chokai 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Sierpień 2010 Witajcie, Od jakiegoś czasu nęka mnie myśl, żeby na stare lata kupić moto. Jeździłem kiedyś Dragstarem , ale chyba wolę coś mniejszego i bardziej poręcznego. Rozważam Transalpa i GS-a , wizualnie bardziej podoba mi się GS, ale kolega ma Trampka i też mi podchodzi... Znalazłem parę ogłoszeń, czy możecie coś powiedzieć na ich temat ? : http://moto.allegro.pl/item1179505895_b ... biegu.html http://moto.allegro.pl/item1180834149_bmw_f650gs.html pozdrawiam chokai Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 11 Sierpień 2010 Witaj po "drakstaże" :) to naturalne, taka zwyczajna progresja, przejść na normalne moto stworzone do jeżdżenia GS - mniejsza kultura silnika, twarda skrzynia, drgania jednocylindrowca, ale... bardziej modern design, piękny moment w terenie, komfort na każdej (dosłownie) nawierzchni, silnik rotax tzw bezobsługowy czyli sporadycznie-awaryjny trampek - kulturalny silnik, miękko, czyściutko, delikatnie, komforcik na szosie, ale... dziadkowy design, w terenie zawiecha jednak słabsza od GSa, z silnikiem różnie bywa, jeden się częściej remontuje inny rzadziej... przynajmniej części tańsze zdaje sie niż BMW wybór należy do Ciebie :mrgreen: z ogłoszen to czerwony ze zdjęć wygląda dobrze, przebieg wydaje się realny, żeczywiście wygląda jak z salonu żółty ma sporawy przebieg, już mogą zacząć się drogie wymiany, filtr paliwa, łożysko główki ramy ... zależy co było wymieniane - ale jest groźie wybajerzony !! tylny amor wilbersa! dziub i owiewka od dakara , pare osłon akcesoryjnych z Touratecha ,taki jakby bardziej w teren... wszystko zależy czego po nim oczekujesz, gdzie i jak będziesz chciał jeździć tak jak wszystkim namolnie, również Tobie polecam ten wątek poczytać , sporo porad o co pytać sprzedającego, co sprawdzać itp sztuczki przy kupowaniu :) http://f650gs.pl/viewtopic.php?f=2&t=678 Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach i trudnych decyzjach :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
chokai 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 Dzięki :) (tamten wątek już śledziłem). Jak się objawia "twarda skrzynia" ? Na siłę trzeba wbijać biegi? i co z tą kulturą ? chodzi o wibracje? Pamiętam, że na Yamasze od 140 km/h zaczynały się takie wibracje, że nogi z podnóżków zaczynały się samoczynnie zsuwać i ogólnie pojawiał się nieprzyjemny dla pośladków efekt wibratora - tu też tak jest? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pietroAT 9 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 SIEMANDURO!! Nie, tutaj przy 180km/h nogi trzymają sie nadal podnóżków tylko kiera przechodzi w lekkie wibracje ale mi na wariata w wyprzedzaniu Audic A8ek nie przeszkadza :) Jeśli moge być bezstronny to na twoim miejscu brałbym GSa. Mój kolega jeździ Trampkiem a inny Yamaha (DDR?) i oboje jak im dałem sie karnąć powiedzieli, że lepiej było by mieć GSa, że lepiej sie jeździ szczególnie w terenie, mniej pali, mniej awaryjny, wygodny ale ich nie stać na zamiane.. no a jeśli chcesz wysłuchać mojej opinii jako fana tej BMki i osoby sfiksowanej na jej punkcie to musiałbym tu przysłodzić z lekka :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 Witaj :-D GS-em jeździ się fajnie ale sztuka to znaleźć dobry egzemplarz, mój po kupnie (moje pierwsze moto więc się nie znałem) miał wymieniony rozrząd, napęd, włącznik od ABS-u, jakiś przewód od tylnego stopu teraz czeka mnie wymiana filtra paliwa więc jak Widzisz czasem koszt zakupu nie równa się kosztowi motocykla gotowego do jazdy :-( (dodam tylko, że motocykl był cały czas serwisowany w BMW w GB). Jeżeli chodzi o wibracje to nie jest tak źle żeby stopy spadały Ci z podnóżków aczkolwiek obraz w lusterkach zaczyna być lekko zaburzony od 120 w górę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 ak się objawia "twarda skrzynia" ? Na siłę trzeba wbijać biegi? nie na siłe, choć czasem trzeba "depnąć" z 1na2 i odwrotnie, wtedy jest to dobrze słyszalne :) ludzie przesiadający się z japońców pare razy nas tu pytali czy czasem nie mają uszkodzonej skrzyni że taki "trach" :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 Witaj. Jeżeli chodzi o kulturę pracy to jest to singiel o sporej pojemności zatem szarpanie przy zbyt niskich obrotach i co za tym idzie nieci częstsza zmiana biegów ale jak się człowiek przyzwyczai to nie ma problemu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sid 30 Zgłoś ten post Napisano 12 Sierpień 2010 ale wiadomo, że te wszystkie "wady" gs-a są dla nas po prostu takimi uroczymi cechami, za ktore kochamy go jeszcze bardziej. :) twarda zmiana biegów szczególnie 1-2, dokladnie to co pisze MiKo komfort podróżowania kończy się przy 120 km/h, tzn wibracje są już odczuwalne, ale spokojnie każda dziewczyna gs-em wyciąga 160 km/h :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 342 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2010 Witaj Z tą zmianą biegów i wibracjami nie jest wcale tak strasznie. Jak masz wszystko dobrze ustawione to i na postoju luz złapiesz, w górę i w dół wszystko dobrze wchodzi, a że przy zmianach słychać "trzask" zapiętego biegu to sama przyjemność. Co do wibracji, to naczytawszy się na forach myślałem że motocyklistę "zrzuca"z motoru, po zakupie miła niespodzianka, na wolnych obrotach super, prędkość przelotowa 120-130 też dobrze. Reasumując moto godne polecenia- nie to żebym namawiał, ale........ kup a nie pożałujesz. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
bartolini76 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2010 Nie patrz na przebiegi. Tylko nowe moto ma przebieg adekwatny do stanu.Mój G650 xmoto został zakupiony w marcu 2009 roku, dziś ma na liczniku 26000. Nie jest to maszyna turystyczna, lata glównie po torze, mieście , lesie polnych ścieżkach i to dostając ostro po dupie.Silnik nie wykazuje zbytniego styrania, przyspiesza godnie , skrzynia pracuje z takim samym trzaskiem jak pracowała.Jestem święcie przekonany, że połowa moto na rynku ma wykonaną korekcję przebiegu.Ale wrócę do tematu.Bierz GSa, łatwiej go wyciągnąc z blotka, daje więcej frajdy niż vka trampkowa,Transalp=brzuch.Pozdrawiam Bartolini Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzyzak 308 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2010 POtwierdzam, ze wibracje maja wplyw na drganie kierownicy powyzej 120km.h i obraz w lusterkach sie zamazuje. Co do biegow, to moje poprzednie japonce mialy podobnie, wiec nie widze specjalnej roznicy (a moze moj GS jest taki wyjatkowy :) ). No i pamietaj, bierz żółte, te są najszybsze :D :) (choc ostatnio lubia leżec na glebie ;D) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
chokai 0 Zgłoś ten post Napisano 16 Sierpień 2010 Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi :) Niestety szukam dalej, bo z tych dwóch które w pierwszym poście zalinkowałem jeden w ogóle nie odpowiada, a drugi tak zdawkowo, że mam wątpliwości co do tego salonowego sprzętu. pozdr Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach