Skocz do zawartości
alik

BMW 800 GS Adventure - nowość 2013

Recommended Posts

Z tego co wyczytałem w kwestii przedniego zawieszenia nic się nie zmieniło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja tylko widziałam na zlocie w Żegiestowie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wyrobisz sobie własną opinię a to chyba najlepsze ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta z Żegiestowa była po ślizgu i ucierpiał górny plastik. Co to za ADV który nie ma górnego gmola. Jak będę dziś w BB to mogę zapytać TomekS jaka jest różnica w jeździe , ale szału bym się nie spodziewał. Z tymi nowościami to jest tak że na początku wydaje się że różnica jest spora, ale po kilku kilometrach już tego nie widać. Tak było z moją subiektywną oceną LC

No to i ja miałem okazję przejechać się LC i muszę przyznać że sprawnie się prowadzi. Jazda tak jak lubię , niespieszna , emerycka, ale jak trzeba to pokazuje pazur . Pierwsze co się rzuca w oczy to mnogość informacji w porównaniu do mojego który pod tym względem jest minimalistyczny. Odpalenie , dźwięk silnika mi odpowiada, jedyne na co narzekał em całą drogę to kierunkowskazy, dla mnie strzał w stopę, kompletnie wybijało mnie to z rytmu jazdy. Największa różnica to szybkość reakcji na gaz , podczas jazdy trzeba użyć trochę więcej siły aby zainicjować skręt, może to specyfika opon . Podczas jazdy bocznymi drogami zaskoczyła mnie pewna niestabilność przy przejeździe przez luźną nawierzchnię powstałą przez żwir naniesiony na asfalt, dotyczy to ucieczki tylnej opony. Już na autostradzie , osiągnięcie 200 zajmuje moment, mimo skromnej ochrony da się jechać. Bardzo podobają mi się lusterka. Teraz pora na test w jeździe z pasażerem.

PozdrawiaM

Tego z pasażerem testu nie było , za to odebrałem swój motocykl po serwisie i poczułem się jak w domu, mało tego w wyniku regulacji odzyskał wigor.

PozdrawiaM

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zasadniczo różnica dla kierowcy to lepsza osłona przed wiatrem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm, właśnie zastanawiam się który ma być następcą...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm, właśnie zastanawiam się który ma być następcą...

idź na całość.... kup obydwa ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwykłą osiemsetą nie jeździłem więc nie mam porównania.

Wrażenia z jazdy? Hmm... jak dla mnie to petarda! Zwija się z każdego biegu, wyprzedzanie nie sprawia trudności, hamulce też działają więc spoko :) Przy wyższych obrotach wydech dzwoni jak jakaś puszka ale dla mnie to nie robi.

Wygląd? - pierwsze wrażenie WooooW ale duży motur! Do momentu jak usiadłem w siodle. Fakt jest wyższy niż zwykła 800 ale jak dla mnie w sam raz. Generalnie prezentuje się wyśmienicie jedyne co nie przypadło mi do gustu to szeroka dupa przez powiększony zbiornik paliwa.

2013-06-21+18.00.20.jpg

2013-06-21+17.35.15.jpg

2013-06-21+17.58.51.jpg

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

idź na całość.... kup obydwa ;-)

eeee, wolę jakieś "pojemność 400" na krzaki do sponiewierania jako drugi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

eeee, wolę jakieś "pojemność 400" na krzaki do sponiewierania jako drugi :)

Najbardziej popularne 400 to nazywany przez forumowiczow ADVrider.pl "zolty kondon". Trafilem?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najbardziej popularne 400 to nazywany przez forumowiczow ADVrider.pl "zolty kondon". Trafilem?

Jak będzie to pokażę w "odmieńcach", na razie poszukiwania nieśpiesznie trwają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwykłą osiemsetą nie jeździłem więc nie mam porównania.

Wrażenia z jazdy? Hmm... jak dla mnie to petarda! Zwija się z każdego biegu, wyprzedzanie nie sprawia trudności, hamulce też działają więc spoko :) Przy wyższych obrotach wydech dzwoni jak jakaś puszka ale dla mnie to nie robi.

Wygląd? - pierwsze wrażenie WooooW ale duży motur! Do momentu jak usiadłem w siodle. Fakt jest wyższy niż zwykła 800 ale jak dla mnie w sam raz. Generalnie prezentuje się wyśmienicie jedyne co nie przypadło mi do gustu to szeroka dupa przez powiększony zbiornik paliwa.

2013-06-21+18.00.20.jpg

2013-06-21+17.35.15.jpg

2013-06-21+17.58.51.jpg

pojeżdżę, wyrobię sobie opinię i napisze porównanie z 800

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pojeżdżę, wyrobię sobie opinię i napisze porównanie z 800

troche Cie nie poznalem na tym zdjeciu - zmeznialas... :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

troche Cie nie poznalem na tym zdjeciu - zmeznialas... :)

ręka drżała przy makijażu :P

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Potestowałem i Wiecie co, mam mieszane uczucia, trochę to udaje "dużego" GS'a, finanse z 1200 w przypadku leasingu wiele się nie różnią. Cholera, dylemat.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z tego wszystkiego to najbardziej mi sie podoba "mocny, męski look". :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×