Skocz do zawartości
Mutomb

[S] Adapter z podwyzszeniem 60mm do kierownicy 28mm - TT

Recommended Posts

do x challenga pasuje ?? znaczy do xmoto :) ??

Edytowane przez red

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

do x challenga pasuje ?? znaczy do xmoto :) ??

Na pewno nie. Z zalozenia jest do F650GS, G650GS, Dakar, Sertao. Ma tez mocowanie do mostka z przelacznikami. Ta przejsciowke zaklada sie na uchwyty 22mm a X-challenge czy x-moto maja standardowo polki na kierownice 28mm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki za info, a w challengu masz podwyższoną kierę?? jakieś wrażenia??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki za info, a w challengu masz podwyższoną kierę?? jakieś wrażenia??

Podwyższonej kiery nie, ale wrażenia ma ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki za info, a w challengu masz podwyższoną kierę?? jakieś wrażenia??

Podwyższonej kiery nie, ale wrażenia ma ;-)

Nie, mam na standardowej wysokosci. Powiem Ci nawet, ze w standardzie jak dla mnie jest calkiem ok. W Dakarze bylo zdecydowanie za nisko. Podwyzszenia oferowane przez TT nie calkiem sie sprawdzaja. Po mocnej glebie byly przypadki ze taki przedluzony chwyt potrafil sie mocno zgiac (zrodlo ADVrider.com) a wlasciwie sruba trzymajaca w polce. Taka konstrukcja po prostu.

Jak w koncu wystawie Dakara, opchne go i zostanie mi gotowki to kto wie... Moze pokusze sie o gotowa polke z wyzszymi uchwytami i amorem skretu. Tylko zastanawia mnie czy przy ABSie starczy mi przewodow do rozdzielacza. Na razie nie mam kasy wiec odkladam temat na potem w dalszej nieokreslonej przyszlosci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki Michał za info, ja się zastanawiam nad podwyższeniem kiery, bo mam tak, że przy przeciwskręcie nie czuję, że ją wypycham a wciskam w dół - ale to muszę jeszcze przeanalizować, a szczególnie swoją pozycję na motku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki Michał za info, ja się zastanawiam nad podwyższeniem kiery, bo mam tak, że przy przeciwskręcie nie czuję, że ją wypycham a wciskam w dół - ale to muszę jeszcze przeanalizować, a szczególnie swoją pozycję na motku

Mnie podwyzszenie potrzebne jest tylko i wylacznie do jazdy na stojaco. W X-challenge nie jest zle, nie garbie sie jakos specjalnie chociaz moze te 2-3 cm by jeszcze polepszyly. Mialbym chec na cos takiego ale kasa, clo, komplikacje... Najpierw amor na tyl :)

BMW%2008%20Clamp%20an%20Dampner%20025c.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W jakie nowe przewody trzeba zainwestować (oprócz hamulcowego) żeby takie podwyższenie założyć? Czy np grzane manetki trzeba jakoś przerabiać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do grzanych maneteke Ci wystarczy tylko trzeba zmienic ulozenie przewodow i wyciagnac wiecej na zewnatrz. Druga sprawa musisz sobie kiere nowa zmajstrowac o zmiennym przekroju bo ten adapter jest do kierownicy 28mm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Do grzanych maneteke Ci wystarczy tylko trzeba zmienic ulozenie przewodow i wyciagnac wiecej na zewnatrz. Druga sprawa musisz sobie kiere nowa zmajstrowac o zmiennym przekroju bo ten adapter jest do kierownicy 28mm.

A już się podpaliłem..... :oops:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×