danon555 22 Zgłoś ten post Napisano 11 Sierpień 2012 Witajcie, chwile temu sprzedałem mojego gs`a, żeby zakupić transalpa, a wyszło, ze kupiłem cs`a z 2004r. Tutaj moje pytanie do osób, które mają ten właśnie motor, a mianowicie przy wrzucaniu biegu słychać mocne trzaśnięcie, zdecydowanie większe niż w było w gs`ie, do tego szarpie kołem na którym jest pasek. Oprócz tego w pracy silnika na wolnych obrotach słychać taki dziwny, metaliczny świst (dość cicho no ale jest). Nie wiem czy jest się czym przejmować czy to tak powinno być, tylko ja przewrażliwiony? Pod linkiem jest filmik jak to wygląda, tylko nie bardzo słychać tego świstu w silniku. https://picasaweb.google.com/103071233630467759079/F650Cs?authkey=Gv1sRgCPWPxcvenYqcfg#5775495565027455378 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 11 Sierpień 2012 zaczął bym od: kontroli prawidłowości ustawienia sprzęgła - linka, dźwigienka wymiany oleju 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ldrwal 4 Zgłoś ten post Napisano 11 Sierpień 2012 (edytowane) Sprawdź czy masz szczelną uszczelke na kolanku wydechu Edytowane 11 Sierpień 2012 przez ldrwal Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2012 Tak poprzez literki będzie ciężko Ci pomóc. Podanie jakiegoś rzeczywistego przebiegu jest możliwe? Na początek sprawdź ustawienie dźwigienki sprzęgła - bez luzu 47 - 53 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
danon555 22 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2012 Przebieg to 42tys powinno być oryginalne, jest książka serwisowa. Uszczelka na kolanku wydechu jest szczelna. Tylko zrywa tak tym kołem, na którym jest pasek przy wrzucaniu biegu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2012 Samo szarpnięcie to normalka, ale na odległość ciężko będzie ocenić czy jest jakiś problem czy nie. Jak biegi wchodzą, sprzęgło nie ślizga, na postoju nie ciągnie i linka oraz dźwigienka jest dobrze wyregulowana - to jeździć ! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2012 Czy CS i GS to ten sam motek w innej budzie plus napęd paskiem? Silniki mają chyba te same? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2012 Czy CS i GS to ten sam motek w innej budzie plus napęd paskiem? Silniki mają chyba te same? :lol: Tak to te same motorki, tylko budy, wahacz i napędy mają inne - no i jeszcze koła i takie tam ..., a silniki też maja inne - każdy swój :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 Jak w CSie jest realizowne tłumienie szarpnięć? w GSie wiemy, że są słynne gumy w zabieraku a w CSie? Pasek jest chyba bardziej sztywny niż łańcuch... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 Jak w CSie jest realizowne tłumienie szarpnięć? w GSie wiemy, że są słynne gumy w zabieraku a w CSie? Pasek jest chyba bardziej sztywny niż łańcuch... W tylnym kole pasowym są gumowe amortyzatory - na filmie widać, że w tym przypadku już trochę zmęczone (ale ponoć jak na kole jest luz < 1cm to jest jeszcze ok). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
danon555 22 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 W tylnym kole pasowym są gumowe amortyzatory - na filmie widać, że w tym przypadku już trochę zmęczone (ale ponoć jak na kole jest luz < 1cm to jest jeszcze ok). Jest trochę większy niż 1 cm w moim przypadku, choć poza szarpnięciem i strzeleniem na postoju, podczas jazdy tego się nie odczuwa. A co do metalicznego dźwięku, przy wolnych obrotach, nie jest on jakoś bardzo głośny ( na filmiku ciężko go usłyszeć, w rzeczywistości lepiej) ma ktoś pomysł od czego może być? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 Obejrzałem film i spr. bym właściwe wyregulowanie linki sprzęgła oraz jak się ma olej. A potem dopiero gdybał... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach