zbik 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Jeżdżę na BRIDGESTONE TRAILWING TW 101, jest to opona szosowo terenowa, ale z racji tego, że częściej jeżdże po asfalcie, to kostka wyciera się nierówno. Chciałem ją teraz zmienić, ale zastanawiam się na co? Biorę pod uwagę BATTLEWING BW501. Czy ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami w tym temacie? Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 bierz Michelin Anakee 2 ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Jeżeli w 90% jeździsz po asfalcie to posłuchaj Doodka, będziesz zadowolony! 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Jeżdżę turystycznie ze zdecydowaną przewagą " czarnego " Mam założone właśnie BRIDGESTONE BATTLE WING i sprawują się bardzo dobrze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Kiedyś dawno temu jeździłem na Bridgestonach po zmianie na Micheliny Anakee 2 motor prowadził się zupełnie inaczej ze wskazaniem na Anakee. Różnica była zastraszająca, do tamtej chwili nie zdawałem sobie sprawy z tego że zmiana opon może tak wiele zmienić w charakterystyce motocykla. O tamtej pory zjeżdżam 4 komplet Anakee i jestem zadowolony. Bardzo! 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Kiedyś dawno temu jeździłem na Bridgestonach po zmianie na Micheliny Anakee 2 motor prowadził się zupełnie inaczej ze wskazaniem na Anakee. Różnica była zastraszająca, do tamtej chwili nie zdawałem sobie sprawy z tego że zmiana opon może tak wiele zmienić w charakterystyce motocykla. O tamtej pory zjeżdżam 4 komplet Anakee i jestem zadowolony. Bardzo! Hmm,z tego co widzę,to masz osiemsetkę,czyli w oryginale z tego co wiem były założone japońce.Powiadasz,że zmieniłeś na żabojady i trakcja się poprawiła ? Pytanie,czy lepiej w terenie,czy na asfalcie,czy ogólnie gut ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Ja w F650GS miałam przy zakupie Metzelery Tourance i zmieniłam na Anakee 2 i było genialnie. W 800 mam Pirelli Scorpion Trial i chyba już myślę o wymianie na Anakee 2 ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 (i robi się drugi never ending wątek o oponach ;) ) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Hmm,z tego co widzę,to masz osiemsetkę,czyli w oryginale z tego co wiem były założone japońce.Powiadasz,że zmieniłeś na żabojady i trakcja się poprawiła ? Pytanie,czy lepiej w terenie,czy na asfalcie,czy ogólnie gut ? W 800 miałem Micheliny fabrycznie! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 (i robi się drugi never ending wątek o oponach ;) ) Fajnie, że ktoś chce gadać ze mną w środku nocy :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 W 800 miałem Micheliny fabrycznie! No to różne zakładali. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pepsi001 61 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Miałem podobny dylemat (90% asfalt - 10% teren). Zakupiłem ContiTrailAttack i jestem bardzo zadowolony. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 ....czyli szuter,czarne nie ma znaczenia,żabojady górą :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Był taki okres że 2 motocykle odbierane jednego dnia miały opony różnych producentów. (Bridgestony i Micheliny). Moja historia którą przytoczyłem dotyczyłą poprzedniego motocykla VStrom 650. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Przy kolejnej wymianie pomyślę o Anakee 2,skoro macie pozytywne doświadczenia. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Wtedy możesz już nie kupić Anakee 2, teraz produkują 3 generację, ma bardziej lajtowy bieżnik, nie mam z nią doświadczeń! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Ok,na ten sezon jeszcze mam z główki wymianę.Ciekawe właśnie,czy trójka też będzie cieszyć się dobrą opinią.Do przyszłego sezonu,ta fascynująca zagadka pewnie się wyjaśni :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 574 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 Myślę, że będę zmuszony sprawdzić to "organoleptycznie" :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2013 trójka jakos mi się tak nie podoba.. jak zajeżdżę skorpiony to pomyśle o anakee2. no chyba że testy organoleptyczne jeziera mnie przekonają ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 W swojej eFce miałem Continentale TrialAtack, teraz już jest z oznaczeniem 2. Opona super i na deszcz i na suchy asfalt. Bardzo polecam. Obecnie jeżdżę na Dunlopach. Też bardzo dobre gumy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 Doodek dobrze szepcze Anakee 2 o ile są jeszcze do kupienia ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
olacka 29 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 BRIDGESTONE BATTLE WING BW 501- mam tą oponę i nie polecam. Na ciepłym jest ok, ale w niższych temperaturach nieprzyjemnie zaskakuje W Polsce Battlewing nie cieszy się niestety zbyt dobrą opinią. Wynika to głównie z niezbyt dobrego zachowania opony w chłodnych i mokrych warunkach jakie dosyć często się zdarzają w Polsce. http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=BRIDGESTONE&Model=BATTLEWING%20BW%20501&typ=MOTOCYKL Chce zmienić na Trail Atack. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 756 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 (edytowane) anakee sprawdzają się rewelacyjnie i są trwałe jeżdżę w zakresie temperatur od -3º do ponad 35, nieważne czy mokro czy sucho. 90% tras to asfalt. przejechałem na nich ponad 20.000km i wciąż mają się dobrze, a nie oszczędzam na oponach, bo jestem świadom, że od dobrej opony może zależeć moje życie Edytowane 25 Kwiecień 2013 przez Marcin N 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
marycha 506 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 W zeszłym roku wymieniałem (po wcześniejszej "analizie" testów, opinii, itp) opony w mojej ST. Anakee 2 wypadały najlepiej (porównywalne do Tourance). Ponieważ Anakee nie mają odpowiedniej opony na przód STeka, dałem je na tył, a na przód Scorpiona. Nie mam jeszcze zbyt dużego doświadczenia w jeździe, ale do tej pory ten zestaw nie zawiódł mnie. Nie było żadnych niespodzianek, uślizgów (jedynie w polu na błocie ;)) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2013 posłuchaj wyznawców Anakiii :-D miałem w GS-ie i dawała radę poza czornym. Teraz nawet nie wiem co mam w Suzi, ale wiem, że to nie są Anaki i wiem że będę je zmieniał :lol: na Anakiii oczywiście ;-) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach