini powinni dac Ci stala blokade ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odnosnie quizow i obrazkow to admini powinni dac Ci stala blokade ;)

Pewnie by dali ino nie umiejo. ;-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Koła są w ogóle od czapki (jakieś akcesoryjne) chyba nawet bezdętkowe. Po samym wyglądzie nie da się jednoznacznie określić mocy silnika. Natomiast na moje oko jest to twin o pojemność 798 cm3.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z FB

Świat Motocykli

Drodzy, potrzebujemy krótkich opinii użytkowników BMW F 800GS! Chcemy się grubo rozpisać na temat tego modelu. Do materiału dorzucimy wybrane spośród Waszych wypowiedzi z komentarzy poniżej... Oby nie były za długie, wystarczą 2-3 zdania :D Popiszcie się kreatywnością ;)

Także piszcie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ktoś z Was miał takie przygody? Marzy mi się 800 setka w przyszlosci, ale te fotki nie zachęcają..

post-4102-0-28151300-1471478196_thumb.jpg

post-4102-0-29155200-1471478198_thumb.jpg

post-4102-0-13125000-1471478201_thumb.jpg

post-4102-0-52675900-1471478202_thumb.jpg

post-4102-0-94292100-1471478203_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak wszyscy, ogólnie jesteśmy trochę pojebani i kupujemy właśnie te motocykle, żeby poszorować łokciami po asfalcie znienacka. :lol:

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja widziałem kiedyś fotkę jak w singlu poszły lagi w ten sposób plus recenzję że te motocykle są beznadziejne.

http://www.motorcyclenews.com/news/2008/september/anybody-who-rides-an-early-f650gs-needs-to-see-this/

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Edytowane przez xel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ktoś z Was miał takie przygody? Marzy mi się 800 setka w przyszlosci, ale te fotki nie zachęcają..

post-4102-0-28151300-1471478196_thumb.jpg

post-4102-0-29155200-1471478198_thumb.jpg

post-4102-0-13125000-1471478201_thumb.jpg

post-4102-0-52675900-1471478202_thumb.jpg

post-4102-0-94292100-1471478203_thumb.jpg

2 lub nawet 3 fotki to nie 800 setka więc nie jest tak źle ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam tych zdjęć więcej- kumpel co smiga KTM 990 z jakiegos powodu lubuje sie w przesylaniu mi ich. Na kolejnych sa tylko 800 z pękniętą główką ramy. Xel- przejechałem singlem już 40 tys km i ten motocykl jest zajebisty, część z tego po naprawdę kiepskich drogach i offie. Jeśli lagi miały by jakąś wadę to napewno, by się u mnie ujawniła. Teraz moto ma 90 tys i jedyny problem to pompa wody. Parę razy slyszalem już o tych pękających ramach w 800 i dlatego pytam- chcialbym wiedzieć czy są to sporadyczne przypadki, może wina użytkowników, czy problem jest większy? Ma ktoś z Was 800 i śmiga nią po offie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kup ktm-a . poślę ci zdjęcia główek pomarańczowych ram po dotknięciu do krawężnika ;-) . kratownicowe ramy maja to do siebie , że się gną pod główką po uderzeniu - nie jest ważne czy w krawężnik czy w wielką dziurę w ziemi ;-) . taka ich uroda . i nie ma znaczenia czy to ktm , bmw huska czy inny pies - wszystko się pognie gdy przekroczysz granicę elastyczności czyli osiągniesz kres ugięcia /niewielki z reszta/ ramy obliczony przez projektanta . kratownica ma cię uchronić przed śmiercią lub poważnymi obrażeniami biorąc na siebie zbyt duże obciążenie - rama z grubej prostej rury tego nie zrobi i w motocyklach do off-u nie ma takich ram , wszystkie są kratownicowe . mniej się gną ramy w lekkich motocyklach , ale mniej to nie znaczy że się nie gną wcale ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Seb ja rozumiem że ty nie widziałeś nigdy podwiniętej ramy w ktm-ie , ale moje oczy widziały tego sporo . większość używanych rc125 czy duke-ów 125/390 na aukcjach w opcji "uszkodzone" ma ramy do wymiany . zawias jest cały rama złom . w zeszłym tygodniu mój znajomy przywiózł z ubezpieczalni 390 i 690 z takim uszkodzeniem - jak przywiezie następne , co zapewne niedługo nastąpi - to ci podeślę fotki . w zeszłym roku miał tak samo pacnietego super duke 1290 , podwiniecie było mniejsze bo rama z innego materiału , ale fakt był identyczny . ramę naprawiła pewna firma na śląsku , zlecał klient nie importer . w galeriach firm naprawiających ramy jest trochę ktm-ów ;-)

http://motogarage.co...zacje/ktm-950-r na przykład , czyli nic nie jest wieczne i pancerne .

tu masz druga sztukę z tej samej firmy od prostowania , lepiej widac gdzie to się pogięło :

http://motogarage.com.pl/pl/realizacje/ktm

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mario, nie zrozumieliśmy się. Pokaz mi przykłady jakiejkolwiek innej marki, której rama pekla od normalnej eksploatacji, nie podczas wypadku. I nie jeden, a wiele takich samych uszkodzeń w jednym i tym samym modelu. Jak wachacz w w dużym czy główka w małym gieesie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to samo nie pęka - to splot wydarzeń i okoliczności . projekt odlewu wahacza był zapewne ok , wykonanie formy w chińskiej fabryce mniej ok , materiał nie do końca dokładnie wlany w formę /błędy w odlewnictwie się zdarzają / i mamy klopsy ;-) . zanim ktoś doszedł że było słabo to towar poszedł w świat . poza tym co to jest normalna eksploatacja - latanie po dołach nie do końca jest zawarte w instrukcji obsługi i eksploatacji tych pojazdów , użykownik robi to na własne ryzyko . później fabryka ma sposób na odlanie się w razie pęknięcia wahacza . to że kupujemy motocykl klasy "podróżnego enduro" nie znaczy że kupiliśmy enduro ;-) . połamać na dołach i dziurach można wszystko - zawsze później jest co wklejać w googla i płakać nad wahaczem odlanym niedokładnie w państwie środka . Seb to się nie łamie na autostradzie czy asfaltowej równej drodze - to dziury i doły załatwiły ten wstydliwy temat . inna sprawa że odlanie w ten sposób wahacza zamiast zrobienia go z profilu skrzynkowego czy innego zamkniętego w procesie spawania jest błędem BMW . ale kto się do tego przyzna ? taniość produkcji ma pierwszeństwo . ja nie twierdzą że szkopy nie robia błedów - wszyscy je robią . za parę lat większość motocykli dostępnych w europie będzie made in india , china , malaysia i tak dalej . takich fotek będzie więcej .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam terenówkę - porządną, a i tak się psuje. To tylko maszyny, a las i doły wszystko wykończą.

Krótko mówiąc, przyroda nie lubi maszyn na swoim terenie ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Seb, nie wiem czy na prawdę uważasz że tylko w BMW może strzelić rama, czy prowokujesz, czy o co Ci chodzi.... ale takich zdjęć mogę Ci dostarczyć duuuuuużo więcej:

brokenKTM.jpg

1_171526666.jpg

835841ktm.jpg

I uwaga, uwaga! Nieśmiertelny wahacz KTMa :o

W5p4tYZ.jpg

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×