Skocz do zawartości

Recommended Posts

Trzeba walczyć, bo za dużo z nas odpuszcza, a później sami się dziwimy, że tak nas traktują.

Opisze sytuację, zupełnie inna sprawa, ale obrazująca, że sami mało reagujemy na sytuacje, które nas zaskoczą:

Spotykam sąsiada w garażu, który mówi, że na jego miejscu parkingowym jest dużo wody (źle zrobiony garaż i podcieka nam woda)

Ja tam tylko wynajmuje i nie jestem stroną dla firmy zarządzającej więc mówię mu, że powinien zadzwonić do obsługi budynków.

On mi na to - pewnie już ktoś dzwonił.

Powiedziałem mu, że pewnie każdy tak mówi.

Pomyślał chwilę i postanowił to zgłosić.

W dniu kolejnym wody nie było :)

Wniosek z tego taki, że jak sam się nie zainteresujesz to nikt za Ciebie tego nie załatwi.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciuchy BMW to kibel, którego NIGDY więcej nie kupię. Początek trzeciego sezonu i zaczęły przeciekać jak sito. Sorki, ale za tą kasę i markę premium, jaką się mieni BMW, można oczekiwać znacznie więcej. Teraz jest i będzie RUKKA. Amen

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zadzwonił do mnie Pan od reklamacji z BMW Polska.

Dla Pana Rally 3 suit to nie jest komplet i mojej prośby o wymianę całego stroju w jednej kolorystyce nie rozumie i nie zgadza się na to !

Poprosiłem w takim razie o umożliwienie mi porozmawiania z Jego przełożonym, zasugerował kontakt przez recepcje.

Dzwonię więc do BMW Polska, recepcjonistka łączy mnie najpierw do jakiejś kobiety ale ona jest nie osiągalna trafiam więc do Pana Dyrektora Marketingu BMW Polska. Opowiadam Panu o swoim problemie dobre 5 minut przez telefon a Pan mi mówi, że On zna sprawę ba stał obok Pana od reklamacji podczas kiedy z Nim rozmawiałem. Arogancja po prostu płynie z jego ust i już wiem że nic polubownie nie da się załatwić a Pan ma generalnie gdzieś mój problem. Dla niego również spodnie i kurtka nie stanowią kompletu, po za tym powiedział że reklamacji tak naprawdę podlega tylko suwak bo strzępiące się rękawy to nie ich wina.

--

W dość szybkim czasie uzyskałem informację, że strzępiące się rękawy w tym produkcie to nie jest odosobniony przypadek a usterka ta spowodowana jest poprzez użycie tępej igły podczas szycia, która poprzecinała tkaninę.

--

Czekam na pisemną odpowiedź od Sprzedawcy wraz z uzasadnieniem swojej decyzji i potem Wam napisze jakie podejmę kroki.

Tak czy siak jestem w szoku jak ludzie pracujący w BMW Polska mogą traktować swoich klientów i jaką negatywną opinie o marce BMW wystawiają swoimi postawami.

Ciekaw jestem czy Dyrektor zarządzający albo sam prezes BMW wie o takich praktykach ? czy jest to przed nim ukrywanie, żeby poprawić statystyki i wyniki owych Panów a może należało by wysłać list informujący szefów BMW o tym co wyczyniają ich podwładni ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"a to Polska właśnie" - moze to dobre wyjscie napisac bezposrednio do firmy BMW.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciuchy BMW to kibel, którego NIGDY więcej nie kupię. Początek trzeciego sezonu i zaczęły przeciekać jak sito. Sorki, ale za tą kasę i markę premium, jaką się mieni BMW, można oczekiwać znacznie więcej. Teraz jest i będzie RUKKA. Amen

Zasze marzyłem o ciuchach BMW i w sumie nie ważne czy są dobre czy są złe, każdy z nas pod innym kątem je wybiera.

Nie usprawiedlliwia to jednak firmy, żeby tak podchodzić do Klienta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

....

a może należało by wysłać list informujący szefów BMW o tym co wyczyniają ich podwładni ?

To bardzo dobry pomysł. Myślę, że jako forum, jako społeczność internetowa, która jednak propaguje chęć posiadania i jeżdzenia motocyklem BMW jesteśmy jej reklamą.

Jakbysmy wszyscy mieli do siebie bliżej to zainteresowani mogliby podpisać taki list intencyjny czy jak go zwać.

Ciekawe jak to jest w niemczech, w końcu rynek jest otwarty.

Jest jeszcze jedno wyjście, jakbyś miał uszkodzenia kurtki na zdjęciach to w sumie niektórzy z nas mogliby podjechać do różnych salonów BMW popytać w jaki sposób taka reklamacja byłaby rozpatrzona.

Ciekawy jestem poprostu czy to wina salonu gdzie zrobiłeś zakupy i ich przedstawienie sprawy wyżej, czy to postawa centrali?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kornel oczywiście moje roszczenia są do sprzedawcy ale stanowisko sprzedawcy jest tożsame ze stanowiskiem centrali.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czarku, generalnie poczekaj na ich pisemną odpowiedź - możesz ich do tego wezwać. Potem proponuję tłumaczenie i wysłanie wszystkiego do odpowiedniej komórki w Berlinie lub Monachium. Swoją drogą reklamację w Niemczech mogłeś złożyć - gwarancja zapewne obowiązuje 2 lata w całej UE.

Śledzę z wypiekami na policzkach Twoje perturbacje i kibicuję Ci ;)

Jestem pewien, że jak się Panowie postarają to kurtka w Twoim kolorze i rozmiarze znajdzie się gdzieś w sieci dilerskiej.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciuchy BMW to kibel, którego NIGDY więcej nie kupię. Początek trzeciego sezonu i zaczęły przeciekać jak sito. Sorki, ale za tą kasę i markę premium, jaką się mieni BMW, można oczekiwać znacznie więcej. Teraz jest i będzie RUKKA. Amen

Może nieodpowiednio czyścisz i impregnujesz ?

Wiesz co oni sugerują ? . Własną linię chemii .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam załatwioną gwarancję kurtki małżonki, tzn została ona przyznana po okresie gwarancji i tylko w ramach jakiejś specjalnej procedury. No ale ja nie mogłem znaleźć faktury zakupu , znalazła się po roku i tylko po śledztwie w kooperacji z salonem gdzie ją kupiłem, z centrali były nawet sugestie że zakupiłem poza krajem a w Polsce nikgdy nie było takiego rozmiaru. Rachunek był o tyle istotny że gwarancja została załatwiona ustnie ale później trzeba było zrobić papiery i do tego konieczny był rachunek. Zasadniczo mogę tylko doradzić zmianę sprzedawcy . Mój sprzedawca walczył o tą reklamację jak lew . Tak po prawdzie to małżonka dalej jeździ w starej kurtce ze zmienionym zamkiem , bo tej specjalnej procedury jeszcze nikt w Polsce nie robił ale wiem że kiedyś , mam nadzieję że w nowym sezonie , małżonka będzie miała nową kurtkę za 20 % wartości ( pamiętajmy że minęły conajmniej 3 lata od zakupu)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czarku, generalnie poczekaj na ich pisemną odpowiedź - możesz ich do tego wezwać. Potem proponuję tłumaczenie i wysłanie wszystkiego do odpowiedniej komórki w Berlinie lub Monachium. Swoją drogą reklamację w Niemczech mogłeś złożyć - gwarancja zapewne obowiązuje 2 lata w całej UE.

Śledzę z wypiekami na policzkach Twoje perturbacje i kibicuję Ci ;)

Jestem pewien, że jak się Panowie postarają to kurtka w Twoim kolorze i rozmiarze znajdzie się gdzieś w sieci dilerskiej.

Kurtki szukają ale nie mogą znaleźć podobno nie ma takiej w całej europie, chociaż po wysłuchaniu Pana Dyrektora wątpię żeby wyściubili nosy poza Koluszki z całym szacunkiem dla Koluszek oczywiście :)

Problem polega również na tym,że przespali dwa miesiące a gdyby zajęli się sprawą wcześniej to może kurtka była by dostępna :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zasze marzyłem o ciuchach BMW i w sumie nie ważne czy są dobre czy są złe, każdy z nas pod innym kątem je wybiera.

Nie usprawiedlliwia to jednak firmy, żeby tak podchodzić do Klienta.

Jest inny powód kupna ciuchów moto niż ich jakość i bezpieczeństwo (bo to rozumiem przez dobre ciuchy)?

Czarku, generalnie poczekaj na ich pisemną odpowiedź - możesz ich do tego wezwać. Potem proponuję tłumaczenie i wysłanie wszystkiego do odpowiedniej komórki w Berlinie lub Monachium. Swoją drogą reklamację w Niemczech mogłeś złożyć - gwarancja zapewne obowiązuje 2 lata w całej UE.

Śledzę z wypiekami na policzkach Twoje perturbacje i kibicuję Ci ;)

Jestem pewien, że jak się Panowie postarają to kurtka w Twoim kolorze i rozmiarze znajdzie się gdzieś w sieci dilerskiej.

Wal śmiało do centrali niemieckiej, kupę rzeczy można załatwić (reklamacje, naprawy itp.) właśnie poprzez całkowite pominięcie polskiego dystrybutora.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GSD, na początku sezonu było tych kurtek na ebayu naprawdę sporo (nowych), teraz jak widzę pustki. Może warto poczatować - często wystawiają salony BMW po sezonie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Potem proponuję tłumaczenie i wysłanie wszystkiego do odpowiedniej komórki w Berlinie lub Monachium.

Chyba tylko to pozostaje :-( poza zgłoszeniem do rzecznika praw konsumenta (co może potrwać).

Ja bym jeszcze poszedł do tego speca od marketingu i zapytał czy jego odpowiedź jest ostateczna bo wysyłasz do centrali. Jak mu zależy na robocie to coś wykombinuje - jak nie to szkoda czasu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

--

W dość szybkim czasie uzyskałem informację, że strzępiące się rękawy w tym produkcie to nie jest odosobniony przypadek a usterka ta spowodowana jest poprzez użycie tępej igły podczas szycia, która poprzecinała tkaninę.

--

Co do strzępiących się rękawów to może być nie tylko igła, a jakość użytego materiału ( słyszałem że podwykonawca ciuchów bmw żeby obniżyć koszty kupuje często towar 2 jakości np. cordure z duponta która leżała 2 miesiące w wodzie). Co do zamków taki sam problem ma podobno HELD. Oszczedzając na jakości nie wkładają zamków ykk tylko chińskie gówno i maszynki potrafią sie rozpaść już przy przymierzaniu..... P.S. Żaden komplet motocyklowy nie jest wart 4k. Super extra komplet szyty na miare jest wart jakieś 3-3,5 k maxxx ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:-! Bond nie zdążyłem dojść do ogródka strój rozleciał się w drodze :D

Dobrze ze Ci spodnie w kroku nie pękły jak dźwigałeś taczki. :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zasze marzyłem o ciuchach BMW i w sumie nie ważne czy są dobre czy są złe, każdy z nas pod innym kątem je wybiera.

Nie usprawiedlliwia to jednak firmy, żeby tak podchodzić do Klienta.

Ciuchy, nieważne jakie, kupuje się aby używać zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli turystyczna kurtka z laminowaną membraną przecieka po chwili jazdy w lekkim deszczu, to uniemożliwia użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. A dodatkowo zmniejsza to znacząco bezpieczeństwo jazdy. Mokre ciuchy w długiej trasie to brak komfortu, czyli gorsza koncentracja np.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W przypadku np. Modeki czy innej budżetowej marki jesze zrozumiałbym, ze producent przy reklamacji rzuca kłody pod nogi. A tu proszę w Modece załatwiają sprawy od ręki i bez zbędnych ceregieli. Cała sytuacja utwierdza mnie w pzekonaniui, że tzw. lepsze marki, sa "premium" w momencie wykładania gotówki. Niestety ale firmy, która chce by jej produkty były uważane za lepsze niż przeciętne powinna też ponadprzeciętnie traktować klientów. Ofk można zrozumieć, że obecnie dany kolor nie jjest prudukowany, w końcu droższe rzeczy mogą być szyte w krótszych seriach. Mogę nawet zrozumieć, że wdzianko o ktorym mowa jest traktowane jako odzielne kurtka i portki. Niemniej skoro klient koniecznie chce mieć coś w jednakowym kolorze można było zaproponować wymianę kurtki (reklamacja) + np. rabat na nowe spodnie lub jakiekolwiek inne rozwiazanie, żeby klient po 2 miesiacach czekania nie marudził. Wówczas czytalibyśmy na forum jak to bmw stanęło na wysokości zadania i że to jednak "pro" firma z poejściem do klienta. A tak myślę, że kolega skutecznie odwiódł od zakupów przyajmniej kilka osób czytających forum. W końcu za te pieniadze jest w czym wybierać. A że wdzianko będzie bez "śmigiełka", trudno, z drugiej strony nie warto się dawać ometkowywać ;).

Edytowane przez ARG
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałem podziękować Pawłowi z BMW ZDUNEK za załatwienie mojej sprawy w sposób satysfakcjonujący. Paweł podszedł do sprawy tak jak powinno podejść do sprawy BMW Polska a tego nie zrobiło. Gdyby tacy ludzie jak Paweł pracowali w centrali... ale pracują tam inni i chyba zdecydowanie za długo bo im się w głowach po przewracało :-)

Paweł jeszcze raz dziękuje !

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możesz zatem zdradzić jak wyszło. Oprócz mnie reszta też pewnie jest ciekawa :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No ale 7 czy 8 miesięcy? To dyskwalifikuje wszystkich zamieszanych.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy browarku na zlocie opowiem :) ....Paweł miał trochę związane ręce ale fakt trwało to bardzo długo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moja aktywność na forum jest ściśle powiązana z aktywnością słońca, może stąd te zakłócenia w przekazie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

rukka w ramach gwarancji staje na czubku ;-) i załatwia temat /miałem do czynienia , nawet bez paragonu się da.../ . nawet w polsce ;-) . z bmw jest tak samo jak z innymi markami "premium" które w naszym kraju są od wyciągania kasy z łosia . jak się nie ma znajomych w serwisach to się jest w doooopie ciemnej . procedury , korporacje , ciecie kosztów itp itd

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×