Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć i czołem, mam na imię Michał, 21 lat, prawko od 18 roku życia, do tej pory jeździłem skuterem. Studiuję w Białej Podlaskiej Budownictwo, natomiast moim rodzinnym miastem jest Hajnówka. Na moje motocyklowe marzenia mam 8 500 pln. Wydałem w ostatnim tygodniu razem około 4 tyś na ciuchy, w motorismo w Warszawie. Teraz zaczynam szukać sprzętu, a podoba mi się marka BMW i f 650gs. Nie jestem zdecydowany co do motocykla, co się trafi to będzie, ważne żeby w dobrym stanie technicznym. Najbardziej interesuje mnie Suzuki GS 500 oraz Honda CB 500 (nią jeździłem raz). Kwota 8500 to kwota w której muszę się zmieścić, tzn motor, przegląd, wymiany eksploatacyjne na początek. Nie wykluczam motocykla z Niemiec. Wtedy dołożę do ogólnej kwoty za koszty rejestracji ten tysiąc itp.

A, na GS'a BMW nakierował mnie film z YT co był na JoeMonsterze o podróżowaniu motocyklem.

Czy GS 650 jest w moim zasięgu ?

P.S. Czy już zaczęliście sezon ? Mi się taaaaak chce motocykla kiedy widzę taką wiosenną pogodę ! Serce się kraje, dusza wyje!

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hejka, Piękna okolica. Coś na pewno się znajdzie. Pytaj chętnych do odpowiedzi znajdziesz na tym forum :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj.Gs to raczej w tej kwocie nie za bardzo.Raczej rozejrzałbym się za starszym modelem F 650 Można znaleźć zadbane egzemplarze nawet sporo poniżej tej kwoty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam, źle napisałem. Pomyślałem w sumie ile mam i wychodzi że mam 10 tyś, ale jeśli z Niemiec to i przerejestrowanie musi się zmieścić w tej kwocie. Co do moich okolic to mogę podskoczyć do Siedlec, tam w motogryfie mają dwa f650. Ale już raz byłem tam, oglądałem CB 500, wyceniona na 6500 a warta była góra 5000 - sprowadzony z Włoch, 30 tyś przebiegu, rdza gdzie się da a spod głowicy uszczelka sylikonowa wystawała...