Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam jeszcze jeden problem w moim GSie. Mianowicie świeci mi się cały czas kontrolka rezerwy, bez znaczenia ile jest paliwa w zbiorniku. Po zdjęciu kostki rezerwy ze zbiornika przestaje świecić, jednak po jej założeniu problem wkrótce wraca. Sprawdzałem styki wychodzące ze zbiornika, przy pełnym zbiorniku są zwarte. Ma ktoś pomysł co może być "nie tak"?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zawieszony pływak w dolnej pozycji. Wyciąg całą pompę i zobacz co da się zrobić, może tylko zasyfione ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyjmowałem pływak i wygląda na to, że nie wisi. Słychać klikanie przy obracaniu góra - dół. Nie widać samego pływaka, ponieważ jest zabudowany. Styki ma zwarte bez względu na pozycję w jakiej się znajduje... Trzeba chyba szukać samego pływaka...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może ktoś pomoże. Mam podobny problem że kontrolka cały czas się świeci... Najgorsze że nawet po odłączeniu białej wtyczki... Jakieś zwarcie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli się świeci po odpięciu pływaka to szukałbym jakiegoś zwarcia w zegarach albo po drodze do nich - innego wyjścia nie ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam inny problem. Mianowicie u mnie przestala sie swiecic kontrolka rezerwy. Dowiedzialem sie o tym jak braklo mi paliwa na autostradzie :-( . Wszystko poza tym dziala 100% tzn. pompa paliwowa i inne wskazniki i kontrolki na tablicy. Zanim zaczne co kolwiek rozbierac chce sie upewnic w kilku kwestiach:

  1. Czy jest osobny bezpiecznik na rezerwe? Raczej watpie zeby byl osobny obwod na tak "kluczowa" funkcje motocykla...
  2. Po przekreceniu kluczyka stacyjki zapala sie kilka diod tzn. od ABS, akumulatora i oleju (chyba nic nie ominalem). Nie zapala sie z pewnoscia kontrolka rezerwy. Czy to wlasciewie? Tez tak macie? Czy moze to oznaczac ze kontrolka jest przepalona?
  3. Kiedys rezerwa mi dzialala sprawnie. Czy uwazacie ze to raczej kontrolka czy plywak w pompie? Nie wiem z ktorej strony sie do tego zabrac... Kazda z nich skomplikowana. Wydaje mi sie ze najlepiej sprawdzic w pompie czy sie myle?
  4. W manual'u pisza zeby wyciagac pompe przy wylaczonym akumulatorze. Chodzi im o to zeby nie spowodowac iskry przy otwartym zbiorniku. Czy to faktycznie tak trzeba? Jesli odlacze akumulator, jak mam sprawdzic czy plywak dziala (styki sie zwieraja)? Jest jakis inny sposob czy bagatelizowac te przepisy bezpieczenstwa?

Planuje sie zabrac do tego w ten weekend. Bylbym wdzieczny za jakies wskazowki gdzie sie do tego zabrac.

z gory wielkie dzieki za podpowiedz.

pozdrawiam

Astravox

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może by tak na początek sprawdzić żaróweczkę, albo kabelki przy wtyczce ? ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja zazwyczaj gaszę tę cholerę tankując, żeby się zapaliła jadę kilka stacji dalej...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możesz po odpięciu wtyczki i wezyków sprawdzić omomierzem zanurzając w jakiś słoik z benzyną, oczywiście najpierw sprawdzić samą żarówkę.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem ten problem, bo zaśniedziały styki na oprawce żarówki rezerwy. Jak sugerują koledzy, zacznij od rozebrania zegara i przeczyszczenia styków, bądź wymiany żarówki.

Edytowane przez Artekles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy moglby mi ktos odpisac przynajmniej na pytanie 1 i 2 z mojego poprzedniego posta? To by mi znacznie ulatwilo sprawe. Z gory dzieki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie :)

Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy moglby mi ktos odpisac przynajmniej na pytanie 1 i 2 z mojego poprzedniego posta? To by mi znacznie ulatwilo sprawe. Z gory dzieki ������

Miałem z 2002 roku.

1. Nie.

2. Niewłaściwe. Powinna sie na chwile zapalić z innymi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mutomb, wielkie dzieki za odpowiedz. Teraz napewno zaczne sprawdzac od kontrolki. Jutro sie umowilem z kumplem w garazu na pifko i grzebanie :) Dam znac jesli cos ciekawego odkryje....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mam motka pod reka ale jak pamietam rezerwa sie nie zapala po przekreceniu stacyjki tak samo jak kontrolka drogowych.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Raby ma racje

Wysłane z garażu

Edytowane przez FALCON

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś oglądając filmiki na YT natknąłem się na nowe informacje:

Wersja przed liftem - rezerwa sie nie zapala ale temp wody i olej tak

Po lifcie (2 swiece) - rezerwa sie zapala ale olej juz nie? woda tez sie nie zapalila bo mial wylaczony zaplon

tylko nie dosc ze to nie dakar to i nie 2002

Edytowane przez raby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×