Skocz do zawartości

Recommended Posts

Płyta akcesoryjna chyba Touratecha z narzędziówką, ot taki bajer..

A motocykl sprzedaje się już jakiś czas (być może to wina ceny), ktoś kiedyś o niego pytał, ale na podstawie zdjęć niewiele i wtedy można było wywnioskować, pytający porzucił temat, a nikt z nas interesu nie miał żeby o dodatkowe zdjęcia prosić, bo i po co? :roll:

Jak dostaniesz foty to podlinkuj przyjrzymy się i może coś więcej powiemy. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co tu mówić wiele - ten motor czeka na swojego amatora. Jest jak na polskie przyzwyczajenia zwyczajnie drogi i za dobrze wyposażony. :)

Jeśli masz chętkę na Dakara i masz tyle floty - jedź, obejrzyj, pewnie wrócisz z motkiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problem jest w tym, że nie jestem raczej w stanie go sam sensownie ocenić, nie jestem niestety znawcą w tym temacie. Do tej pory miałem (właściwie jeszcze mam) tylko DRZ-te. Poza standardowymi czynnościami serwisowymi nic w nim nie musiałem robić.

Jest jeszcze sprawa odległości. Z Bydgoszczy do Kłodzka jest 360 km. Jakbym w jakmiś stopniu był przekonany, że warto jechać to nie ma problemu. W sumie DRZ-te też przywiozłem z Krakowa...

Z ogłoszenia wynika, że Dakar był kupiony w polskim salonie i serwisowany w ASO. Przebieg jest więc raczej prawdziwy. To mnie w sumie skłoniło do zainteresowania się tą ofertą. Kasa mieści się w moim budżecie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakar wygląda nawet nawet, choć igiełką nie jest, ale prawdopodobnie użytkowany zogdnie z przeznaczeniem więc kilka lekkich "blizn" ma. Akcesoryjne wydechy Remusa - może palić nieco więcej jak na oryginałach, niekoniecznie lepiej pracować (w sensie dźwięku).

Ma kilka dodatków TT, jest drogi, ale może warty swej ceny, jeśli wszystko z nim jest ok.

Ma nowe opony to +, dodatki też na +, w tej cenie wg mnie powinien mieć też kufry boczne - ale raczej nie ma, reszta jak na te zdjecia nie budzi zbytnich zastrzeżeń.

Jechać, ogladać, zbić cenę i kupić ;-) :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za te pieniądze +2000 i masz Twina, jeżeli Cię interesuje :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za te pieniądze +2000 i masz Twina, jeżeli Cię interesuje :)

No nie kolega zdecydowanie szuka Dakara jak wyszło w przywitalni, a twin to wiesz.... :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co twin, co twin ... ;-)

a motocykl - ładny, choć mimo wszystko trochę drogi

Edytowane przez tomekm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za te pieniądze +2000 i masz Twina, jeżeli Cię interesuje :)

Rozumiem, że chodzi Ci o 650 Twina. Wydaje mi się, że jest mniej terenowy niz Dakar, a zalezy mi na w miarę sprawnym poruszaniu się w terenie (np. z przodu ma koło 19) no i siedzenie ma też niżej (duży minus dla mnie, mam 192 cm).

Edytowane przez LosTerenos

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

khm, myślę, że dzielność terenowa małego twina i dakara jest wbrew pozorom dość podobna. To nie są motocykle do ciężkiego terenu :-) Natomiast - co do wzrostu - masz rację, na Dakarze będzie wygodniej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

khm, myślę, że dzielność terenowa małego twina i dakara jest wbrew pozorom dość podobna. To nie są motocykle do ciężkiego terenu :-) Natomiast - co do wzrostu - masz rację, na Dakarze będzie wygodniej.

Dokładnie, różnica w terenie będzie znikoma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No nie kolega zdecydowanie szuka Dakara jak wyszło w przywitalni, a twin to wiesz.... :-)

Właśnie, co twin, co twin... ;)

Nie każdy może jeździć 800-tką ;)

:beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a tak wogole... to maly twin jest zajebisty :-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a tak wogole... to maly twin jest zajebisty :-)

No nie wiem... mnie wydał się nieco... bez duszy.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No nie wiem... mnie wydał się nieco... bez duszy.

Zależy kto co lubi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akcesoryjne wydechy Remusa - może palić nieco więcej jak na oryginałach, niekoniecznie lepiej pracować (w sensie dźwięku).

Zwróciłeś moją uwage na dźwięk. Słyszałeś Remusy na żywo? Znalazłem w sieci filmik z Remusami:

i porównując je do standardowego wydechu Remusy jakoś do mnie nie przemawiają. Wolałbym chyba standardowe (ale te również słyszałem tylko na filmie).

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moje 192 cm mówią NIE Twinowi :)

Ten argument, faktycznie przemawia na nie, ale jeżeli chodzi o resztę, to ja już bym nie wrócił do poprzedniego modelu.

Jednak cena z przedstawionego ogłoszenia jest spora.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwróciłeś moją uwage na dźwięk. Słyszałeś Remusy na żywo? Znalazłem w sieci filmik z Remusami:

i porównując je do standardowego wydechu Remusy jakoś do mnie nie przemawiają. Wolałbym chyba standardowe (ale te również słyszałem tylko na filmie).

Twin-iaków nie słuchaj oni Dakarem nie jeździli :-P :beer: każdym motocyklem można prawie wszystko tylko po co się męczyć :-P uważam, jak zresztą Vengosh zauważył, że Dakar jest lepszy od 8setki do powyżej opisanych wymagań, a co dopiero mamy tu mówić o małym Twinie? ;-)

Wg mnie stosowanie akcesoryjnych wydechów do pierdzącego f650gs mija się z celem :roll: ale jak wiadomo ja się nie znam :-D

ale wydechy zawsze można odsprzedać jeśli już zamontowane są i odzyskać trochę zainwestowanej kasy, poza tym pamiętam Dakara na sebringach, który wg mnie aż tak pięknie nie gadał :roll: za to palił 6l/100km przy normalnej jeździe wedle danych właściciela :roll: więc chyba nie warto ;-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twin-iaków nie słuchaj oni Dakarem nie jeździli :-P :beer: każdym motocyklem można prawie wszystko tylko po co się męczyć :-P uważam, jak zresztą Vengosh zauważył, że Dakar jest lepszy od 8setki do powyżej opisanych wymagań, a co dopiero mamy tu mówić o małym Twinie? ;-)

Wg mnie stosowanie akcesoryjnych wydechów do pierdzącego f650gs mija się z celem :roll: ale jak wiadomo ja się nie znam :-D

ale wydechy zawsze można odsprzedać jeśli już zamontowane są i odzyskać trochę zainwestowanej kasy, poza tym pamiętam Dakara na sebringach, który wg mnie aż tak pięknie nie gadał :roll: za to palił 6l/100km przy normalnej jeździe wedle danych właściciela :roll: więc chyba nie warto ;-)

Pierwsze primo:

Dakarem jeździli :)

Po drugie primo:

GSem w moim przypadku lepiej niż dakarem :)

Po trzecie.... primo:

Twinem jeździ mi się fajniej niż GSem,

Motocykle używane bardziej szosowo, niż offowo. Lasu wielkim offem bym nie nazwał, ale wszystkie sobie radzą :)

Tak więc kult 800-tki, to mit :D

:beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakara kupuj Dakra :]

rozumiem, że do offa masz DRZ E, a Dakar na szutry i w dalsze traski? :)

Niestety nie, przeczytaj mój post w Przywitalni. Nie dam rady finansowo, z bólem serca muszę sprzedać DRZ-te :(

Edytowane przez LosTerenos

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ok nadrobiłam lekturę ;)

no to szkoda DRZ - ale cóż, życie - kwestia potrzeb.

pociesze Cię, gdybym miała nadwyżkę gotówki, to kupiłabym dakara jako drugie moto :> a DRZ wtedy zamieniła na lekkie enduro... ale póki co - mam swój złoty środek :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×