Skocz do zawartości
Dave

[S] Sprzedam F650GS ABS 2002

Recommended Posts

Kto czyta, ten wie ;) że zmieniam maszynę, więc niebieski rumak szuka nowego właściciela :)

Sprowadziłem go jesienią 2011 z Niemiec z przebiegiem <34000 nakręciłem ok 7,5 tysiąca (więc aktualnie ~41000).

Kolor niebieski (titan blau), wysokość 'standardowa'. Badania techniczne ważne do 8.01.2014.

Wyposażenie:

-ABS (oczywiście z możliwością odłączenia)

-przewody hamulcowe w oplocie

-handbary

-podgrzewane manetki

-stelaże kufrów bocznych

dołożyłem:

- stelaż kufra centralnego

- podwyższenie kierownicy Touratech 35mm (bez zmiany przewodów hamulcowych)

Kupowałem go ze świeżo zmienionym napędem (zębatki, łańcuch i podobno absorbery - chodzi o te gumy w kole)

Po zakupie zrobiłem:

- oczywiście wymieniłem olej i filtr oraz filtr powietrza

- nowa opona Anakee2 na tył

- klocki hamulcowe (tył ma praktycznie nowe)

- łożyska i uszczelniacze przedniego koła

- łożyska główki ramy

- olej w lagach i uszczelniaczeowych (z wymianą gumek)

- oczyszczenie zacisków hamulców

- wymiana płynów hamulcowych

- naprawa pomp hamulcowych

- kontrola luzu zaworów (sprawdzałem jesienią i nie wymagały regulacji)

Wszystkie filtry / części oryginalne.

Do zrobienia (albo zrobię przed sprzedażą, albo będę bardziej skłonny do negocjacji ceny :D ):

- czujnik ciśnienia oleju jest do wymiany.

- do wypolerowania lewy tłumik (prawym zająłem się w ramach "zimowych wieczorów")

Cena wywoławcza: 12953PL

Jeżeli pójdzie do użytkownika forum: dorzucę kit do wymiany filtra oleju (filtr + uszczelki), klocki na przód... i coś tam się może jeszcze znajdzie ;)

Jak go w końcu umyję, to zrobię zdjęcia i puszczam na aledrogo :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moto sprzedane, ale zostaje na forum :)

Admin proszony o zamknięcie tematu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Daleko poszedł, jeżeli można wiedzieć :)? Nadal Wawa :)?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Admin proszony o zamknięcie tematu.

Tak przy pierwszej stronie ???

A gdzie komentarze nie na temat, aby temat był kompletny ??? ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak tak dalej pójdzie to z męskiej czesci forum jeżdżących na GS pozostanie tylko Ven, PDab i GsDakar :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak tak dalej pójdzie to z męskiej czesci forum jeżdżących na GS pozostanie tylko Ven, PDab i GsDakar :)

No i Alik na KaTMenie - w ofercie "na zawsze" ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Daleko poszedł, jeżeli można wiedzieć :)? Nadal Wawa :)?

Tak. W-wa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak tak dalej pójdzie to z męskiej czesci forum jeżdżących na GS pozostanie tylko Ven, PDab i GsDakar :)

Niech Admin nie panikuje ;) ja się w bieliznę nie przebieram :D przecież dalej mam GSa. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niech Admin nie panikuje ;) ja się w bieliznę nie przebieram :D przecież dalej mam GSa. ;)

No tak .... , ale damskiego się pozbyłeś ;) :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak przy pierwszej stronie ???

A gdzie komentarze nie na temat, aby temat był kompletny ??? ;)

No dobra... będą komentarze :)

Podczas oględzin w serwisie BMW okazało się, że nie działa ABS tylnego koła. Po stosownej obniżce ceny i zrealizowanej transakcji zadeklarowałem pomoc w poszukiwaniu problemu (obstawiam zakłócenia przez opiłki ze zjechanych wcześniej klocków). Jeżeli ktoś pamięta dobry wątek o ABS, który może się przydać, to może go tu śmiało umieścić jako komentarz :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Eeee... nie dział ABS, a działa prędkościomierz i to przez opiłki ?? ;)

EDIT:

Podczas oględzin w serwisie BMW okazało się, że nie działa ABS tylnego koła

Jaki ja byłbym bogaty gdyby mi płacili TYLKO za stwierdzenie, że coś jest zepsute ;)

Normalnie to płacą za naprawę, ale ...... BMW zna się na rzeczy połowicznie ?? ;)

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Eeee... nie dział ABS, a działa prędkościomierz i to przez opiłki ?? ;)

Tak samo zareagowałem w serwisie :)

Odpowiedź była taka, że tam są 2 czujniki (w 1 obudowie) o różnej czułości. Była też wersja, że prędkościomierz może brać impulsy z przedniego koła (na to się mocniej zdziwiłem).

Z kolei mi się zgadza w czasie zdarcie klocków z ostatnim wspomieniem kiedy załączył mi się ABS.

Tak czy inaczej muszę wygrzebać wątki z forum. Zacznę od przeczyszczenia, bo to na pewno nie zaszkodzi, a potem ewentualnie będzie podróż w górę i przegląd instalacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odpowiedź była taka, że tam są 2 czujniki (w 1 obudowie) o różnej czułości. Była też wersja, że prędkościomierz może brać impulsy z przedniego koła

Aha - i to powiedzieli w BMW ?? :shock:

Trzeba ich dodać do "niepolecanych" - z taką wiedzą to się nie dziwię, że nic dobrze nie potrafią naprawić :oops:

I to w BMW :hammerpc:

EDIT: jak tam będziesz jeszcze kiedyś to im powiedz żeby się zapisali na forum F650GS - pomożemy. Jak mawia Paweł - jak coś nich pytają ;)

Edytowane przez Jarek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo to są wymieniacze, a nie naprawiacze :)

A diagnoza, to insza inszość. Są diagramy diagnostyczne i jedzie się bez pomyślunku. Bo po co mysleć - klient zapłaci ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo to są wymieniacze, a nie naprawiacze :)

;)

Zeby coś wymienić to trzeba wiedzieć co, a do tego trzeba mieć elementarną wiedzę - no chyba, że wymieniamy np. od kierownicy aż trafimy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podczas oględzin w serwisie BMW okazało się, że nie działa ABS tylnego koła.

Może ktoś opisać jak to sprawdzili w tym BMW ? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dave - dzięki za motocykl

mygosia - dzięki za gratulacje :)

Z abs'em tylnego koła będziemy musieli zdiagnozować co i jak - ale wierzę, że jak się nim dobrze zaopiekuję to będzie działał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może ktoś opisać jak to sprawdzili w tym BMW ? ;)

Krótki rozpęd -> hamulec do oporu -> koło zablokowane.

Pisząc to przypomina mi się informacja, że test ABS to jazda min 10 sek. z prędkością powyżej 30 km/h (info z repair manual). Czy to jest "pułap" aktywacji ABSu, czy to dotyczy wyłącznie diagnostyki po resecie komputera?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To można się spodziewać, że ABS jest oki ;)

BMW powinno wyrównać Twoje straty :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i jest druga strona... i po co się było martwić, że wątek za krótki? :D

To można się spodziewać, że ABS jest oki ;)

BMW powinno wyrównać Twoje straty :lol:

Jest Jarek, jest diagnoza :beer:

...ale może byś coś podpowiedział?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to zamykamy czy jeszcz troche popitolicie? :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

właściwie, to możemy jeszcze popitolić. Komuś może się kiedyś przydać informacja co z tym ABSem :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Agata ma chyba jest ten sam problem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×