Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć mam pytanie i pewne przepuszczenia potrzebuje Waszej diagnozy. W motocyklu BMW Dakar 650 2003r. jest ładowanie na niskich obrotach 13.8-13.9 (jest stałe , nie waha się jeśli nie zwiększa się obrotów), wraz z dodawaniem obrotów ładowanie maleje! do 11.8-11-9. Co obstawiacie? Diagnostyki cześć dalsza, pomiar przed regulatorem na wyjściu z alternatora miedzy 28.8- 48/50 (wiadomo prąd zmienny) na każdym kablu tyle samo. Inne elementy do układanki: rozładowany akumulator, możliwe że uszkodzony (nie na tyle by dać radę uruchomić silnik - ledwo ledwo ale daje). Dodatkowo motor ma "zawieszone" wskazówki prędkościomierza i obrotów (to jakiś znak?), które nie odwieszają się po ponownym uruchomieniu ani podczas jazdy. Tle możliwe był do zdiagnozowania. Motocykl jeździ nie gaśnie i mimo powyższego daje się ponownie odpalić. Wydaje mi się iż znam odp. na powyższe ale póki co nie chce sugerować odpowiedzi - chciałby raczej zweryfikować swoje przypuszczenia. Wielkie dzięki za wasze podpowiedzi - przypuszczenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Regulator a w konsekwencji pdpd rowniez akumulator.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja obstawiłem regulator napięcia co w konferencji doprowadziło do zdechnięcia akumulatora. Zastanawiają mnie jeszcze "zawieszone zegary" - czy to objawy zbyt słabego akumulatora? Czy może awaria? Kontrolki świecą w czasie jazdy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja obstawiłem regulator napięcia co w konferencji doprowadziło do zdechnięcia akumulatora. Zastanawiają mnie jeszcze "zawieszone zegary" - czy to objawy zbyt słabego akumulatora? Czy może awaria? Kontrolki świecą w czasie jazdy.

Wszystkie kontrolki świecą czy podświetlenie zegarów? Światło stopu działa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystkie kontrolki świecą czy podświetlenie zegarów? Światło stopu działa?

Wszystko ok, za wyjątkiem zawieszonych zegarów. Stop działa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Objawy mam identyczne, na wolnych ładuje tak 13,4 -13,5, na wysokich spada w okolice 12, udało,sie nawet przejechać z 5 km na naładowany do pełna aku, potem było pchanko,;) byłbym wdzięczny za podpowiedź co pomogło, czy faktycznie regulator czy coś w kablach jeszcze?.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×