Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2013 Tak zupełnie z ciekawości. Zauważyłem, że po ostrzejszym "pałowaniu" czyli jeździe na wysokich (powyżej 9 tyś) obrotach albo lataniu z większymi prędkościami (150 + ) zdarza się, że tłumik w moto zaczyna inaczej buczeć. Bardziej basowo, lekko głośniej. Zwykle dzieje się tak chwilę po takiej jeździe, potem wszystko wraca do normy. Obstawiam, że wyższa temperatura wydechu coś tam w nim zmienia i tak się dzieje. Jedyne, co chciałbym się dowiedzieć, to jaka może być tego przyczyna? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2013 Uuuuuu, Marcin... To musisz mieć garaż wypasiony... 150... Szacun ;) 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Grymol 1 063 Zgłoś ten post Napisano 8 Wrzesień 2013 Cyt. (powyżej 9 tyś) obrotach albo lataniu z większymi prędkościami (150 + ) Chcesz nam na gulu zagrać !??? 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 416 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2013 (powyżej 9 tyś) obrotach albo lataniu z większymi prędkościami (150 + ) Noo, w końcu mam z kim pogadać ;-) U mnie tego nie ma. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2013 A tam są chyba klapki, może się zacinają Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 9 Wrzesień 2013 Są znalazłem: http://www.motocykl.org/download/file.php?id=348&sid=c197d074a3fc91875d6a4fe1658f05b2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach