Mazby 21 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2013 Witam, Z racji grzebania w F-ce koleżanki zwróciłem uwagę na bardzo drogi filtr paliwa. Cenę jego pompuje dodatkowa funkcja regulatora ciśnienia dla wtrysku. Pochwalam pomysłowość projektanta, lecz przy wymianie zapchanego filtra to my bulimy kasę. Chciałem rzucić taki temat: Co gdyby przy zakładaniu nowego filtra, dodać przed nim szeregowo filtr od boxera ( ta sama zdolność filtrowania, cena co najmniej 5 x mniejsza) i potem już tylko wymieniać ten filtr, a ten z regulatorem ciśnienia byłby wieczny? Bardzo proszę o opinie. Pozdro Mazby Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2013 Moim zdaniem bez sensu, ale jak ktoś bardzo chce to może założyć osobno regulator ciśnienia - np. taki: http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-d1-spec-i3483686459.html i osobno przepływowy filtr choćby z Seicento za jakieś 18.- pln'ów ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mazby 21 Zgłoś ten post Napisano 18 Wrzesień 2013 Moim zdaniem bez sensu, ....... filtr choćby z Seicento za jakieś 18.- pln'ów ;) co w porownaniu z cena oryginalnego: 400pln... chyba ma troche sensu...? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 18 Wrzesień 2013 Mazby, regulator autonomiczny ponad 300pln, filtr ok 20pln.musisz to wszystko upchnąć i zamocować. Ile razy jeden właściciel zmienia taki zestaw? Patrząc po historii forum w porywach 1. Poza tym śrubka na regulatorze kusi do kręcenia. Jeśli nie wiemy jak prawidłowo ustawić ciśnienie, możemy narobić sporo złego. Moim zdaniem - nie warto 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MaHi 77 Zgłoś ten post Napisano 2 Październik 2013 Pozwólcie, że odświeżę trochę temat, bo mam pytanie w podobnym klimacie. Chodzi mi o filtr paliwa w wersji ST z 1999 roku. Przeglądając zdjęcie, to widzę, że w jednych motocyklach taki filtr widać,a w innych nie ma. Pytanie ; czy te filtry to swobodna doróbka użytkowników, czy też fabryka zmieniała zwyczaje. Ja osobiście chyba taki zamontuję, bo na pewno nie zaszkodzi, a za kilka złotych, paliwko będzie czystsze. Proszę o Wasze opinie. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 2 Październik 2013 ... na pewno nie zaszkodzi, W kilku motkach zaszkodziło ;) A poza tym jest niepotrzebny - ja są wszystkie 2 oryginalne ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
august 566 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2013 Moim zdaniem bez sensu, ale jak ktoś bardzo chce to może założyć osobno regulator ciśnienia - np. taki: http://allegro.pl/re...3483686459.html i osobno przepływowy filtr choćby z Seicento za jakieś 18.- pln'ów ;) Nie można wstawić dodatkowego filtra przepływowego żeby wydłużył życie tego oryginalnego? W kilku motkach zaszkodziło ;) A poza tym jest niepotrzebny - ja są wszystkie 2 oryginalne ;) Wierzę, nie podważam, ale ciekawy jestem co się im stało? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rzeżucha 562 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2013 Możesz przeczytać np. tu http://f650gs.pl/topic/5282-brak-paliwa-podczas-jazdy/page__hl__%2Bfiltr+%2Bpaliwa__fromsearch__1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach