strazak 18 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 (edytowane) Witam wszystkie koleżanki oraz kolegów ;) , batdzo czesto widuje Gs 650 z wybebeszonym katalizatorem :-D , bardzo ładnie gada bez tego srodka i nasuwa mi sie pomysł równiez na wybebeszenie mojego katalizatora ;-) co o tym myslicie ??? no i jesli ktoś z pośród was to robił to poprosze o instrukcie :drinkbeer: Edytowane 31 Lipiec 2013 przez strazak Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 Zapewne zaczną się "za i przeciw". Podstawowe pytanie, co chcesz tym uzyskać? Lepsze brzmienie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strazak 18 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 Dokładnie tylko mi o to chodzi :-P , został mi złoty sebring od dr 650 , ale jest na prawa strone , a tutaj rura jest z lewej :cry: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 Rozcinasz, wyjmujesz, spawasz - koniec ;) Zapewne zaczną się "za i przeciw". Za-brzmienie ( jak ktoś lubi larmo ) , moc. Przeciw: będą szpetne szramy ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 Rozcinasz, wyjmujesz, spawasz - koniec ;) Za-brzmienie ( jak ktoś lubi larmo ) , moc. Przeciw: będą szpetne szramy ;) Temat wyczerpany ;) Jarek rozwiał wątpliwości ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2013 Temat wyczerpany ;) Jarek rozwiał wątpliwości ;) W imieniu piekarzy, ale jeszcze powinni się wypowiedzieć mechanicy :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strazak 18 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 O jest mój kolega Jarek :-P pospawamy ,bedzie ładnie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 928 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 pospawamy ,bedzie ładnie ;) Był tu już taki jeden co wycinał i spawał wydech u pana Edzia i podobno fajnie mu pierdziało i podobno fajnie wyglądało :-) , ale to było jego zdanie ;-) Jest gdzieś temat na forum - poszukaj, przeczytaj, zastanów się jeszcze raz i zrób co chcesz :-P Mimo wszystko powodzenia ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strazak 18 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 Dzieki ;) na spokojnie do tego podejde Był tu już taki jeden co wycinał i spawał wydech u pana Edzia i podobno fajnie mu pierdziało i podobno fajnie wyglądało :-) , ale to było jego zdanie ;-) Jest gdzieś temat na forum - poszukaj, przeczytaj, zastanów się jeszcze raz i zrób co chcesz :-P Mimo wszystko powodzenia ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 okaleczysz motor i potem będziesz tracić słuch... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 Pogadaj z Jerrym ale zawsze jedź przed nim bo ogłuchniesz :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strazak 18 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 Pogadaj z Jerrym ale zawsze jedź przed nim bo ogłuchniesz :) bede czekał na jego podpowiedz :-P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 559 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2013 Edek modyfikuje cały wydech, a katalizator wycina przy okazji - wedle życzenia. Powód wycięcia katalizatora ma nie tylko przesłanki audio (z resztą wycięcie kata nie wiele zmieni jeżeli tłumik zostanie oryginalny), drugi to sytuacja w której jedziesz w jakąś tajgę czy inną Mongolię i tankujesz paliwo z wiadra. Jeżeli okaże się, że zatankowałeś jakieś świństwo i na dodatek z ołowiem to jesteś udupiony, a gdy katalizatora nie ma to przynajmniej jedna rzecz mniej które może się zepsuć. Niektórzy idą dalej i modyfikują soft ogarniający silnik, aby nie wariował przy paliwie wątpliwej jakości, ale to dotyczy twinów, nie wiem jak jest z singlami. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
iHawran 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2014 ja tłumik wymieniłem, teraz zastanawiam się nad wycięciem kata w swojej 800tce... Ma ktoś 800ke bez kata i moze sie wypowiedziec? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 928 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2014 ja tłumik wymieniłem, teraz zastanawiam się nad wycięciem kata w swojej 800tce... Ma ktoś 800ke bez kata i moze sie wypowiedziec? po co chcesz wycinać katalizator w 8-setce? :shock: :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2014 po co chcesz wycinać katalizator w 8-setce? :shock: :roll: ... żeby było inaczej ;) Jakby nie miał to by chciał założyć, żeby mieć :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
iHawran 0 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2014 żeby było głośniej? a po co wycinają w 650? i 650 twin? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2014 żeby było głośniej? a po co wycinają w 650? i 650 twin? Kto wycina? 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2014 Kto wycina? miłośnicy czoperow, szpanery różnej maści ... ;) - dlatego "my" tego nie rozumiemy ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
iHawran 0 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2014 czyli wg Ciebie Jarku wyciecie kata to jest szpan? w takim razie nie wiem gdzie mieszkasz, że takimi rzeczami chłopaki szpanują... przy okazji mów za siebie, bo skoro My tego nie robimy, a jednak temat powstał, czyli wniosek jest innym... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2014 czyli wg Ciebie Jarku wyciecie kata to jest szpan? w takim razie nie wiem gdzie mieszkasz, że takimi rzeczami chłopaki szpanują... przy okazji mów za siebie, bo skoro My tego nie robimy, a jednak temat powstał, czyli wniosek jest innym... Zawsze mówię za siebie i w swoim imieniu ;) Naprawdę nigdy nie słyszałeś zwrotu: " ... my król .... " ;) Co do wycięcia katalizatora ... dla jednych szpan, dla innych rzecz zupełnie niezrozumiała, a dla innych sposób na indywidualność i zbędny hałas ... To wolny kraj ... - wolno wycinać - choć nie wolno wtedy jeździć, ale jak to w naszym kraju bywa: prawo ma się w .... ;) Ja nie widzę powodu wywalania katalizatora jak nie ma przesłanek czysto mechanicznych ( uszkodzenie ) - nie wspomnę o konieczności zmiany mapy, aby to miało sens dla optymalnego procesu spalania ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 928 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2014 Następny Pan Edzio Edchaus ... czy jakoś tak :-) Założyłeś fajny wydech i wystarczy, po co psuć motocykl, jak Ci za cicho :shock: to wyciągnij db-killera i przystaw ucho do wydechu, albo kup sobie czopka z pustym wydechem i męcz napotkanych po drodze ludzi swoim zajebistym pomysłem, może w końcu zrobi ktoś w tym kraju porządek z tymi przygłuchymi właścicielami jednośladów ;-) 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 242 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2014 Taka ciekawostka - kupiłem "na handel" 1200 gs - wraz z nim dostałem ładny oryginalny kolektor z katalizatorem. W motocyklu był zamontowany kolektor bez kata. Owszem, było deko głośniej, ale ładnie. Nie dawały mi tylko spokoju odpięte sondy - to wpiąłem... i szybko wypiąłem. Motocykl się krztusił, gasł na wolnych, pracował nierówno. Na wypiętych - wszystko ok, tyle że spalanie ponad 7 litrów. Mając pod ręką kolektor z katem - wymieniłem, zapiąłem sondy, kolega który sie przyssał do motocykla zaczął jeździć. Fakt - jest ciszej (12gs ma nieciekawy dźwięk - jak cinquecento), ale z zapiętymi sondami motocykl pracuje równiutko, żadnych niepokojących rzeczy nie słychać, spalanie - 5,2. Konkluzja - jak już ktoś ma fantazję wywalać kata to - jak Jarek napisał - kompleksowo, z poprawką softu a i tak nie wiem czy sonda/ sondy nie zglupieją. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach