Skocz do zawartości
ahela

Dodatkowa osłona napędu

Recommended Posts

Można można, wszystko można, a w nadmiarze to i wódka szkodzi , :-P ale ja jestem zadania że na takie ustrojstwo naprawdę warto kasę wydać, tym bardziej jak jeździ się dużo i poza asfaltem, a sprzęt jest w garażu na kilka lat. ;-) :beer:

Na kilka lat ... ? Ciekawe , ciekawe .

Edytowane przez komir

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na kilka lat ... ? Ciekawe , ciekawe .

Ale reszra się zgadza? :-P :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po krótkiej analizie " tego cuda" mam pytanie do użytkowników scota,jak ta maszyneria zachowuje się na postoju w sensie,czy np nie kapie olej ? Na logikę powinno kapać tylko podczas jazdy.Spotkałem się z różnymi opiniami w necie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....już Cię lubię Doodek :) Wnioskuję,że "kapanie" u niektórych delikwentów,wynikało po prostu z wadliwego sprzętu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dokładnie, ze względu na to jak działa to ustrojstwo to nie ma mowy, żeby prawidłowo podłączone i niewadliwe kapało jak silnik nie pracuje

(no chyba, że "na postoju" ma się rozumieć "jak stoi na włączonym silniku" - pytanie tylko jak długo stoi żeby kapanie było upierdliwe - zawsze można przekręcić dozowanie na absolutne minimum)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak byś zostawił na włączonym silniku na godzinę, to jasne, że nakapie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak byś zostawił na włączonym silniku na godzinę, to jasne, że nakapie ;)

....szkoda paliwka :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....szkoda paliwka :beer:

no właśnie, dlatego "nie kapie" ;)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pytanie,do użytkowników zestawów do smarowania łańcucha.Chodzi mi o dokładne umiejscowienie końcówki z której kapie olej na łańcuch,no właśnie na łańcuch,czy na zębatkę ???? Pomóżcie,niedługo będę montował zestaw i wiem,że od precyzji dużo zależy.Instrukcja jest mało precyzyjna,a od dokładności zależy prawidłowe działanie.Może macie jakieś w miarę dokładne zdjęcie,żeby to zobrazować....ach jeszcze potwierdźcie,czy spadająca kropla oleju na minutę sprawdziła się u was,oczywiście mówimy o optymalnych warunkach,czy metodą prób i błędów ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na tej zasadzie

7109960_1.jpg

Olej na zębatkę.

W Twinie kolegi przy zastosowaniu dedykowanego oleju ustawienie na minimum jest najodpowiedniejsze, łańcuch nasmarowany a felga przyzwoicie czysta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×