ayer 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 Witam wszystkich, Od zimy jestem posiadaczem BMW Gs 650 z 2002 roku, salon polska, przelatane było 9500km :-) Obecnie mam zrobione 2tyś km więcej i oczywiście pierwsze problemy, Najpierw miałem zapchany jakimś syfem wtryskiwacz, płukanie pomogło, a teraz stoi mi rozrusznik. Po przekręceniu stacyjki i próbie uruchomienia światła przygasają, słychać czasem jakiś stuknięcie z regulatora napięcia i nic więcej. jak tak dalej pójdzie to nieprędko polubię mojego GSka. Pozdrawiam Bartek P.S Może ktoś ma jakiś pomysł co może byc nie tak z tym rozrusznikiem. Jakby co to czekam w dziale Mechanika :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sid 30 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 witaj! szkoda, że tak zaczęła się twoja przygoda z gs-em. ale myślę, że z pomocą kolegów z forum wygrzebiesz się z kłopotów i będziesz cieszył się jazdą. w każdym bądź razie powodzenia! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 Witaj, Słaby początek Ci GS zafundował, ale no worries, takie problemy już tu były przerabiane. Zlokalizuj dokłądnie to stukanie. Nie wydaje mi się żeby stukał regulator bo tam są tylko diody prostownicze dla alternatora. Może to jakiś elektromagnes w rozruszniku albo przekaźnik? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 322 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 Witaj! A może to po prostu słaby akumulator? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KRUZOE 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 hmm. trudno coś powiedzieć , ale sprawdziłbym miernikiem jakie napięcie jest przy rozruchu. Do rozruchu musi być porządny prąd z akumulatora. Może dostał zwarcia. Światła się świecą, ale rozrusznik już nie kręci. W GS-e przy słabym akumulatorze są problemy z odpaleniem go ogólnie. Niby, że rozrusznik kręci, a motor nie odpala. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pietroAT 9 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 SIEMANDURO!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
milobass 1 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 czyżby wolne koło ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MTBiker 2 175 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 hmm. trudno coś powiedzieć , ale sprawdziłbym miernikiem jakie napięcie jest przy rozruchu.Do rozruchu musi być porządny prąd z akumulatora. Może dostał zwarcia. Światła się świecą, ale rozrusznik już nie kręci. W GS-e przy słabym akumulatorze są problemy z odpaleniem go ogólnie. Niby, że rozrusznik kręci, a motor nie odpala. Ja takze glosowalbym na slaby akumulator - mialem takie objawy - stukniecie z przekaznika i nic ... pomogla wymiana akumulatora na nowy napisz skad jestes - moze jakis forumowicz sasiad pomoze :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 Witaj Miałem podobnie nawet po wymianie akumulatora :shock: . Okazało się, że uszkodzony był przewód doprowadzający do klemy przy + akumulatora, radziłbym sprawdzić ten element. pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 175 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2010 Takie objawy daje też uszkodzony regulator napiecia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Witam. Mam nadzieje ze sie uporasz szybciutko z problemem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2010 Takie objawy daje też uszkodzony regulator napiecia. A możesz rozwinąć tą myśl bo jestem bardzo ciekaw dlaczego? Przecież to tylko prostownik w obwodzie ładowania akumulatora. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 175 Zgłoś ten post Napisano 15 Czerwiec 2010 Takie objawy daje też uszkodzony regulator napiecia. A możesz rozwinąć tą myśl bo jestem bardzo ciekaw dlaczego? Przecież to tylko prostownik w obwodzie ładowania akumulatora. Sorki za niezbyt przemyślaną odpowiedź.Chodziło mi o to że walnięty regulator powoduje brak ładowania i objawy miałem takie jak opisane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 974 Zgłoś ten post Napisano 15 Czerwiec 2010 Takie objawy daje też uszkodzony regulator napiecia. A możesz rozwinąć tą myśl bo jestem bardzo ciekaw dlaczego? Przecież to tylko prostownik w obwodzie ładowania akumulatora. Sorki za niezbyt przemyślaną odpowiedź.Chodziło mi o to że walnięty regulator powoduje brak ładowania i objawy miałem takie jak opisane. Czyli wyładowany aku, równiez wg mojej oceny, no chyba ze się mylę :| Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach