ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 9 Maj 2013 (edytowane) Do rzeczy: motocykl który posiadam wyjechał z fabryki z obniżonym zawieszeniem a poprzedni właściciel zamontował w nim zawieszenie od dakara. W sumie pod względem wysokości nie było złe (oryginalna wersja dakar jest dla mnie jednak sporo za wysoka). Ostatecznie mogąc wybierać zdecydowałem się na fabryczny komplet. Nie żebym na nie narzekał, bo jedzie i siedzi się wygodnie. Nie licząc wibracji silnika powyżej 4 tys rpm, motocykl zaskoczył mnie bardzo pozytywnie jeśli chodzi prowadzenie i "w ogóle". Zastanawiam się więc nad wstawieniem oryginalnego to znaczy standardowego czy też normalnego zawieszenia. Robiłem już wstępne rozeznanie i wychodzi na to, że należy wymienić tyny amortyzator oraz tuleje w lagach. Najprawdopodobniej jednak trzeba by wymienić również stopkę boczną i centralną a to kolejne koszta i tak już dość drogiej imprezy. I te dwie rzeczy wolałbym kupić jako używane. Mam zatem dwa pytanka: 1) Jakie są wymiary stopek w standardowej wersji i czy faktycznie się różnią? 2) Czy może znajduje się na forum jakiś właściciel GSa z okolic B-stoku, z którym można by się spotkać i porównać oba motocykle? Edytowane 9 Maj 2013 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 1) Jakie są wymiary stopek w standardowej wersji i czy faktycznie się różnią? Zmierze wieczorem i napisze. Nie sadze jednak aby byly rozne wersje centralnych i bocznej. Tu masz cos na temat http://f650gs.pl/topic/4712-nozka-boczna-dakar/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
oryginalny 370 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 słuchaj, a nie lepiej od razu zmienić moto, bedzie mniej komplikacji Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekm 1 153 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 Możesz też patrzeć po numerach części, korzystając np. z realoem.com Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 (edytowane) słuchaj, a nie lepiej od razu zmienić moto, bedzie mniej komplikacji No wiesz, przecież kupiłem go miesiąc temu :roll:. Zmierze wieczorem i napisze. Nie sadze jednak aby byly rozne wersje centralnych i bocznej. Tu masz cos na temat http://f650gs.pl/top...a-boczna-dakar/ W BMW powiedzieli mi, że obie są do wymiany, stąd moje obawy. Ponieważ jednak policzyli sobie za części sporo drożej niż powiedzmy w bmw.store. Pomyślałem sobie, że lepiej mieć pewność przed ewentualnymi zakupami ;) Edytowane 10 Maj 2013 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 "motocykl który posiadam wyjechał z fabryki z obniżonym zawieszeniem, a poprzedni właściciel zamontował w nim zawieszenie od dakara" - czyżby Jackx sprzedał swojego motka? Kupiłeś go z Warszawy? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 411 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 "motocykl który posiadam wyjechał z fabryki z obniżonym zawieszeniem, a poprzedni właściciel zamontował w nim zawieszenie od dakara" - czyżby Jackx sprzedał swojego motka? Kupiłeś go z Warszawy? Jak jest czarny to jest duza szansa Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2013 (edytowane) "motocykl który posiadam wyjechał z fabryki z obniżonym zawieszeniem, a poprzedni właściciel zamontował w nim zawieszenie od dakara" - czyżby Jackx sprzedał swojego motka? Kupiłeś go z Warszawy? Tak to ten motor Edytowane 10 Maj 2013 przez ARG 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach