Skocz do zawartości
quiproquo

Witam :)

Recommended Posts

Witam wszystkich miłośników (i miłośniczki ofkors) najpiękniejszego motocykla ;) Oczywiście jest to absolutnie subiektywne zdanie, choć śmiem przypuszczać, że nie odosobnione na tym forum.

Ponieważ mam już dwie rzeczy niezbędne do jazdy motocyklem (prawko i pieniądze :D ) rzucam się na łowy do działu sprzedam: czas najwyższy zakupić gsa.

Aha 1: jestem zielona w temacie motocykli (w sensie mechaniki, serwisowania itepe.), więc zapewne będę częstym "pytaczem".

Aha2: śmigać będę w okolicach 3City :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakżesz miło, kolejna Pani na forum. Witam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak tu u was gościnnie :D

Już zajrzałam do działu sprzedaż i zdążyłam zagadnąć tommi'ego o jego GSka ;)

Ale oczywiście mam pytanie: GS to ma być mój pierwszy motocykl, mam trochę doświadczeń związanych z suzuki gs500, ale nie za dużo. Zastanawiam się czy kupić f650, mając na uwadze nabieranie doświadczenia i wprawy czy od razu zainwestować w "młodszego brata" GS? Za f650 przemawia cena, możliwe obtarcia i przytarcia, których będzie mi mniej żal niż w droższym motocyklu. No i fakt, że garażuje pod chmurką, nie zawsze na parkingu i zwyczajnie boję się, żeby mi motocykla ktoś nie ukradł. Za GSem przemawia jego nieco nowsza konstrukcja, wiek i ABSy. No i wizualnie podoba mi się zdecydowanie bardziej.

Dodam, że dysponuję budżetem do ok 12 tyś (no chyba, że ktoś mnie przekona, że warto wyłożyć więcej, to może jeszcze doskrobię) i potrzebuję motocykla do jazdy do pracy (a to są odległości około 10 do 80 km, część po mieście, czasami bywa i 300km, ale to już z reguły trasa). Co doradzacie?

Dzięki z góry :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach