klusek 0 Zgłoś ten post Napisano 10 Czerwiec 2009 Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników gs-ów!!! Dopiero zaczynam swoją przygodę z dwoma kółkami i mam zamiar kupić gs-a. :) Trochę już czytałem i wiem, że dla świeżaka :mrgreen: jest to motocykl idealny. Zaczynam się rozglądać i chyba wybór padnie ma moto z anglii, i tutaj moje pytanie - czy muszę zmieniać reflektor, czy "kontynentalne" gs-y mają skierowany słup światła (długie??) na prawo czy przed siebie. Byłbym wdzięczny za pomoc osoby która miał podobny problem, ewentualnie czy mógłby ktoś sprawdzić po zmierzchu w którą stronę w jego gs-ie pada światło (mijania i drogowe). Z góry dzięki za pomoc!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2009 Sprowadziłem mojego anglika do kraju, rocznik 2004- nowszy typ lampy. W ub tygodniu byłem na pierwszym przeglądzie i mam lampę angielską, podnosi wiązkę na lewą stronę . Trzeba zmieniać na europejską niestety. pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klusek 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2009 Dzięki za szybką odpowiedź!! Mam jeszcze pytanie, jak to wyglądało u Ciebie z przeglądem - czy zwracają uwagę na lampę, ewentualnie przymykają oko :) i podbijają?? I ile kosztuje lampa europejska - oryginalna w salonie BMW, czy może jakiś zamiennik w necie?? Trochę szukałem ale na allegro nic nie ma, tak samo na niemieckim ebay-u! Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2009 W UK, nowa, oryginalna lampa kosztuje 120GBP, nie u dealera ale w sklepie który handluje częściami do Beemek.Niestety nie mieli na rynek europejski ale cena powinna być taka sama. Ja się dogadałem, trochę ją wyregulowaliśmy żeby świeciła niżej i przegląd podbity. Tak naprawdę światło w naszych Fkach nie jest imponujące i wątpię żeby oślepiało ze względu na tą małą wiązkę. W motocyklach i tak wysokość słupa światła ciągle się to zmienia, bo pasażer albo bagaż itd. Jak ktoś ma prawidłowo ustawione to założę się że kierowca puszki jadący z naprzeciwka nie zauważy różnicy. Co innego taki Vstorm czy Varadero gdzie jest 2xH4 na światłach mijania i potężne odblaski :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klusek 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2009 Tak myślałem, że można się dogadać :) przecież diagnosta też człowiek:) Jeszcze raz dzięki za info Pozdrowienia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KRUZOE 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Czerwiec 2009 Witam. Ja mam F650 GS Dakar 2005 sprowadzonego ze Stanów. U mnie lampa jest przezroczysta, a strumień światła jest płaski. Przy robieniu pierwszego przeglądu, diagnosta zwrócił na to uwagę. Rozumiem taka jego praca. Oświadczyłem zdecydowanym tonem, że nie ma innych lamp w tych motorach. Popatrzył się i wypisał kwity. Widziałem lampy na allegro, ale uwaga dla wszystkich! Sprawdzajcie co kupujecie, bo możecie kupić też angielską!!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 19 Czerwiec 2009 U mnie też jest tzw gładkie szkło reflektora. Widocznie zwierciadło zakrzywia wiązkę po angielsku :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach