Skocz do zawartości
CS1

Niedziałający obrotomierz/wskaźnik temperatury bmw f650

Recommended Posts

Hej!

Niedługo odbieram mojego Zygmunta i na dzień dzisiejszy wiem, że nie działa w nim obrotomierz i wskaźnik temparatury(załączone zdjęcie poglądowe), prędkościomierz działa bez zarzutu :)

Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem i może mi ewentualnie powiedzieć od czego zacząć dochodzenie tej usterki?

Z góry dzięki za pomoc :)

post-3191-0-83049800-1374787726_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli się nie mylę, a raczej tak jest, obrotomierz napędzany jest linką (taką jak prędkościomierz). Pierwsza próba diagnozy chyba oczywista.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dodam, ze jestem zielony jesli chodzi o wszelkie naprawy, to moj pierwszy motor. Sprawdziłem jednak z tatą linke od strony silnika i wyglądało to okej bo mechanizm się tam znajdujący, obracał się. Teraz chyba pozostalo mi sprawdzic linke od strony licznika. Czy wiecie czy musze demontowac wszystkie obudowy, czy da sie do tego dojść bez ściągania wszystkiego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

aaaa wskaźnik temperatury już naprwiony. Został tylko ten obrotomierz ;/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

aaaa wskaźnik temperatury już naprwiony. Został tylko ten obrotomierz ;/

sam sie naprawil :) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

sam sie naprawil :) ?

Nie nie, to byla blahostka ;) kabelek na czujniczek przy silniku trzeba bylo połączyć ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Okazało sie ze linka przy obrotomierzu nie kręci się przy liczniku, czyli linka do wymiany :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może uda się sam wkład?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie, pytanko.