Skocz do zawartości
sledziuj

Power Comander

Recommended Posts

dokładnie chciałem taki sam wątek wczoraj założyć :lol:

... opis aukcji bez sensu, jak dla mnie się nie klei :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z watku na advrider.com gdzie gosc usilowal dowiedziec sie jak podlaczyc tego PCIII do Xsa robi sie spojna historia ;)

tyle ze nie wiadomo czy PCIII przezyl proby podlaczania go. Link do advrider.com ponizej:

http://advrider.com/forums/showthread.p ... 49&page=18

A czy warto to nie wiem... nie znam sie ... nie orietuje - ja za te kilkaset PLN to wolalbym pojechac na jakis fajny wyjazd ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
ja za te kilkaset PLN to wolalbym pojechac na jakis fajny wyjazd ...

świete słowa 8-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najlepsze że gość kupił i nie wie jak podłączyć ;) więc sprzedaje za mniej niż pół ceny - kolegów nie ma? Czy jakiś niedorobiony? Dla mnie to jedna wielka ściema!!! :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no dokładnie to tak odebrałem - ale skoro radził się na advrider.com (najwieksze na świecie zgrupowanie advenszczurów) i kicha to się chłopak załamał i chce się pozbyć grata - a że pół ceny... dla jednego to kupa kasy dla innego to "tygodniówka od taty" ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taaa...motorek będzie mniej palił,większa moc a jak jeszcze ze dwa kabelki dołożyć i kawałek scalaka to pewnie zaśpiewa a może i ugotuje.Osiągi każdej maszyny można podnieść tylko po jaką cholerę.Nie chce mi się wierzyć ,że jakieś g...o poprawi mi osiągi i nie popsuje silnika.Gdyby toto działało jak gościu pisze to sporo maszyn miałoby to fabrycznie montowane.Nie odkryję Ameryki kiedy napiszę że silniki są obliczane coby optymalnie miały niezłe osiągi paliły jak najmniej a przy tym chodziły te parę lat.Dla mnie to wciskanie ciemnoty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Są jeszcze magnetyzery i turbinki Kowalskiego :D O preparatach teflonowych powodujacych, że silnik się kreci do pół godziny po zgaszeniu nie wspomne ;)

Jeśli się nie mylę ,są 3 metody zwiększania mocy w silnikach cieplnych z zamkniętą komorą spalania:

1. Zwiększenie pojemności ( w tym turbodoładowanie)

2. Zwiększenie stopnia sprężania - ograniczone przy etylinie

3. Zwiekszenie ilosci obrotow/min.

Każde z nich to poważna ingerencja mechaniczna i jakiś tam komputerek NIC nie da.

Jedyne zastosowanie jakie widze w takim akcesoryjnym sterowniku silnka to dostosowanie map zapłonu do spalania paliwka o malej liczbie oktanowej - ale to ficzer dla dalekosiężnych wyprawowców - R1200GSA ma to chyba w standardzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×