Skocz do zawartości
danon555

f 650 cs

Recommended Posts

Witajcie, chwile temu sprzedałem mojego gs`a, żeby zakupić transalpa, a wyszło, ze kupiłem cs`a z 2004r.

Tutaj moje pytanie do osób, które mają ten właśnie motor, a mianowicie przy wrzucaniu biegu słychać mocne trzaśnięcie, zdecydowanie większe niż w było w gs`ie, do tego szarpie kołem na którym jest pasek. Oprócz tego w pracy silnika na wolnych obrotach słychać taki dziwny, metaliczny świst (dość cicho no ale jest). Nie wiem czy jest się czym przejmować czy to tak powinno być, tylko ja przewrażliwiony? Pod linkiem jest filmik jak to wygląda, tylko nie bardzo słychać tego świstu w silniku.

https://picasaweb.google.com/103071233630467759079/F650Cs?authkey=Gv1sRgCPWPxcvenYqcfg#5775495565027455378

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zaczął bym od:

kontroli prawidłowości ustawienia sprzęgła - linka, dźwigienka

wymiany oleju

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawdź czy masz szczelną uszczelke na kolanku wydechu

Edytowane przez ldrwal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak poprzez literki będzie ciężko Ci pomóc. Podanie jakiegoś rzeczywistego przebiegu jest możliwe?

Na początek sprawdź ustawienie dźwigienki sprzęgła - bez luzu 47 - 53

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przebieg to 42tys powinno być oryginalne, jest książka serwisowa. Uszczelka na kolanku wydechu jest szczelna. Tylko zrywa tak tym kołem, na którym jest pasek przy wrzucaniu biegu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Samo szarpnięcie to normalka, ale na odległość ciężko będzie ocenić czy jest jakiś problem czy nie. Jak biegi wchodzą, sprzęgło nie ślizga, na postoju nie ciągnie i linka oraz dźwigienka jest dobrze wyregulowana - to jeździć !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy CS i GS to ten sam motek w innej budzie plus napęd paskiem? Silniki mają chyba te same?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy CS i GS to ten sam motek w innej budzie plus napęd paskiem? Silniki mają chyba te same?

:lol:

Tak to te same motorki, tylko budy, wahacz i napędy mają inne - no i jeszcze koła i takie tam ..., a silniki też maja inne - każdy swój :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak w CSie jest realizowne tłumienie szarpnięć? w GSie wiemy, że są słynne gumy w zabieraku a w CSie? Pasek jest chyba bardziej sztywny niż łańcuch...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak w CSie jest realizowne tłumienie szarpnięć? w GSie wiemy, że są słynne gumy w zabieraku a w CSie? Pasek jest chyba bardziej sztywny niż łańcuch...

W tylnym kole pasowym są gumowe amortyzatory - na filmie widać, że w tym przypadku już trochę zmęczone (ale ponoć jak na kole jest luz < 1cm to jest jeszcze ok).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tylnym kole pasowym są gumowe amortyzatory - na filmie widać, że w tym przypadku już trochę zmęczone (ale ponoć jak na kole jest luz < 1cm to jest jeszcze ok).

Jest trochę większy niż 1 cm w moim przypadku, choć poza szarpnięciem i strzeleniem na postoju, podczas jazdy tego się nie odczuwa.

A co do metalicznego dźwięku, przy wolnych obrotach, nie jest on jakoś bardzo głośny ( na filmiku ciężko go usłyszeć, w rzeczywistości lepiej) ma ktoś pomysł od czego może być?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obejrzałem film i spr. bym właściwe wyregulowanie linki sprzęgła oraz jak się ma olej. A potem dopiero gdybał...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×