CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2013 Hej! Niedługo odbieram mojego Zygmunta i na dzień dzisiejszy wiem, że nie działa w nim obrotomierz i wskaźnik temparatury(załączone zdjęcie poglądowe), prędkościomierz działa bez zarzutu :) Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem i może mi ewentualnie powiedzieć od czego zacząć dochodzenie tej usterki? Z góry dzięki za pomoc :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 25 Lipiec 2013 Jeśli się nie mylę, a raczej tak jest, obrotomierz napędzany jest linką (taką jak prędkościomierz). Pierwsza próba diagnozy chyba oczywista. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2013 Dzięki! Jutro/pojutrze dam znac czy to linka ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/62_0253-przyrzadyelementy-dod/i51724 Moze to byc nr 11 ale nie musi :). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 Dodam, ze jestem zielony jesli chodzi o wszelkie naprawy, to moj pierwszy motor. Sprawdziłem jednak z tatą linke od strony silnika i wyglądało to okej bo mechanizm się tam znajdujący, obracał się. Teraz chyba pozostalo mi sprawdzic linke od strony licznika. Czy wiecie czy musze demontowac wszystkie obudowy, czy da sie do tego dojść bez ściągania wszystkiego? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 aaaa wskaźnik temperatury już naprwiony. Został tylko ten obrotomierz ;/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bond 1 587 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 aaaa wskaźnik temperatury już naprwiony. Został tylko ten obrotomierz ;/ sam sie naprawil :) ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 sam sie naprawil :) ? Nie nie, to byla blahostka ;) kabelek na czujniczek przy silniku trzeba bylo połączyć ^^ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
CS1 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 Okazało sie ze linka przy obrotomierzu nie kręci się przy liczniku, czyli linka do wymiany :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2013 Może uda się sam wkład? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
abwehry 424 Zgłoś ten post Napisano 2 Marzec 2017 Panowie, pytanko. Wymieniam linkę obrotomierza obecnie. Przy silniku, nie mogłem odkręcić samego pancerza linki, tylko odkręcił się on razem z "śrubą drążoną" (nr 3) https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1868-naped-licznika-obrotow/i51724 Po demontażu linki z haczyków na ramie, odkręciłem tą śrubę i można ją wkręcić spowrotem, z tym że widzę, że od strony silnika jest na gwincie resztka sylikonu - widocznie powinno to miejsce zostać uszczelnione (mam rację?). Natomiast wg. schematu nie ma tam żednego oringa, nawet podkładki miedzianej. Mam pasujący oring (fi 14mm) i gryzę się, czy go tam dać, czy też nie? Może dać poprostu sylikonu, tak jak poprzednik zrobił? A może podkładkę? Przeczucie mówi że oring najlepszy? Macie z tym doświadczenie jakieś? Dzięki z góry za pomoc! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 2 Marzec 2017 Obrotomierz działa elektrycznie, a nie na linkę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 928 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 10 godzin temu, Pszemo napisał: Obrotomierz działa elektrycznie, a nie na linkę. W którym modelu? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 Nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem. Widocznie jeszcze mało widziałem. Sorry za poprzedni, nic nie wnoszący wpis. Poduczyć się muszę Wysłane z mojego GT-S7390 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
enlil 3 208 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 11 godzin temu, abwehry napisał: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1868-naped-licznika-obrotow/i51724 Natomiast wg. schematu nie ma tam żednego oringa, nawet podkładki miedzianej. Abwehry, nie rozbierałem tego, ale przecież na schemacie, który wrzuciłeś, jest podkładka i pierścień uszczelniający z drugiej strony. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
abwehry 424 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Pszemo napisał: Nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem. Jeśli Dakar był Twoim pierwszym motocyklem, to nie miałeś jak się z tym spotkać... tam już elektronika 2 godziny temu, enlil napisał: Abwehry, nie rozbierałem tego, ale przecież na schemacie, który wrzuciłeś, jest podkładka i pierścień uszczelniający z drugiej strony. No no... mówisz o 4, i 5... 5 - uszczelka o małej średnicy - wchodzi do środka tej śruby drążonej (3) i uszczelnia połączenie śruby z pancerzem linki - oki 4 - to podkładka (6,2x12x1) która jest nawleczona na wałek (7) - ona wchodzi razem z wałkiem do korpusu silnika ja natomiast szukam sposobu uszczelnienia śruby drążonej (3) w miejscu jej przylegania z korpusem silnika (czyli dolny gwint tejże śruby) i pomyslałem, żeby wcisnąć na dolny gwint oringa i wkręcić do oporu - oring może się stopić od temperatury? Edytowane 3 Marzec 2017 przez abwehry 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach