Skocz do zawartości
jackx

jackx's-oiler ;)

Recommended Posts

potrzebuję otwierać zawór co ok 3-5 minut na 2-4 sekundy..

Kary, musisz zmniejszyć pojemność C3 tak ze 3-4 krotnie. Poza tym zastosować wielką rezystancję na czas wyłączenia aby ten kondensator ładował się odpowiednio długo - poeksperymentuj. Przydaje się do tego płytka uniwersalna bo można sobie przekładać elementy. Sorki, że tak późno ale jakoś mi umknął post. Tez będę zmieniał wtryskiwacz na wydajniejszy elektrozawór. Zamiast ograniczać czas otwarcia do 2s można jeszcze wstawić zwężkę na przewodzie olejowym i otwierać np na 10- 20 s.

myślę raczej o liczniku motogodzin z diodą, która będzie się zapalać informując o konieczności smarowania.

4. Smarowanie uruchamiane będzie przyciskiem-przerywaczem

Kolego leff.... uważam, że przekombinowałeś zdecydowanie za mocno :D polecam drogę którą wybrał Kary. Pompka nie jest do niczego potrzebna - grawitacja i wibracje robią swoje. Zobacz, że zmieniłeś założenia, żeby tylko pozostać przy tej pompce - moim zdaniem to bład. Wydajny elektrozawór i sterownik to jedyne dobre wyjście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kolego leff.... uważam, że przekombinowałeś zdecydowanie za mocno :D

Jackx, przez weekend miałem troszkę luzu i możliwość bliższego kontaktu z zielonymi flaszkami pełnymi złocistego płynu. Pełen relaks. Dzisiaj zszedłem "na dymka" do garażu i zgadzam się (zanim przeczytałem Twojego posta :D ), że przechytrzyłem. Wydumałem inne rozwiązanie: z elektrozaworem i bez elektrycznej pompki. Pomyślę nad doświadczeniami Twoimi i Karego1610.

Nadal jednak nie mam odpowiedzi na pytanie: czy są jakieś przeciwwskazania, żeby smarowanie szło na przednią zębatkę, zamiast na tylną?

:beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezeli chodzi o smarowanie przedniej zebatki. Wydaje mi się, że smarowanie przedniej zębatki nie będzie dobrym rozwiązaniem. Olej, który będzie smarował łańcuch może być siłą odśrodkową rozrzucany po obudowie przedniej zębatki. Tam również będzie się zbierał kurz, piach, który wymiesza się z olejem i będzie tam wielki syf. Myślę, że to jedyny powód aby smarowanie zrobić na tył.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki Centrino. Faktycznie jakiś czas temu zdjąłem obudowę przedniej zębatki i to co tam znalazłem przyprawiło mnie i zdumienie. Po wyczyszczeniu ustrojstwa motocykl ważył z 500 kg mniej :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powiedzcie mi prosze, bo wlsnie zabieram sie za produkcje 1szt olejarki, skad wziasc ta kapilarke na koniec ukladu??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O widzisz o tym nie pomyslalem. Mam nawet wezyk od pompy diesla do wtryskiwaczy. powinien sie nadac

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak od common rail'a to będziesz mógł nawet 1600 atmosfer na łańcuch dawać i wytrzyma ;) To by było olejenie :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak, przewod wytrzyma ale plastikowe wezyki juz raczej nie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×