Skocz do zawartości
MiKo

[2008] BMW F650GS.

Recommended Posts

DANE TECHNICZNE:

Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową

Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm

Pojemność 798 cm3

Moc znamionowa 52 kW (71 KM) przy 7,000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 25 kW (34 KM) przy 5,000 obr/min.)

Maks. moment obrotowy 75 Nm przy 4,500 obr/min (z redukcją mocy: 57 Nm przy 3,000 obr/min.)

Stopień sprężania 12.0 : 1

Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark

Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3

Osiągi/Zużycie paliwa

Prędkość maksymalna 185 km/h

Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.7 l/100 km

Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km

Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 91

Instalacja elektryczna

Alternator Alternator trójfazowy 400 W

Akumulator Typ 12 V / 14 Ah

Przeniesienie napędu

Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie

Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową

Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

Zawieszenie/Hamulce

Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie

Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, rury nośne O 41 mm, stabilizator widelca

Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.

Skok zawieszenia przód/tył 180 mm/170 mm

Rozstaw kół 1575 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92 mm

Kąt nachylenia główki ramy 64°

Koła Odlew aluminiowy

Rozmiar obręczy, przód 2.50 x 19"

Rozmiar obręczy, tył 3.50 x 17"

Opony, przód 110/80 - 19 59H

Opony, tył 140/80 - 17 69H

Hamulce, przód Jedna tarcza, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy

Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy

ABS Jako opcjonalne wyposażenie dodatkowe: System ABS BMW Motorrad (wyłączany)

Wymiary/masy

Długość 2280 mm

Szerokość (z lusterkami) 890 mm

Wysokość (bez lusterek) 1240 mm

Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 820 mm (obniżone zawieszenie 790 mm, wysokie siedzenie: 765 mm)

Szerokość kanapy, masa bez obciążenia Masa bez obciążenia 1,820 mm (obniżone zawieszenie 1,780 mm, wysokie siedzenie: 1,710 mm)

Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 119 kg

Masa sucha 2) 179 kg°

Dopuszczalna masa całkowita 330 kg

Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 237 kg (150 kg z obniżonym zawieszeniem)

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niedościgniony w swojej klasie, dzięki dynamicznemu, 2-cylindrowemu silnikowi o mocy 71 KM. Niska waga i komfort regulowanej wysokości kanapy zapewniają wyjątkową poręczność. Natomiast ABS i RDC dbają o maximum bezpieczeństwa. I to zarówno na drogach miejskich jak i w terenie. W 100% nie do powstrzymania.

Tyle bełkotu z BMW.

Generalnie jest to wykastrowana wersja F800GS

19_14.jpg19_13.jpg

19_12.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×