MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 24 Luty 2010 DANE TECHNICZNE: Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm Pojemność 798 cm3 Moc znamionowa 52 kW (71 KM) przy 7,000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 25 kW (34 KM) przy 5,000 obr/min.) Maks. moment obrotowy 75 Nm przy 4,500 obr/min (z redukcją mocy: 57 Nm przy 3,000 obr/min.) Stopień sprężania 12.0 : 1 Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3 Osiągi/Zużycie paliwa Prędkość maksymalna 185 km/h Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.7 l/100 km Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 91 Instalacja elektryczna Alternator Alternator trójfazowy 400 W Akumulator Typ 12 V / 14 Ah Przeniesienie napędu Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła Zawieszenie/Hamulce Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, rury nośne O 41 mm, stabilizator widelca Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. Skok zawieszenia przód/tył 180 mm/170 mm Rozstaw kół 1575 mm Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92 mm Kąt nachylenia główki ramy 64° Koła Odlew aluminiowy Rozmiar obręczy, przód 2.50 x 19" Rozmiar obręczy, tył 3.50 x 17" Opony, przód 110/80 - 19 59H Opony, tył 140/80 - 17 69H Hamulce, przód Jedna tarcza, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy ABS Jako opcjonalne wyposażenie dodatkowe: System ABS BMW Motorrad (wyłączany) Wymiary/masy Długość 2280 mm Szerokość (z lusterkami) 890 mm Wysokość (bez lusterek) 1240 mm Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 820 mm (obniżone zawieszenie 790 mm, wysokie siedzenie: 765 mm) Szerokość kanapy, masa bez obciążenia Masa bez obciążenia 1,820 mm (obniżone zawieszenie 1,780 mm, wysokie siedzenie: 1,710 mm) Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 119 kg Masa sucha 2) 179 kg° Dopuszczalna masa całkowita 330 kg Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 237 kg (150 kg z obniżonym zawieszeniem) Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 5 Wrzesień 2012 Niedościgniony w swojej klasie, dzięki dynamicznemu, 2-cylindrowemu silnikowi o mocy 71 KM. Niska waga i komfort regulowanej wysokości kanapy zapewniają wyjątkową poręczność. Natomiast ABS i RDC dbają o maximum bezpieczeństwa. I to zarówno na drogach miejskich jak i w terenie. W 100% nie do powstrzymania. Tyle bełkotu z BMW. Generalnie jest to wykastrowana wersja F800GS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach