Skocz do zawartości

Recommended Posts

Bedzie. Mam taka sama tylko z Louisa :)

Dzięki. Sprzęt dostarczony i działa bez problemów.

Pozdrawiam.

Robert

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

za kilkanaście zeta możesz dać przekaźnik do załączania świateł dziennych. Zamyka dopiero po tym jak dostanie napięcie ładowania. Tanio i prosto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czytam tego tasiemca... i wreszcie koniec, ale nie widzę odpowiedzi na temat, czy można z jednego przekaźnika 541 (z dwoma stykami 87) podłączyć 1x gniazdo zapalniczki i 1x woltomierz?? Chcę mieć kontrolę nad ładowaniem i gniazdko (którego obecnie nie posiadam wcale)...

Jak dobrze rozumiem, to jeśli z jednego styku 87 podepnę woltomierz, a z drugiego gniazdko, to po zasterowaniu przekaźnika woltomierz wskaże napięcie, zaś gniazdko wypełni się prądem :shock:

1. Czy taki układ, może rzutować na poprawność wskazań woltomierza, po podpięciu do gniazdka jakiegoś odbiornika? (myślę że wskazanie będzie poprawne)

2. Mam starszy model ('96) po uruchomieniu stacyjki i silnika światła się same nie zapalają :P dopiero po przesunięciu suwaka (włącznika świateł pozycyjnych i mijania), czy można pobrać napięcie sterujące z włącznika świateł? (manetki prawej)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak

Tak

Tak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Rssta, Ty się jąkasz?

Ja?

Ja?

Ja?

Skąd!

S...

Były 3 pytania to odpowiedziałem.

Edit: Jak tak na spokojnie policzyłem to były nawet 4 pytania, a więc: tak, tak, tak, tak.

Edytowane przez rasta
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Czy taki układ, może rzutować na poprawność wskazań woltomierza, po podpięciu do gniazdka jakiegoś odbiornika? (myślę że wskazanie będzie poprawne)

być może na głupie pytania głupie odpowiedzi... nie mniej jednak samo: "tak" pozostawia niedosyt ;)

znaczy może rzutować (fałszować), czy będzie poprawne (nie sfałszuje)??

A swoją drogą, to w GS'ach światła mijania zapalają się po przekręceniu kluczyka?? Czyżby rozruch odbywał się przy zaświeconej żarówce mijania?? (rzeźnia)

Edytowane przez abwehry

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

być może na głupie pytania głupie odpowiedzi... nie mniej jednak samo: "tak" pozostawia niedosyt ;)

znaczy może rzutować (fałszować), czy będzie poprawne (nie sfałszuje)??

A swoją drogą, to w GS'ach światła mijania zapalają się po przekręceniu kluczyka?? Czyżby rozruch odbywał się przy zaświeconej żarówce mijania?? (rzeźnia)

Na czas rozruchu swiatła przygasają.

Tak jak pisze agresorek swiatla gasna. Podejrzewam, ze jest tam przekaznik rozwierno/zwierny (typowka). Jak kreci rozrusznik to swiatla sie rozłączają. Nie uwazam, zeby to byla rzeznia. W niskich temperaturach raczej zaleta. Zreszta moze i nie tylko w niskich. Zanim akumulator dostanie strzala zostaje wczesniej pobudzony do niewysilonej pracy. Takie moje zdanie.

Chcesz miec dobry pomiar napiecia z aku to tam sie podlacz. Moze nie bezposrednio ale grubym kablem wyprowadz sobie zasilanie i rozjedz sie np gdzies przy przy glowce ramy na kilka obwodow (skrzynka z bezpiecznikami i przekaznikami) - dodatkowe oswietlenie, GPS, voltomierz, gniazdo, olejarka itp. Dodatkowy obwod ma zawsze ta zalete, ze w razie czego mozna go odpiac od akumulatora zostawiajac oryginalna instalacje.

Edytowane przez Mutomb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

być może na głupie pytania głupie odpowiedzi... nie mniej jednak samo: "tak" pozostawia niedosyt ;)

znaczy może rzutować (fałszować), czy będzie poprawne (nie sfałszuje)??

No jak to była głupia odpowiedź? :(

Obciążenie wpływa na napięcie, ale Tobie tutaj (chyba) chodzi bardziej o zauważenie ew. nieprawidłowości, a na to pomiar powinien być wystarczająco dokładny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chcesz miec dobry pomiar napiecia z aku to tam sie podlacz. Moze nie bezposrednio ale grubym kablem wyprowadz sobie zasilanie i rozjedz sie np gdzies przy przy glowce ramy na kilka obwodow (skrzynka z bezpiecznikami i przekaznikami) - dodatkowe oswietlenie, GPS, voltomierz, gniazdo, olejarka itp. Dodatkowy obwod ma zawsze ta zalete, ze w razie czego mozna go odpiac od akumulatora zostawiajac oryginalna instalacje.

Racja! Nie pomyślałem o tym wcale...

No jak to była głupia odpowiedź? :(

Obciążenie wpływa na napięcie, ale Tobie tutaj (chyba) chodzi bardziej o zauważenie ew. nieprawidłowości, a na to pomiar powinien być wystarczająco dokładny.

Wcale nie głupia! Najwyżej zbyt błyskotliwa ;) i nie podołałem :P (piękny umysł itd.) Dzięki za zainteresowanie i pomoc RASTA!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No dobra. .. który to kabelek od lampy tylnej? Szaro czarny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaraz, zaraz,

Jakie masz kable?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

takie!!!

i generalnie za poźno

gsdakar0307electrik.jpg

Edytowane przez Marcin N
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ooo, plan rozbudowy warszawskiego metra?

Rozumiem, że przerywane w budowie ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×